Goede morgen, hier een slechte nacht gehad om 4 uur sliep ik nog niet. Ik kon gewoon niet mijn draai vinden en heb ook behoorlijk last van mijn rug hopelijk gaat die rugpijn snel weer over.
Hoihoi, Supermummy, wow alweer 12 weken. Gaat hard zeg. Worden de kwaaltjes al minder? Lt, hopelijk heb je straks minder last van je rug, lekker rustig aan doen vandaag. Gup, hoe gaat het nu met Lydia? Heeft de droogbroodkuur aangeslagen? Bloempje, lekker bezig geweest zeg? Nesteldrang? Doen jullie trouwens volgende week ook mee aan de open huizen dag of staat het nu even op een laag pitje? En ziet er leuk uit die huisjes. Donder, altijd weer een verschil he nieuwe lenzen; dan hebben de bomen ineens weer blaadjes ipv een grote vlek en zo . @schoenen, die moet ik ook nog halen voor Stijn. Wil sowieso weer een paar Tevas. Die van vorig jaar passen nog net, maar zijn voor het mooie te klein. Hier morgen ze de klok wel vaker verzetten. Kids hebben echt goed geslapen. Stijn die normaal om 6 uur wakker is, werd nu om half 9 nieuwe tijd wakker en Noor om half 8. Lekker dus.
@ Lt, Hoe is het nu met je rug? Hoop weer wat beter. Is maar niets last hebben van je rug. sterkte er mee. @ Gup, hoe gaat het nu met Lydia? Heeft de droogbroodkuur aangeslagen? @ Bloempje,ik heb jouw opruim woede overgenomen! (THANKS!) Ben me toch een eind lekker bezig geweest met troep ruimen. Helemaal heppie de peppie hier. @ Nelta, jep, nu zie ik naast blaadjes ook weer hoe gezichten er uit horen te zien. (soms wel schrikken hoor. hihi ) En wat hebben ze heerlijk door geslapen die schatten van jou! helaas hier niet. *snif* Was kapot vanmorgen. Trouwens, Nelta, Noor staat met 88 punten voor, zelfs op de 2ling! Gebeurt niet vaak. GO NOOR! @ Schoenen, Ik had een paar leuke groene gekocht voor Y, kom ik thuis en zie ik dat er nietjes door de zool heen zitten op een stikker op zijn plaats te houden. Wat onwijs stom dat ze dat doen! Beetje nat gras en haar voeten zijn doorweekt. Heb die schoentjes dus terug gebracht. Ben er nog pissig over. Vond ze nl erg leuk.:x En ik betwijfel of de teva's hier nog passen. Anders ga ik proberen er weer een stel te scoren. vorig jaar groot succes. @ SM, hoe was de Efteling? Hoop helemaal geslaagd! @ Zo, samen met manlief ben ik dus in en om het huis weer bezig geweest. Manlief heeft het tweede hekje gemaakt. Meisje kan nu niet meer ontsnappen... als het goed is. Ik vind het een fijn idee dat ik nu de deuren open kan zetten en mevr kan de tuin niet uit. Gelijk maar de schelpzandbak weer neergezet. Vorig jaar weigerde ze er in te gaan, bleeegh zand! Mama, ikke vies! En nu... geweldig en... eh vies. hihi Oh en manlief heeft een schommel in de boom gehangen. Wat nog meer? Eh, oh ja! ik ben gestart met het opruimen van onze kleding kast. (vind ik best moeilijk) Ik heb al 3 plastiktassen vol met kleding wat weg mag. En we hebben tussendoor nog visite gehad. 2ling jongens en 1 meisje. Wat ben ik blij dat m'n vriendin voorstelde om buiten te eten. Hemeltje lief! Wat een troep bleek er achteraf te liggen. Hihi Verder wel gezellig. En die jongens zijn een stel doerakken. De meisjes hebben heerlijk met elkaar in de zandbak gespeeld en geschommeld. En net ben ik nog een keer bezig geweest met de kleding kast... ligt echt nog spul in van 2 eeuwen geleden geloof ik. *gniffel*
Donder efteling was zeer geslaagd, ontzettend mooi weer!! Heerlijk!! Duster land van pompidoe heette het vroeger, tis nu carnaval festival Nelta jaaa tijd vliegt, eerste 3 maanden overleeft. Kwaaltjes worden helaas nog niet minder, misselijkheid lijkt eerder toe te nemen... Hopelijk neemt t snel af... Heb ook totaal geen eetlust, vooral met avond eten is het een ramp. Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke dag gehad en genoten van het zonnetje!! Ik ga nu lekker slapen, ben gebroken!! Kids liggen ook lekekr in dromeland!! Tot morgen Xxx
Supermummy, mooi dat jullie een fijne dag hebben gehad gisteren. Was het erg druk? Wel balen dat de kwaaltjes nog niet minder worden. Hopelijk worden ze wel snel minder. Donder, ja gaaf he. Zou wel stoer zijn een baby van de maand met schisis. En Teva's ideaal he. Stijn heeft er vorig jaar ook echt veel op gelopen. En lekker aan het ruimen, hier vorige week bezig geweest, van alles uitgemest en naar de gemeentewerf gebracht. Hier vandaag mn laatste dagje met Noor samen. Snik snik. Morgen en donderdag gaat ze wennen op het kdv. Maar als het morgen goed gaat, houd ik haar lekker donderdag thuis. Straks ook ff mn werk bellen. Ik ga dus nu volgende week maandag weer beginnen en wil dan na 18 april, anderhalve week vrij (4 dagen en dat had ik nu ook extra). Verder hoop ik daar zorgverlof voor te krijgen, omdat Noor toch weer opnieuw uit een flesje zal moeten leren drinken en ik denk dat daar toch wel even wat tijd overheen zal gaan, ze heeft het nu pas net onder de knie. Ik zit alleen nog met de 3 maanden afspraak van het cb, die stond 18-4 en die zou nu 3 april kunnen en anders pas in mei (mag niet 2 weken voor of na de operatie). Maar 3 april zou ik eigenlijk wel moeten werken, nu zou mn moeder wel evt willen gaan met dr, maar dat vind ik toch ook niet echt handig. Als ik zorgverlof krijg na de operatie zou ik die dag evt nog vrij kunnen nemen.
