Februari mama's 2010, deel 13!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    :) :) :) wat super lief!

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    gup beterschap met de kids!

evenstar wat is Renske groot!!

drinken water neemt hij hier amper ik doe een paar drppels limo erin en dan kan hij het opeens wel drinken terwijl t naar water smaakt!

nelta dat is altijd van een huis. Deze week komt hier de makelaar en worden er nieuwe fotos gemaakt! En gaan we 10.000 zakken in prijs. Volgens de makelaar maken we dan erge goeie kans. 2 naast ons zijn verkocht.... nu wij nog! Hebben ullie nog kijkers?

hier ben ik erg dizzy de hele dag. erg irritant! Verder doe ik weinig niet werken is best saai zeg!
    T ligt op bed! vanmiddag even naar buiten en verder nog geen idee!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Nee geen kijkers, vorige week met de prijs gezakt en deze maand tophuis op funda en we doen volgende week mee met de open huizen dag, dus ik hoop echt dat er dan mensen komen.

Net heel de keuken uitgesopt.

4. Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en gevraagd of ik halve dagen kan gaan werken voor de resterende 5 weken. Wordt er moeilijk gedaan en moet ik eerst een verklaring vd bedrijfsarts gaan halen? Daar ben ik een aantal weken terug al geweest en die zei dat ik dat met mijn werkgever moest afstemmen. Dus ben benieuwd...

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou, het lijkt erop dat lydia's flesje erin blijft. Ze ligt nog steeds in een schoon bed te slapen. Eens kijken hoe ze is als ze wakker word
    Daniel spuugt niet meer, maar wil ook niet eten, alleen maar drinken uit een fles, of cola. Dus heb maar voor de fles gekozen

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag dames!

Allereerst back: Van harte gefeliciteerd meid! Op naar een nieuwe toekomst met een leuke nieuwe baan en samenwonen! Helemaal top meid!:D

Nog niet bijgelezen, ga ik zo eens even proberen!

@hier:
    Vanmorgen naar de tandarts geweest, ook Dinand mocht voor de eerste keer. Puntgaaf gebit zei de tandarts!:D Ook mijn gebit weer helemaal goed gekeurd (jeeeeeeuj:D). Vanmiddag naar de dokter. Heb WEER last van mijn keel. Nu denk ik wel weten wat het namelijk is...ooit gehoord van een tongamandel? Ik tot 2 weken geleden niet! Mijn collega begon over verwijderen van amandelen. Heeft jaaaaren geleden haar keelamandelen later verwijderen i.v.m. veelvuldige keelontstekingen, jarenlang heeft ze nergens last van gehad, totdat het geklooi weer opnieuw begon. Het kan voorkomen dat je tongamandel vergoot als je een infectie hebt als je je keelamandelen op oudere leeftijd laat verwijderen. Ik heb mijn amandelen laten verwijderen op 18 jarige leeftijd, dus misschien dat dat het is! Ook gelijk even over mijn wangen praten. De laatste keer dat ik bij de dok was had hij het over rosacea. Niet dat ik onder de pukkel/puisten zit, maar mijn wangen zien er rood uit en me poriën staan echt al jaren meer open dan het hoort te zijn. Nu smeer ik het onder met me plamuursel, maar das eigenlijk nog slechter dan er helemaal niets op doen. En dan meteen ook maar vragen over de haarvaatjes/spatadertjes op me benen. Het wordt eigenlijk alleen maar erger en vind het echt lelijk! Ik ben pas 25, dus kijken of daar wat aan te doen valt. Dan vraag ik meteen maar een algemene facelift, borst en billenvergroting, of ze me vet bij me buik weg willen zuigen en en en hahaha nee grapje hihi:p.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloem, zou wel lekker zijn, minder werken!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bel, wel ja joh, zou ook gelijk neuscorrectie doen:p

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Back gefeliciteerd met je baan. En wat fijn dat je nu dan ook eindelijk kan gaan samenwonen. Ben echt helemaal happy voor je :D

Gup hopelijk blijft de fles nu ook binnen bij lydia.

Bel fijn dat jullie weer zijn goed gekeurd bij de tandarts

Bloem groot gelijk dat je minder wil gaan werken. En mooie buik hoor.

Evenstar Renske is nog steeds een reuske ;) maar ze groeit gelukkig goed.

