Jep Ze moet trouwens wel op dr lijn gaan letten, want ze ligt boven de lijn nu. Net gewogen en mevrouw was 5.990 gram. Nee hoor, dat was bij Stijn ook en die ging na 3-4 maanden langzamer groeien en was daarna juist weer een ukkie.
Back, we hebben al contact gehad met de makelaar; het is verkocht, tenzij ze de financiering niet rond krijgen. En ben toch wel heel benieuwd wat je nu gaat doen Bloempje, oh dat zou wel fijn zijn. Ik vond het ook echt pittig die laatste weken. Zeker als er nog een hebt rondlopen. Gup, fijn dat het weer ietsje beter lijkt te gaan. Bellie, mooi dat alles goed was bij de tandarts. Hier was Stijn vorige keer ook meegeweest, maar die had geen zin om zn mond open te doen. Ninja, dikke knuffel.
Ik mag vanaf volgende week voor 50% in de ziektewet, ben dan 30 weken. Dus moet dan nog 4 weken halve dagen werken. Ik moet er wel eerst voor langs de bedrijfsarts.
mooi zo bloem! Nelta: zie bericht dat ik aan Ninja plaatste Verder ga ik er nu echt niets meer over zeggen. mag niet solly
helaas, fruithap ligt er ook al weer uit ze poept ff op mn schoot en het lijkt wel of ik zelf in mn broek poep, zoveel kwam er uit de luier lopen!
pap maar op gupp zo is sem opgenomen toen. heb je ors in huis misschien kan je dat met een spuitje geven. steeds kleine beetjes
ors heb ik niet vergeet dat telkens te kopen. Begin er toch over te denken om te belle, is nu al 2 dagen dat ze amper its binnen krijgt/hou, al wil ze nu wel weer drinken en heef ze nog tranen
Ai gup, zou het zeker wel even in de gaten houden! Als ze nog tranen heeft, heeft ze nog wel genoeg vocht, maar hoe zijn haar plasluiers? Als ze 24 uur geen goede natte luier meer heeft gehad moet je zeker bellen hoor! @hier: Noujaaaa, de HA wilde me geen neus- en ooglidcorrectie geven, borst en bilvergroting ook niethihi. Heb dan wel een zalfje voor mijn wangen mee gekregen en een doorverwijzing naar de KNO voor me keel. Mag er volgendeweek vrijdag al heen! Lekker snel dus!
bel, gister 2 minimale plasluiers, nachtluier was ook minimaal, voor de rest vandaag nog niet gezien, misschien dat er net bij de diarreeluier ook wat zat maar das moeilijk te achterhalen he. Ze is nu, zoals een augmama zei, voor slappe vaatdoek aan het spelen. Vind het zelf net een lappepop, ze krijgt dr eigen amper omgedraaid
ik kom alleen even heel trots vertellen dat T al 2 plasjes op het potje gedaan heeft!!!! normaal deed hij t op de grond!! ik ga nu even afwassen!!!
weer een diarreeluier, dus dat word na het eten naar een hap. Wim zorgt er maar voor dat er iemand is om het hek te openen
Groot gelijk gup! Beter het zekere voor het onzekere! LD: Jeeeeeeej T al 2 keer op het potje geplast! Super.
ben weer terug, om het halfuur lepeltje water geven en 1 plasluier binnen 24u is voldoende. Buikplooi veerde snel terug (is overigens ook het enigste wat dokter had bekeken)
Gup raar dat ie haar niet helemaal nakijkt... maar goed hopelijk helpt het en knapt je meisje snel op!! Hier vanmiddag ff met me moeder naar prenatal geweest. In uitverkoop 2 positiehemdjes en een leuk zomerjurkje gekocht (normaal 29,95 nu 7.99 ) Verder vanmiddag nog ff met kids naar winkelcentrum geweest, nog paar kleine dingetjes gekocht en daarna bij mac gegeten... Nu lekker relaxen en tv kijken met een warm kruikje. Ben wel misselijk blehhh... hoop zo dat het niet meer zolang duurt, vrees het ergste!! T lijkt namelijk weer toe te nemen...