@donder, nee droog brood had ook weinig effect, maar goed, ze at wel en daar was ik wel blij mee @sm, jeuj! 12weken! @internet: laptoploze zat.aaf+zondag gehad. Veel buiten geweest en savonds filmpje op de bank @schoenen: voor daniel ook net nieuwe gekocht @pfff wat zijn jullie ijverig met zulk weer! met 25graden heb ik daar echt niet veel zin in! @sm, mooi dat efteling zo leuk was! @jeuj nelta, super van noor! @Lydia, gister poepvrij geweest! Had wim zaterdagaaf nog op sportdrank uitgestuurd (tip van iemand hier) maar dat kon hij niet vinden, wel yakult dus had dat maar meegenomen. Lydia nog flesje op, naar bed, gisterochtend weer flesje en ze heeft nu nog niet gepoept! heerlijk! Geen idee of dat spul echt goed is voor dr, maar het werkt wel! Gister lekker naar buiten geweest, "speeltuinroute" gelopen maar daniel had zn dag niet erg. Gaat eerst voorover van de glijbaan af, HAP! zo met zn snufferd in het zand. Even later istie zo fanatiek om de eendjes te pakken datie voorover in de fontein viel, stond maar klein laagje hoor, maar hij was er wel goed nat van! En eenmaal thuis knaltie nog keer met zn hoofd op de grond Nu nog even laatste uurtjes varen, dna 3 dagen mannheim, winkelen! zomerkleertjes halen voor de kindjes
Zo werk geregeld. Volgende week maandag weer beginnen en dan na de operatie neem ik anderhalve week zorgverlof op. Manlief gaat met dr naar het cb 3 april dus dat is ook rond. Nu Noor lekker in bad en masseren en voeden en dan wordt ze lekker rozig en slaapt dan meestal wel goed en dan vanmiddag lekker wandelen. Heb al genoeg gekolfd voor morgenochtend op het kdv, dus ze hoeft geen honger te lijden . Moet ze wel uit het flesje drinken, dat ging gelukkig de laatste keren goed. En ik ga dan shoppen . Bij de Prenatal wat zomerkleertjes/jassen kopen en samen met mn schoonzusje naar de kapper. Dus dan is de ochtend hopelijk snel voorbij.
Goedemorgen @ Nelta fijn dat het allemaal geregeld is nu, en idd morgenochtend lekker bezig zijn, gaat de tijd snel!! Komt vast goed!! @ Donder zal straks ff spammen van de efteling @ Hier uitgeslapen... rond 09.20 pas wakker hihihi!! De kids liggen nog in bed, slaapkoppies!! T was ook wel een drukke dag voor ze gister. Hebben 's middags niet geslapen, pas in de auto op de terug weg. Lagen er ook ietsje later in. Straks met Devin naar cb, ben benieuwd... Verder niet veel plannen. Even lekker naar buiten denk ik, tis zo'n lekker weertje!!
Moguh allemaal! Hier ook een druuuuk weekend gehad. Merk dat uurtje verschil ook goed. Lagen gister op 10 uur al op bed, en kon de slaap niet echt vatten. Maargoed, kids hebben wel goed geslapen! Fabiënne is ziek. Had vanmorgen 38,4, hopelijk komt het van dr tandjes af. Wordt nu toch wel eens tijd dat die krengen door gaan komen! Vandaag lekker rustig dagje! Zou vanmiddag naar mn schoonmoeder gan, maar denk dat ik dat maar afzeg. Fabiën wilt of slapen, of ze jengelt. We hebben de box weg gehaald. Ze speelt meer op het speelkleed dan dat ze in de box zit. Het werd dus eigenlijk meer een opslagplek. Wat een ruimte hebben we opeens weer zeg, heerlijk! Mocht het nou nog niet bevallen zonder box, dan is het heel simpel, dan zetten we hem weer terug. Maar denk dat het wel goed is zo!
SM: Fijn dat de efteling leuk was! Was er prachtig weer voor! EN de 12 weken wave voor jou! Nelta: Het was even wat geregel, maar het is gelukkig nu toch geregeld allemaal. Je ziet er wel tegenop om aan het werk te gaan he? Komt allemaal vast goed meisie! Knuff! Eeeehm....gup: Hoest nu met de poeperitis daar? Laura: hoest bij jou? Al gerommel?
Ja, ik vind het helemaal niks om Noor achter te laten , gelukkig is ze die maandag bij oma en dinsdag bij papa en pas donderdag echt naar het kdv. Ik ben op zich wel "blij" dat het nu allemaal geregeld is en het enige voordeel is dat ze nu alvast een beetje kan wennen aan het kdv voor de operatie.