Februari mama's 2010, deel 13!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, klinkt goed!

plannen hier: niet veel, nog beetje was wegwerken en als het gaat naar buiten met de kinderen maar zitten tussen de bergen en daar heb je rare wind dus nog ff afwachten

2. Mogguh! Wij zijn ook alweer even op. Net lekker ontbeten met z'n drieen en nu zijn mijn 2 mannen naar de bouwmarkt om spullen te halen voor sam zijn m2 tuin. Kan hij zelf aardbeienplantjes en tomaatjes planten en water geven. Hij heeft voor zijn verjaardag een tuinschort en handschoenen en emmertjes en schepjes ed gekregen. Het is echt sam de tuinman! hihi

Ik heb in de tussentijd even wat rommel geruimd, oud papier, prullenbak ed en nu ff snel bijlezen.

Straks ff wat wassen draaien en misschien nog even naar de markt voor wat fruit en kibbeling. Volgens mij wilde manlief vanmiddag pannenkoeken bakken en dan misschien vanmiddag na het slapen lekker naar het park, speeltuin of een stuk fietsen. We zien wel.

Fijne dag allemaal! Knuff

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Zo hier zijn de weekend boodschappen ook weer binnen.
    En staat de bouillon voor de tomatensoep voor vanavond op. Kan het lekker 2 uurtjes trekken en hebben wij vanavond weer een heerlijk soepje :)

Morgen komen mijn schoonouders te klussen.
    Binnen kort krijgen we zonnepanelen op het dak en dan moet de Electra wel geregeld zijn. Vind het wel erg dat ze op hun trouwdag komen klussen. Dus morgen gaan we maar als verassing voor hun s avonds uit eten ( te wokken)

Gup hopelijk stopt de diarree snel weer bij lydia.p

Bloem ik wil wel Sam de tuinman spam. Dat zal er vast wel leuk uit zien. :D

Sm alvast veel plezier in de Efteling morgen. Helaas mag je wel niet in de achtbanen maar toch is het leuk. Bram vond het afgelopen november ook weer geweldig .

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lt, nou, heb de eerste luier alweer gehad. Ze wil wel eten maar ze verdraagt het nog niet erg maar kan dr ook moeilijk op hongerdieet zetten een paar dagen he;) Ach ja, tis weer warm genoeg voor alleen een romper nu binnen. Alleen buiten nog niet.

aah lekker tomatensoep! mag ik ook beetje?

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Gup als je hier in de buurt was geweest had je wel een kom mee mogen eten hoor. ( maak altijd een grote pan )

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    he verdraaid, mainz is toch echt net iets te ver voor kopje soep:(:D

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Komt vast goed... tja dan maar geen achtbanen. Ga wel in de droomvlucht en land van pompidoe hihih.

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo net even schoenen wezen kopen met de kids. Voor Devin stoere Cars gympen en Jaylinn heeft Hello Kitty gympen uitgekozen. Verder nog paar kleine dingetjes en broodjes enzo voor morgen gekocht. Zometeen nog ff wat blikjes enzo halen en dat is alles in huis...

Hmmm lekker lt tomatensoepje!! Miss toch ook maar lekker soepje maken vandaag ;)

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sm, veel plezier morgen.

Bloempje, wat leuk Sam zn eigen tuintje. En jullie ook al pannenkoeken. Ik vroeg vanmorgen aan Stijn weet je wat vanavond eten en hij gelijk: Pannenkoeken!!

Gup, ik zou dr maar gewoon laten eten, als ze dat wil. En ik de gaten blijven houden of ze niet uitdroogt.

Ladytijger, lekker soep, wil ik ook eigenlijk zelf kunnen maken, maar geen lekkere recepten.

Hier Stijn vroeg op bed gelegd, dus die gaan we over een half uurtje wakker maken als hij dat dan nog niet is. En dan lekker naar buiten, genieten van het zonnetje.
    Hebben jullie trouwens al een zonnehoedje kunnen vinden? Ik was net bij de Hema en de Zeeman en daar moesten ze allebei nog binnenkomen. Dinsdag ga ik naar de Prenatal, dus dan zal ik daar ook kijken.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, ze heeft droog brood kuur gekregen:D gaat er ook goed in.
    zonnehoedje voor L en petje voor D ga ik volgende week in mannheim voor kijken, heb dan 3dagen de tijd om te winkelen dus moet lukken. Zag er vorige x al hangen

11. Zo ik ben lekker nuttig bezig geweest net, heb m'n wasmachine en droger een onderhoudsbeurt gegeven :D

Filters schoongemaakt en alle hoekjes en gaatjes. En de wasmachine aangezet op 90graden met schoonmaakazijn om alle kalk en zeepresten te verwijderen. Zijn ze straks weer helemaal klaar voor alle babywasjes die we gaan draaien.

