Nelta: sorry zo bedoelde ik het natuurlijk niet he ik vind duimen juist zo schattig staan vandaar. En hier was er toen ook geen sprake van anticonceptie vandaard at ik het toen ook een rare opmerking vond Meiden ga bankhangen, dacht de schade in te halen nu L op bed ligt maar vind het wel weer goed. heb ook wel het idee dat ik weer bij ben en alles geregeld heb. Bedacht ik me ineens dat ik mijn aangifte nog moest versturen...doet de klote digid het niet. ik bellen: WEER een nieuwe aanvragen had ik begin maart al gedaan! dus uitstel vragen ect pffff kan ej er echt even bij hebben!
Het ziet er idd schattig uit. Het is alleen zielig dat. Het straks na de ok niet mag en dr armpjes dan waarschijnlijk gespalkt gaan worden, de eerste dag.
Goedeavond, Heb vluchtig doorgelezen.... @ Back: Vind het zo gaaf voor je meid dat eindelijk, eindelijk, eindelijk het zo ver is! Een baan en samenwonen!!! Echt super!!!.... Succes met overhuizen en je zieke peuter! Knuff! @ Laura: Meid, het begint al op te schieten voor je!... Snap dat je er klaar mee bent als je overal pijn hebt en dergelijk! Nog even volhouden en dan mag je babyknuffelen!!! @ Zwangeren: Jeetje meiden, jullie gaan ineeens allemaal hard! Voor je het weet zijn er weer wat nieuwe wereldburgers bij....Gaaf hoor!!! @ Shoppen: WIL IK OOK!!!..... Maar ja, je kan niet alles hebben!...... @ Nelta: Ahhhh, Noor duimt.....vind ik persoonlijk beter dan een speen. Wel zielig idd dat ze dat straks na de operatie niet mag.... En het wennen op kdv was goed gegaan! Fijn.....
@ Ego: Hier gaat alles met ups and downs... De ene dag voel ik me oke en werken de kids lekker mee (wisselwerking he!)....en de andere dag voel ik me klote en kan ik om iedere scheet wel janken.... Ik geniet gelukkig wel meer van de kids en merk dat er langzaamaan een soort van ritme/patroon in komt qua aandacht geven en verzorgen. Maar blijf het lasti vinden. Verder zit Aidan in een enorme uitprobeer-fase....OMG, wat kan hij bloedirritant zijn!....En andere momenten weer zo lief.... Tussen manlief en mij gaat het goed. Het gesprek van laatst heeft ons beiden goed gedaan.....Dus dat is fijn!... En hoe is het met jullie? Mis jullie wel hoor, maar heb echt de puf niet om iedere avond mee te komen kletsen. Ben al blij als ik wat slaap kan krijgen....
Meeting: Wanneer: Zaterdag 21 april, Waar: Familiepark Dippiedo Familiepark Aquabest Hoelaat: 10uur Wie gaat er mee? * Knorretje (en man) * Nelta (en man) * Dondersteen (en man) * Belliebel * Ninja * Guppekop (onder voorbehoud) * Super Mummy * Bloempje * LiLaLief * Back * Mammamia * Jodelahiti * Mir? -----gaat ze nog mee? Iemand wat van gehoord? Ennnuhhh, nemen nog meer meiden hun mannen mee?
Bij Stijn wordt het nu wat minder. Ben vorige week goed boos op hem geweest en dat heeft indruk gemaakt. Heb je iets van een strafplek?
Nope, geen strafplek.... Ben wel mega-consequent en duidelijk..... Het is ook aandacht vragen....zeker op de momenten dat ik met Aoife bezig ben (die had gisteren haar dag niet)....Hij ziet/hoort haar huilen en ik pak haar op...Ik zie hem gewoon denken: oke, als je dus huilt krijg je aandacht van mama...Nou, dan ga ik toch heel hard gillen!!!....
Straf, 2 min met haar neus in de hoek. Zelfs een keer in een winkel. Dan n gesprek over wat ze gedaan had en dat dat niet mocht. Mama verdrietig of boos en daarna dat ik niet meer boos ben en n knuffel. Heel kort samen gevat.
Iets te goed idd... En weet je, aan de ene kant snap ik hem ook wel... Bijv gisteren....Ik zei tegen hem: Als mama de was heeft opgevouwen aan wij samen met de autogarage spelen. Ik was klaar met de was, wil net bij hem gaan zitten...Zet mevrouw het toch op een gillen....Effe laten huilen, werd alleen maar erger dus moest ik toch naar haar toe....Dan is meneer gepikeert, en logisch wat ik zou met hem spelen maar nu krijg Aoife aandacht.... Dus hij ging volledig uit zijn stekker..>Gillen, in de bank bijten , en steeds maar roepen: zusje, nu niet....in box, nu!.... Vond het ook zielig voor hem, maar ja, zij had ook aandacht nodig..... Dat zijn de momenten waarop ik denk: Help, wat nu?
Dat doet Stijn ook als ik met Noor bezig ben. dan van alkes uitvreten dat ik toch weer op moet staan. verder werkt de gang hier goed. vindt hij echt niet leuk.
als ik dat lees is sem heel erg lief als ik met evy bezig ben. hij wil alleen heel graag overal mee helpen.
Dat wil Aidan ook hoor.... Hij haalt luiers, doekjes....Pakt haar speen steeds en duwt hem in haar mond (haha)....Kusjes geven, aaien, wippen met het wippertje.... Maar als ik hem beloofd heb dat we gaan spelen en er komt iets tussen...Of als ze veel aandacht eist en hij dus ff minder krijgt...dan gaat ie echt dingen uitvreten... Maar 99 van 100x is ie geweldig!!!....