Februari mama's 2010, deel 13!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

@gup: sterkte met guppie!

@bel: mooie filmpjes, wat een schatjes!

@ninja en knor: pb gehad!

Weltrusten allemaal!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Weltrusten mammamia!

Ik ga ook lekker me bedje in! Slaap lekker allemaal!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen
    om half 12 lydia maar in bad gedaan, kreeg dr niet stil. Daarna viel ze als een blok in slaap, rond half 6 beetje gedronken en toen om kwart voor8 goed wakker. Nog niet geplast, wel flinke hoeveelheid gespuugt, maar ze ziet er niet meer zo sloom uit als gister. Zouden jullie echt de 24u voor plassen aanhouden (dus nu rond 9u) of zeggen: als ze weer drinkt 2uurtjes langer? vind het zelf zo zeikerig staan om gelijk na 24u weer te bellen

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Gup, hoe gaat het nu met Lydia?

Bellie, ah lief die filmpjes.
    En mooi dat Dinand het zo goed doet op het kdv, gaat Fabienne nu ook, nu je aan het werk bent? Noor gaat volgende week wennen, en ik vind het helemaal niet leuk….

Ld, goed van T zeg.

Back, ok ;). Wanneer ga je beginnen?

@baby’tjes, die van mij waren vrij lang, 51 en 52 cm. Ik kan me ook niet voorstellen dat Noor nog maar ruim 6 cm gegroeid is, lijkt al veel meer.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Probeer dr anders nog wat te drinken te geven, kijk of ze dat niet uitspuugt.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier een strontvervelend mannetje, lang leve de peuterpubertijd :( Straks maar eens koekjes bakken met hem en vanmiddag naar de kinderboerderij.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    suc6 nelta:D

kga denk flesje limonade proberen, heeft ze ook weer beetje suikers binnen

aah n klein plasje denk ik zo te voelen:) eens even gaan kijken! kan ik mooi gelijk weer tempen

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kunnen ze spruw hebben op deze leeftijd? L krijgt witte plekken in de mond bij de mondhoeken

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Denk het wel.
    Mijn neefje kreeg het met 5 maanden voor het eerst

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    geweldig, kunnen we er ook ng wel bijhebben.

dunne limonade vond ze wel lekker, maar spuugt ze net ook weer van. Schiet niet erg op zo

12. Zo mijn kleine mannetje rent alweer vrolijk in de tuin rond in het zonnetje. Mama moet nog even wakker worden met een kopje koffie. Heb hem een zakje brood gegeven en nu staat hij de kipjes te voeren, zo schattig.

13. Gup, ze hebben het flink te pakken zeg. Hebben ze je bij de huisartsenpost geen ORS meegegeven? Zou ik anders vandaag toch maar even halen als dat kan.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zelfgemaakt tuniekje

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk nelta!

nee bloem, ook niks over gezegt. Vind dat die arts hoop steken heeft laten vallen!

16. Ik heb het wel liggen, maar opsturen heeft ook geen zin bij jou...

Leuk Nelta!! Ik heb nog niets gemaakt voor de baby, terwijl ik voor sam kussentjes en een aankleedkussenhoes en schilderijtjes zelf gemaakt heb voor zijn kamertje. Deze zwangerschap ben ik zo futloos dat ik er gewoon nog helemaal geen zin in gehad heb.

Ik hoop dat ik die laatste weken dat ik halve dagen kan werken ook wat meer energie heb voor zulke dingen.

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb ook veel dingen pas in mn verlif gemaakt, maar nu niks meer. kom er niet aan toe

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Gup, wat naar dat Lydia zo ziek is!
    Hoe is het nu met haar?

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lila, ze heeft ong 100cc limonade op vanochtend, is er redelijk ingebleven, gaf net nog een mondje terug. Voor de rest wil ze niks van stukjes eten weten. Maar ze is niet meer zo suf als gister dus hoop dat ze op retour is. Heeft ook weer ff zitten spelen, deed ze gister ook niet

20. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Goedemorgen lieverd, hoe is het hier?

Even bijlezen dan weet ik dat :D

Bellie: succes bij de kno arts ook al is het "pas"volgende week.

LD: Joepie voor Thijs! grote jongen! hoe is het met jouw en beeb?

Gup: sorry...maar ik vind dat een laffe dokter als dat alles is wat die heeft gedaan en heeft gezegd. beterschap voor Lydia en een knuffel voor mama!

SM: beterschap voor jouw! misselijkheid is niet fijn.

Gup: wat ninja ook zegt. op je strepen staan meid. Persoonlijk had ik heir geen genoegen mee genomen! stomme artsen! Hoe is eht nu met Lydia?

mamamia: :d nee geen FBI hoor :D ik ga gewoon voor de regering werken, dan dan de defensie ;) En laat die kriebels maar lekekr komen toch. Geniet van je mama-dag!

Bellie: had al op fb gereageerd maar lekekr ding zeg als je dat zo hoord, Dinand!

Kleine kindjes: nee het gaat snel he....wil ook zo graag ( en nu mag ik heel stilletjes er een heel heel heel klein beetje over na gaan denken :D)

Gup: ik zal weer bellen en weer langs gaan hoor. en zeikerig? je ebnt een terecht bezorgde meoder hoor! moeten ze maar eens aan jouw gevoel denken ;) en ja spruw kan maar dit kan ook wat anders zijn. Keelontsteking of door het spugen?

Nelta: ;) 16 april met een beetje geluk. succes vandaag met Stijn.

Bloempje: sweet! geniet er lekekr van. hoe is het met jouw en beeb?

Nelta: zag je foto al op fb maar vind het geweldig leuk en vrolijk!

Lila: hoe is het met jouw meid, beetje beter?

Kamertje: hebben jullie nog leuke tips voor een "grote meiden kamer" heb natuurlijk weinig ruimte maar wil het wel een beetje opleuken voor L straks.

Deel Deze Pagina