@ Ninja, truste! En jep, dat soort aparte data valt mij op. Hihi. @ Zit nu achter de comp. Makkelijker hihi
@ Het is niet normaal meer hoe druk het is op mijn werk en thuis. En vanmorgen weer een shit bericht gekregen. Net vriendin overleden horen we dat onze favoriete tante bergafwaarts gaat. Uitval van ledematen, niet meer kunnen tellen. etc. Eerst konden ze niets vinden en nu blijken zich in sneltreinvaart vlekjes in haar hersenen.
Tja, en bij mij breid de psoriasis zich lekker uit. Van uit de haargrens over mijn gezicht heen en vandaag kwam ik ook vlekken op mijn arm tegen. Is natuurlijk niets vergeleken met bovenstaande. Gewoon een aanhangend naar iets.
Lekker allemaal de fles geven. Geef die schatjes van jullie een dikke kus van mij! Fijn om aan te denken! Baby knuffelen. Tenminste iets positiefs!!! Zow! Zal ik ff spammen?
Ja, bizar he? Hoop niet dat er nog meer op ons pad komt. Vind het zo wel ff genoeg. Vandaar dat ik nog niet langs ben gesjeesd op de maandag. Zit hier ook iets te knopen... als je begrijpt wat ik bedoel.
Kijk, meisje kijken en meisje moe... Vind haar (meestal ) héél lief! Soms zou ik willen dat ik behang had...
Ah!!! Die kus! Ahhhh! Cute! Gaaf! Leuk cadeau! (had nog een foto erbij geplaatst op de vorige blz. Is ze moe... Wallen onder haar ogen.) (trouwens, internet is hier zo sloom als dikke stront door een kromme trechter.... )
In de zwangerschap van Lila kreeg ik van een vrouw waarvan ik de box overkocht zomaar ff 4 dozen zo goed als nieuwe merkkleding! Meerendeel als nieuw nog.. Maar een paar setjes moet kunnen idd.. Nog maar ff wachten!