Hier moet ik nog steeds een buik foto maken ik heb er tot nu toe nog maar 2 ik geloof met 16 weken 1 en 1 met 26 weken. Ik vergeet het gewoon steeds om manlief erom te vragen

Zo komt een vriendin op bezoek met haar dochter. Dus lekker weer even bij kletsen :D

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh en een ooglidcorrectie niet vergeten haha:p

Dan hoef ik dat over een paar jaar niet te doen whihihi:D

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

goed gegaan meid!! Het is nog maar 5 weken wat doen ze moeilijk zeg! hopelijk is het toch snel geregeld

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    evy spugt heel erg echt met veel kracht enz projectielbraken heet dat geloof ik. Het spug ligt wel een meter veder en veel!!! zou ik daarvoor de ha moeten bellen ze heeft het sinds gisteren al 4x gedaan..

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo net weer iemand van gezinshulp gehad een heel lief mens wat mij gaat begeleiden de komende maanden! Ze is 30 en heeft zelf 2 kleine kindjes. Ze gaat me met div dingen helpen waar ik mee achter lig en gewoon een luisterend oor bieden. Verder gaan ze ook helpen met bv een uitkering enz aan te vragen.

Mijn verlof loopt 28 maart af en ze rade me echt aan om me ziek te melden maar ik vind dat zo moeilijk. Maar ik kan zo echt niet werken en dat zei zei ook. Nu gaat ze me daar ook bij helpen enz.

Ik hoop dat ik snel van die vervelende gedachten af ben en dat ik weer een vrolijke ninja ben ipv van dat ik alleen maar beren op de weg zie

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ninja, petje af dat je hulp gezocht hebt hoor! Veel vrouwen zouden het op z'n beloop laten totdat ze helemaal instorten en nog verder van huis af zijn! Het is ook geen schande dat je er doorheen zit en dit kenbaar maakt! Je hebt een zware zwangerschap achter de rug, geen werk meer en die vervelende galaanvallen gehad, dan is het toch logisch dat je op een gegeven moment er doorheen zit! Wat de gezinshulp zegt over ziekmelden zou ik zeker doen. Je bent gewoon niet in staat om te werken. Probeer eerst jezelf maar op orde te krijgen en alles een beetje te verwerken, dan weer opbouwen en verder gaan! Vergeet niet dat je hier sterker uit gaat komen als dat je erin ging, hoewel er moeilijke dagen zullen zijn, schijnt achter de wolken altijd de zon (denk daar maar aan op de moeilijke momenten). Merk je al iets van de medicijnen (zowel positief als negetief)? Dikke knuff meid!

Over het projectiel braken: misschien heeft ze (verborgen) reflux. Zou het zeker aankaarten bij de huisarts. Heeft ze ook als ze ligt last van het zuur of dat je ziet dat ze pijn heeft als je haar in de box legt? Het is goed te verhelpen hoor door (ben even de naam kwijt van het middel) middel van een drankje. Huilt ze ook als ze spuugt?

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    evy heeft reflux en al medicatie voor. alleen vind dat projectielbraken zo eng lijkt net alsof ze stikt dan het zat ook helemaal over de ogen neus enz..

ik merk nog niet zoveel behalve dat ik wazig in me hoofd ben.. ik slik ze nu een week.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat wazige in je hoofd neemt wel weer af. Staat zeker ook zo'n mooie gele stikker op dat je niet mag auto rijden enzo? Maar je klachten worden er niet erger van? Welke medicijnen heb je trouwens gekregen?

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    *zoekt doosje* tryptizol mag idd ook niet autorijden

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    LT: beterschap!

Nelta: aan je schoonmaak zal het niet liggen dus. Succes!

Bloempje: Succes! en ze mogen niet moeilijk doen maar ja, je weet het nooit. knuf!

Gup: hoop voor jullei dat het zo blijft!

Bellie: Thx! kunnen we gaan thee-en :D en jij sterkte!

19. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    LD: dank je! met jouw alles goed?

Ninja: dikke knuf voor jouw! je kan wel zeggend at ik een topmama ben voor L maar ik vind jouw veel en veel meer super dan ikzelf hoor! Net wat Bellie zegt, jij weet het en pakt het probleem aan dat vind ik echt klasse. Dikke knuf voor jouw. je komt er echt wel lieverd!

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Noor krijgt er over 2 weken al een :p

Deel Deze Pagina