Februari mama's 2010, deel 13!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lydia eet weer brood:) zit heerlijk op de korst te sabbelen nu. Helaas vanmiddag nog wel diarreeluier gehad:( maar goed, ze eet weer brood, drinkt weer bijna normaal en ging net weer staan enzo:)

mamamia, je ben wel saai hoor:D

sm, weer lekker aan de shop geweest! ik moet ook nog!

nelta, hoe is het nu met stijn?

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Gup jaja elke keer wat... hihihi!! Nu kan het! :) Ze hebben enorm leuke dingen ;)

@ Hier net thuis... pfff wat een dag. Vandaag druk geweest, wel last nu... vanavond zag ik dat Jaylinn splinter in d'r handje had, eruit geprobeert te halen lukte niet. Dus opa zei kom maar probeer ik het. MAar dat lukte ook niet, dus toch naar de eerste hulp, daar is hij eruit gehaald, zat al pus onder... Dus nu een grote pleister met een nat gaasje eronder, zodat open blijft en viezigheid eruit kan... Kids liggen net in bed, dus ook even kruikje maken en dan naar bed... ben gesloopt!! Tot morgen!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aah arme jaylinn!

hebben jullie ook echt geen tips om de diarree bij lydia te stoppen? volgens de arts was er niks aan te doen maar ze heeft er echt last van (en mama ook, die krijgt punthoofd van het omkleden en wassen heel de tijd)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Arme Jaylinn! Nu weer goed met haar? Geloof het graag dat je afgepijgert bent. Knuf!

@ Gup, fijn om te lezen dat het beter gaat met de schatjes. Diarree stoppen, nee weet t eigenlijk niet. Uit laten flodderen, zit iets in de darmen wat er blijkbaar uit moet. Veel laten drinken. Dat is het belangrijkste. Vocht.

Edit; Oh en banaan stopt.
    En mijn vader gaaf mij vroeger geraspte appel met verkruimelde beschuit.

@ Nelta, zo hé, dat is ff schrikken. Hoe is het nu met Stijn? Hoop goed.

@ Ehhh

@ Ik heb mijzelf weer verwend! Ik heb hoopjes leuke kleding voor mijzelf gekocht! En niets voor iemand anders! Helemaal blij. Voel mee gelijk weer vrouw als ik dat aan heb. Heerlijk!

@ nog dames heerlijk van het mooie weer kunnen genieten?

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    banaan weigert ze pertinent, maakt niet uit of ik stuk(jes) of puree geef, ze mot et nie nouw. Appel heb ik wel, maar geen beschuit, ben ik vergeten te kopen

lekker is dat he, als je geshopt heb voor je eigen!

6. Niet proberen te stoppen gup, zo raakt ze haar bacterieen kwijt.

Kun je haar niet in haar luier en een romper in de box houden om de schade beperkt te houden? Met slapen kun je natuurlijk niet veel anders dan haar gewoon in bedje leggen en verschonen. Hopelijk voor haar en mama knapt ze snel op.

Ik duik m'n bedje in. Truste meiden.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloem ze ligt al dagen in romper + legging maar zat nu ook op boxkleed en vanochtend in dr bed...

truste bloem!

8. handdoek of badlaken in bed en boxkleed gebruiken? Tja ik zou het verder ook niet weten, heb het hier gelukkig nog nooit aan de hand gehad.

Heb je geluk dat wim niet in bed poept *grinnik*

9. Volgende week heb ik een dag vrijgenomen, dus maar 2 halve dagen werken, heerlijk! We gaan lekker samen een dagje ontspannen in de sauna.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja dat zou dr ook nog eens bij moeten komen! dan kom ik helemaal niet klaar met mn was

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lekker, dagje vrij en samen eruit!

12. Nu ga ik echt slapen, ben al veel te lang op maar wilde "gezellig doen" voor manlief. Die vind het maar niets dat ik elke avond zo vroeg op bed lig.

13. Ja! Is alweer lang geleden! Heb een bon voor gratis entree, dus dat is helemaal mooi.:) Trusten!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou, dan maak je het nu nog ff gezellig in bed:p

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gup: hmmm ze wilt dus geen banaan. Ik denk ook dat je het het beste gewoon zo kan laten. Er zit toch iets in der darmen wat eruit moet. Maarik snap je wel, elke keer die was en het verschonen, hopelijk is ze er snel vanaf!

Bloem: Geniet van je bezoekje sauna volgende week!

Ik ga zo ook me bed in. Ben kapot zeg!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kga denk ook zo richting bed, in mn eentje:( dr zijn hier weinig plekken om te gaan liggen en waar we op normale tijden langskwamen waren vol:(

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  18. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    Mogguh!
    Het is weer weekend en ik ben om 7 uur wakker! Grmbl...niet tof..
    Iemand nog leuke plannen vandaag? Hier komen mijn ouders, ze moeten iets afleveren op de camping in de buurt en blijven dan hier om te helpen met klusjes enzo...word vast wel gezellig...

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

7 uur, dat is uitslapen :p

Plannen vandaag:
    Vanmorgen beetje rommelen in huis, zomerdekbedden erop, boodschappen doen, Stijn op tijd naar bed en dan vanmiddag naar de Binnenmaas, grote buitenspeeltuin met lekker groot grasveld, gingen wij vroeger ook vaak heen. Daarna pannenkoeken bakken, Stijn zn favoriete eten.
    Vanavond verjaardag van vrienden.

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Gup vooral goede hygiëne, diarree is besmettelijk. Als je niet doet blijft het 'hangen'... Event. beschuitje ed... Hoop dat ze er snel vanaf is...

@ Nelta lekker dagje!! Veel plezier!

@ Hier redelijk geslapen pffffff, blijft lastig... Jaylinn d'r handje gaat goed, pleister is eraf. Tis nu alleen nog een rood streepje.

Plannen voor vandaag: wasje buiten hangen, nieuwe in de wasmachine. Boodschappen doen en verder weinig... vanmiddag naar opa en oma. Jaylinn mag logeren dus even kijken of ze dat wil.

Morgen lekker naar de efteling!! Zin in :D

Deel Deze Pagina