Goedemorgen @ Gup ahhh beterschap voor je kindjes!! @ Laura lekker rustig aan vandaag! @ Hier net terug van ikea. Even met de kids wezen ontbijten. Ook meteen een teken/krijtbord voor ze gekocht. Ze zijn nu druk aan het tekenen, goede keuze dus! Verder gaat t redelijk, heb erg veel last van me rug... was al bang dat zou gebeuren. Vorige zwangerschappen ook erg last van gehad... hopelijk gaat snel beter!!
daniel heeft trouwens gister zn eerste gat in hoofd gevallen. Hij verstapte zich en viel met zn hoofd tegen de hoek van de kast. Niet echt groot gat, wel aardig diep maar het week niet en bloedde niet hard dus zelf pleister opgeplakt. En smiddags al met zn kin op de box arm jochie sm, leuk, teken/krijtbord!
Gup, bedankt voor die foto van Lydia . Ik instaleerde me net lekker met een kopje koffie en een koekje achter de laptop om bij te lezen, krijg ik een bed vol kots te zien
Hebben de kids misschien iets verkeerds gegeten wat jullie niet op hebben ofzo? Of misschien een virus, kijk maar uit dat jij Joos en Wim het niet krijgen dan. En arme daniel, een gat in zijn hoofd! Beterschap. SM, heb nog nooit een ontbijtje gehad bij de Ikea, maar ze zullen wel heel lekker zijn aangezien jij daar zo vaak aanschuift Misschien ook eens proberen, al denk ik niet dat ik de zin kan opbrengen om 's ochtends al in de ikea te staan. Wij doen meestal lekker lui 's ochtends in onze pyjama. @hier, alle babykleertjes en ook het beddengoed zijn gewassen en gestreken. Nog wat kleine dingetjes en de 2 klamboe's moeten nog en dan is alles schoon. Ga zometeen met een emmer sop door het kamertje en even de kast en comode uit doen en dan kan al het schone spul er in. Ik wil voor mijn verlof klaar zijn zodat ik die laatste weken lekker kan gaan relaxen en leuke dingen doen met Sam. Ik heb trouwens van mijn schoonouders voor een flink bedrag aan cadeaus voor de baby mogen uitzoeken, en het zijn nieuwe lakentjes en dekentjes geworden. Zal zo ff spammen.
Leuk bloem enne mooi buikje Die stootrand ledikant, mag niet als je kindje erin ligt he?! Ivm wiegendood! Hier net ff naar action geweest, verf gekocht en iets voor balkon schoon te maken. Daarna ff boodschappen gedaan en nu Devin in bed... Ga zo zelf ook ff liggen... pffff echt last van me rug! Blehhh en misselijk.
Heb me laten vertellen dat dat alleen voor de zijkanten van het bed geld, en niet het hoofdeind, waar dat is sowieso al dicht. Zijkanten wil ik wel openhouden voor het geval ze er tegen aan zou rollen.
weet niet. Wat hun wel ophebben en wij niet is bloemkool met aardappel uitde vriezer dus moet nu van wim overige bakjes weggooien. leuk kado!
Oke... in mijn werk mocht het zowiezo niet. Vk zei het ook... vandaar. Baby's liggen niet stil in bed en vaak overdwars... dus ons advies is altijd weghalen.
idd dus die mogelijkheid gaan we maar helemaal uitsluiten. Hoop alleen wel dat lydia zo nog wat wil drinken, heeft sinds gisteraaf 20.00 nog maar 40cc op en wil ook geen brood enzo
Middag, Ff vluchtig gekeken/gelezen. Beterschap voor de kindjes gup. Wat een koppie op die foto, blijven lachen idd hihi... Mooie buik spam! Sm leuk die oorbelletjes. Vond ze het zeer doen? en leuk D. een groot bed, wij hier ook binnenkort mee beginnen. Hoe zit dat met in en uit bed klimmen en spoken snachts. Heb je dan echt weer slapeloze nachten? Sorry, weinig blijven hangen... Zijn veel buiten met dit weer en heb genoeg andere dingen te doe momenteel, dus zp schiet er ff bij in... Denk wel aan jullie hoor! Kga nu gauw ff wat eten en dan nog ff wat opruimen voor E. weer wakker wordt! Fijne dag to all! Liefs, mij
Middag gup beterschap met de kids! En bedankt voor e spam zat net een broodje te eten!! Buikjes wat een mooie buikjes... wij hebben er hier nog geen gemaakt. naar mijn idee valt er niks te zien volgens vriend wel. sm balen van je rug. ik had bij T al weken bi maar nu niks *klopt af* maar nu natuurlijk iedere keer bloedverlies! Verder weet ik het niet meer Sorry! Hier ligt T op bed. is naar de psz geweest en daarna zijn we wezen fietsen. Ik ben iedere keeer zo duizelig bah! Zal wel door de zw komen. Ik ga even wat doen!! geniet allemaal van het weer!!
@ Mammamia dat valt ontzettend mee, alleen de ochtend komt hij weleens uit bed. Verder slaapt hij (beter) gewoon lekker door! Jaylinn moest wel eventjes huilen toen de oorbelletjes erin zaten, een ijsje daarna deed wonderen. Ze heeft er geen last meer van en zegt nu: mama ik ben nu een echt prinsesje met oorbellen @ Gup tja ik zou ook niks willen als ik ziek ben... Hier wou devin wel drinken, alleen kwam dat er net zo snel weer uit!! hoop dat ze snel opknappen!! @ Hier wat een heerlijk weertje! Love it ! Net ff op bed gelegen, helpt wel... moet maar gewoon rustig aan gaan doen en vooral niet veel de kids tillen... gaat automatisch dus wel lastig... maar komt goed! Heb gister trouwens t kleintje gevoeld... was heel licht gekriebel in mijn onderbuik... zo bijzonder!!