De m2 tuin zit in elkaar incl. wieltjes eronder, bodem en worteldoek. Alleen was manlief vergeten extra tuinaarde mee te nemen, dus die moeten we er nog bij halen en dan kunnen de stekjes erin.

Ik wil eigenlijk ook het buitenspeelgoed nog schoonmaken en de tuinmeubels in de olie, maar dat is voor een andere keer. Ga nu ff lekker op een bedje in de tuin liggen voordat die kleine man weer wakker is.

12. #3552 Bloempje83, 24 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
    Oh ja, ik heb trouwens ook de zomervakantie geboekt. Ik heb flink zitten twijfelen omdat de baby dan net 2 a 2,5 maand is maar ik ben bang dat er anders niets meer van komt en nu hebben we lekker iets om naar uit te kijken. We gaan lekker 2 weken naar texel.

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nesteldrang bloempje haha.

leuk vakantie geboekt ziet er leuk uit

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede avond allemaal!

Droog brood dieet voor L? Zow... werkt het? Minder luiers die tot in de nek zitten?:p

Leuk Efteling morgen! Woehieee! Veel plezier! En de kids nieuwe schoenen. (gaat hard he? die voetjes, hihi);)

Onderhoudsbeurt voor de wasmachine enzow. Zo hé, goed hoor... hihi, nesteldrang of zo? *wink wink*
    En! Een lekkere vakantie geboekt! Ben jaloers! Gaaf hoor!:D

En allemaal de boodschappen weer binnen. Hier ook.:)

@:cool: Prachtig weer was het weer. Hè? Heerlijk!:D:D:D
    Samen met dochterlief bloemen gaan kopen voor in de tuin. Kind lief naar bed, ze was gesloopt. Ik planten geplant en manlief naar de klusmarkt. Hij heeft het hek gemaakt en morgen maakt hij de 2e! Dan blijft kindlief waarschijnlijk gewoon lekker in de tuin zonder te ontsnappen. En de zwanen buiten de tuin...
    Toen ze wakker was heeft ze heel lief de plantjes water gegeven. En heerlijk buiten gespeeld met de buur kinderen. ZOoooooo! leuk!
    Verder ik nieuwe lenzen, ik zie weer wat beter met links. hihi. Was iets wat heel erg wazig. hihi.:$(bril)
    Enne eh... boodschappen gedaan, géén snoep gekocht! :D (trots op mijzelf. hihi). Net lekker met manlief gegeten. En nu kwam ik ff hier beppen. Maar... no body hiero. Maar dat maakt niet uit. Als iedereen maar heerlijk aan het genieten is van de avond.
    Ik ga zo nog ff met manlief een serie kijken en lekker mijn bedje induiken, na een stevige douche. (Mmm misschien wil manlief mee. hihi):D;)
    Hoe dan ook.
    Prettig weekeind allemaal!:D

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Jij ook een fijn weekend Donder, en de rest uiteraard ook!
    Fijne dag morgen in de Efteling SM. ;)

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #3556 1Dondersteen, 24 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
    wielletjes zitpoefje

zo leuk!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Dat was een kort nachtje... kon niet echt slapen. Toen werd ik wakker en was het ineens 3 uur hihih! Om half 7 ging de wekker alweer en dat op zondag.

Devin zo wakker maken, even douchen, alles klaar maken en rond half 9 zijn me ouders hier en vertrekken we richting de efteling. Wordt mooi weer dus vast een top dag!!

Jaylinn is bij opa en oma wezen logeren, voor het eerst... ben benieuwd hoe ze het gehad heeft.

Vandaag ook alweer 12 weken zwanger, de eerste 3 maanden goed doorstaan... hihih tijd vliegt!!

Fijne mooie zondag allemaal!!

Lieffs

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Veel plezier! Wat is trouwens het land van pompidoe?

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    veel plezier in de Efteling!
    Geniet van de dag!
    En 12 weken wave!

Goede morgen! Wat is het toch vroeg...ehhh of laat ehhh... Ik weet het niet meer. Hihi.:D

Deel Deze Pagina