sm, gaaf dat je het gevoeld heb! drinken wil daniel ook wel, maar net als bij devin, tkomt er bijna gelijk weer uit maar lydia doet dr mond geeneens open, alleen om te huilen. Als ze straks weer wakker is probeer ik het nog wel een keer. Ze hoeft niet veel te hebben, maar heb toch wel graag dat ze iets binnen krijgt (en houdt!)
Hier slaapt moppie alweer 2 uur, komt niet zovaak meer voor. Gister middagslaapje overgeslagen en vanochtend hele ochtend buiten geweest. Dat kost een hoop energie. Heeft mama mooi ff wat zooi op kunnen ruimen, wasjes draaien, hangen, vouwen etc. Had liever de hele middag op mijn kont willen zitten, want ben btje moe, maar het moet ook gebeuren he. Straks zal ie wel weer naar buiten willen. Denk dat ik ff gezellige kleurtjes in huis ga halen, oftewel bloemen! Heb nu ff niks meer te doen, of ja genoeg, maar ben er klaar mee voor vandaag Sm: stoere meid hoor! en schattig dat ze dat zegt. Jah, ik verwacht hier ook niet al teveel problemen met overgaan naar een groot bed, het zal toch een keer moeten gebeuren. Schoonmama heeft het al over slapeloze nachten, kind uit bed, bij papa en mama liggen etc. Zou best kunnen, we gaan het afwachten... maar of dat nu volgende week is of over een paar maanden, je moet er toch doorheen als het zover komt... Lt: vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt. Een collega van mij heeft dat ook, die heeft een voorliggende placenta... heb jij dat ook?
We zullen het meemaken... lijkt me erg leuk om dat koppie te zien... we hadden laatst de zijkant van zijn ledikant er al afgehaald, maar dat ging niet goed komen bij die van ons... dan hebben we geen zijkant verhoging om het veiligheidstuk aan vast te zetten, plus als je er 1 harde tik tegen aan geeft valt de achterkant eruit Ik nam aan dat het bij elke ledikant wel mogelijk was???
Ja ik herkende het 'gekriebel' hihih. Dacht even huh... was dat. Maar toen voelde ik het weer... zo bijzonder!! Devin voelde ik ook rond 12 weken al, en was volgens vk goed mogelijk... zij gaf ook aan dat ik dit kindje waarschijnlijk eerder zou voelen.
helaas niet bij elk ledikantje... bij ons werkt het wel 1 zijkant eruit... kleine boef slaapt nog steeds... ga zo maar even kijken.... tis inmiddels al 3 uur dat ie slaapt.
bij die van lydia kan het ook niet, bij die van daniel zat er een aparte "balk" bij voor als je zijkant weg haalde
lydia 38,9 en daniel 38,6 dus ze hebben het goed te pakken maar ze hebben gelukkig wel weer allebei wat gedronken, hoop dat het erin blijft!
hello girls, Kom morgen even op mijn gemak bij lezen en de laatste stand van zaken voor nemen wil jullie alleen dit even mee delen. kopie van wat er nu op FB staat: Zo zit je een jaar zonder werk en zo heb je de keuze uit twee banen. En nu dus beslissen welke het wordt! MOEILIJK!!!!
Back, wow super zeg. Succes met kiezen. Gup, beterschap voor je klein guppies. Supermummy, wat gaaf dat je de beeb al voelt, heerlijk die kriebels in je buik. Bloempje, leuke lakentjes en wow, wat een mooie buik zeg. Laura, Noor was ook van de rek en strek oefeningen . Voeten tussen je ribben, hoofd tegen mn blaas en rek en strek. Sowieso was ze er beweeglijk in mn buik, de laatste week nog tig keer met dr kont van de ene naar de andere kant. Maar hoe vervelend het ook is, geniet ervan, want je gaat het echt missen straks. Lila, ook al een mooie babybuik zeg. @weer, idd heerlijk. Blijft het zo? @middagslaapje, hier nog minimaal 2 uur, vorige week zelfs 4,5 uur. @ledikant, hier kan de zijkant er niet uit en we hebben hem straks toch nodig voor Noor, dus vandaar een peuterbedje hier. Stijn komt trouwens nog niet uit bed. Tegenwoordig roept hij rond 6 uur: papaaaaaaahhhh, mamaaaaahhhhh en als je dan op zn kamer staat zegt hij: ikke wakker. (nee, dat hadden we nog niet door of zo ) Hier druk dagje gehad vandaag. Manlief was ook vrij en we zijn dus even aan het ruimen geweest; volgende week zaterdag is het namelijk open huizendag. We boven de afzuigkap gewit, zat behang wat half los was gekomen door vocht, ziet er stukken beter uit nu, verder paar keukenkastjes opgeruimd, gangkast opgeruimd, hoop zooi uit de kelder naar het grof vuil, ramen binnen gedaan, naar de ikea geweest om opbergbakken te halen voor onder Stijn zn bed en een peuterkussen, nieuwe motor besteld voor mn kolf (is kapot). Verder hebben we voor het eerst gewandeld met de duowagen die ik van mn schoonzusje had geleend. Is toch ook wel handig, alleen Stijn wil eigenlijk het liefst zelf lopen.
hey lieverds, Ik ben der uit hoor. We gaan voor waar mijn gevoel het beste over is en het idee dat dit het beste zekerheid geeft. Morgen laten weten en dan kom ik het jullie ook vertellen. En bijlezen want heb een beetje ego gedacht dit weekend, solly! Thx allemaal voor de lieve woordjes, duimen draaien en hopen!!!