Back: leuke spam!! Was idd erg lekker weer gister... nu helaas geen zonnetje hier Hier net ff wat spullen naar beneden gebracht... nu ff nog paar boodschappen doen... hard nodig hihih!! Heb nieuwe wasverzachter van robijn gehaald, die ruikt zoooo lekker!! Me hele huis ruikt ernaar, heerlijk!!
weet ik!! Bij mij komt het niet alleen door de zwangerschap enz dat ik AD slik maar gewoon door alles wat er gebeurd is de afgelopen 2 jaar.
ik zit net op uitzending gemist het kinderziekenhuis te kijken daar komt ineens de exvrouw van mijn exbaas voorbij met haar dochter. zo raar ik heb 5 jaar met hun samengewerkt en hun dochter als baby meegemaakt. Het meisje blijkt turner te hebben. Sem en evy liggen al vanaf 12.uur op bed
Ik zat dat pas ook te kijken en zag toen volgens mij een patiëntje van mij. Jij ook al van die slaapkoppen
Ninja: weet ik toch wijffie! knuf! en dat lijkt mij inderdaad raar als je dan ineens een bekende ziet. SM: ja dat snap ik...kan zo weinig zeggen nu. Had me voorgenomen verder nog niets te zeggen maar ik wordt gek hier! Ik wil wat horen van de baan waar ik op tweede gesprek ben geweest!!!
Back, van mij wist je al dat ik medicijnen slik! Al is het nu heel stabiel sinds ik met die rotpil gestopt ben! Ik vind het qua pittigheid best meevallen. Misschien komt het ook wel omdat Fabiënne een supermakkelijk meisje is. Heb me (zeker in het begin) wel zorgen gemaakt of ik 2 kids wel aan zou kunnen, wat als ze beide tegelijk aan het huilen waren e.d. De eerste dag dat ik alleen was zonder kraamhulp en zonder Paul was het meteen raak, 15 minuten later lagen ze beide te slapen! Vanaf toen heb ik al die angst laten varen en is het super gegaan! Nelta: Wat een mooie meid heb je toch! Mooie foto!
Voor de geboorte van Devin heb ik me er ook ontzettend druk overgemaakt, hoe moest ik het nou doen met 2 kleine kinderen... Uiteindelijk viel het ontzettend mee, en ging het eigenlijk vanzelf. Durf er nu ook wel op te vertrouwen dat ook met een derde erbij het wel goed komt! Hoewel er natuurlijk altijd van die kleine momentjes zijn dat je even denkt: hoe moet ik dit nou doen/aanpakken! Maar t komt goed
Ik kwam even in sneltreinvaart bijlezen en moet er alweer vandoor! Ff snel, arme Knor! Komen de kindjes mee naar je ouders, denk het wel hè? Het is ook een hopeloze situatie wanneer er meer uitgaat dan er binnenkomt! De enige oplossing zou kunnen zijn om opslag te vragen op Alban's of jouw werk. En besparen op de kleine dingen? Tv, abonnementen op boekjes, internetabbonement verlagen.. dat soort dingen. Jammer dat je zo ver woont, ik wil zeker wel voor je die kant op komen, maar het maakt even binnenwippen voor een kopje thee niet te doen. Hou je haaks, als ik wat voor je kan doen dan geef maar een gil! (ook al is het maar even bellen om te luchten) Dikke knuffel!
Hier kwam dat pas net na de bevalling, dat help hoe moet ik het allemaal gaan doen. Eerst tijd is ook best even pittig, maar we hebben nu onze draai gevonden en het is echt genieten.
Hier lekker gespeeld bij de Oude Maas en boten gekeken. Daarna pannenkoeken gegeten daar en nu lekker thuis. Morgen nog even kijken wat we gaan doen.
wat kan een KDV moeilijk doen zeg! in mijn situatie nog zeggend at de opzegtermijn 2 maanden is! en toen ik het in november opzegde kon ik het wel zo terugdraaien. Echt belachelijk! * ikke kwaad!*