ik ook TIP (van nelta's kaart) kaartwereld.nl ben ik nu aan het doen, anders komt er hier ook niks van
Ninja: aaaah nee he, wat naar nou toch voor je meis! en ook nog tot dinsdag blijven. Wat een toestand! Pffff! Ik wens je heel veel sterkte/beterschap en hoop dat ze er nou eindelijk eens wat aan kunnen doen! Gup: ja, ik dacht al: die kijkt vast scheel ld: sterkte met de misselijkheid en veel plezier vanavond! lt: sterkte voor dinsdag! Hier hebben we vandaag de rouwkaart binnen gekregen... echt op zijn Belgisch met een heel verhaal. Zal em wel es scannen, dan zien jullie hoe het er in Belgie uitziet, zo'n rouwkaart! Wel apart... Kga ff wat dingetjes doen. E. ligt lekker te slapen nadat we heerlijk op de slee zijn geweest. Zal ff foto spammen Fijne dag allemaal! Liefs, mammamia
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/p480x480/431230_10150615297349533_558194532_8988078_1751379083_n.jpg
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/428649_340090606030692_100000892661885_1033008_1647566199_n.jpg
Mja gewone kaarten zijn ook niet goedkoop. Ik vind het alleen raar dat tie 50 cent voor een postzegel rekent.
Hier druk daagje geha. Vanmorgen foto's laten maken. Hebben een gave foto van ons vieren, en nog een van Stijn en twee van Noor. Kids hadden er niet heel veel zin in, maar ze zijn leuk. We wilden dr eigenlijk ook een met hun samen maar daar hadden ze geen zin in. Volgende week hebben we ze al. Vanmiddag verjaardagen, manlief met Stijn naar de ene en ik met Noor naar de ander. Nu op de bank met een vrowtje met krampjes. Elke keer valt ze even in slaap en wordt dan weer wakker van de krampjes. Zo zielig
@nelta: ja, lachen he die muts Lekker warm! ennuh, druk dagje zo te lezen. Ben benieuwd naar jullie familie foto Sterkte met Noor en de krampjes... @hier: E. is zoet geweest vandaag en ligt nu net heerlijk op bed. Morgen kan ie lekker met zijn neefje spelen die 4,5 maand ouder is. en ik kan weer lekker knuffelen met mijn nichtje van 2 maandjes Kzal ff het overlijdensbericht van Tom's opa plaatsen. Echt Belgisch...
Ja idd, mijn broertje haddat toen ook met onze opa, toen we een keer ophet graf waren. Viel dat in een keer op.
@nelta: daarom staat onze Etienne met een streepje op de 2 e naar links, dan is het toch nog net ff anders hihi...
Hoi meiden, Tis hier rustig geweest vandaag. Zeker allemaal verjaardagen aan het vieren? Straks weer lekker AYNIL kijken Jullie plannen?