Februari mama's 2010, deel 13!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    SM, altijd leuk, van die ieniemini kleertjes.

Bellie, geweldig die foto's.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @uitje, ik bedenk me net dat het 3 dagen na de ok van Noor is. Even afwachten hoe het gaat hier dan.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja he?! Vind ik ook :)

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn schoonzusje is bijna uitgerekend en ik ben ook echt benieuwd hoe klein dat dan weer is (nu krijgt ze waarschijnlijk wel een ruime 8 ponder, maar dat is nog steeds de 2 kilo minder als Noor nu)

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hihih ik kan ook haast niet wachten hoor... Heb veel baby'tjes in me handen gehad, maar een eigen kindje is dan toch wel weer erg klein, als ik het vergelijk met mijn 2 peuters.

Leuk hoor!! Denk dat t toch wel weer 'klein' is vergeleken Noor ;)

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @duster, heeft ze veel overgewicht? wel fijn dat de rest goed was

@mamamia, jeuj spannend!

@bel, hier gaat het best hoor, dank je:)
    wow! dinand is gegroeid!

@bmi, daniel zit nog net in het groene, tegen het ondergewicht aan met de meting van feb

@cb: ik ga met daniel in mei weer, dan moet lydia ook weer en daniel moest keer extra komen, ben benieuwd hoeveel hij dan gegroeid is

@wakker: lydia om 7u, daniel 8.15:)

@sm, shopse:D

@bel, leuke spam!
    @baby's: blijft leuk/lief!

7. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

goede morgen meiden,

zo gister na de bevallings avond geweest in het ziekenhuis. maar eigenlijk was er niks veranderd in die bijeenkomst sinds ik daar ben geweeest voor bram. wel hadden de verloskamers een vrolijk kleurtje gekregen op 1 muur. ze hebben nu 2 groene kamers, 2 roze en 1 creme kleurige verloskamer.

gister ook naar de vk geweest en mijn baarmoeder ligt nu weer mooi op schema en de kleine is ook al een beetje aan het indalen maar ligt niet vast. wel even gevraagd opf ze mijn urine wilde testen blijf last houden van mijn onderrug en onderbuik en dat had ik bij de bevalling van bram. krijg daar eind van de ochtend de uitslag van. en over 2 weken weer terug op controle en dan mogen we ook weer even naar de kleine kijken betreft de groei en de ligging dat zal dan de laatste echo worden.

duster: het is toch wat dat ze nu al beginnen over bmi, en overgewicht. ik ben ook al heel mijn leven met mijn gewicht bezig vanaf kinds af aan en je krijgt er gewoon een minderwaardigheids complex van. omdat je altijd maar te horen krijgt dat je te dik/zwaar bent. hopelijk krijgt jasmijn gewoon een groeispurt en in alles weer in verhouding.

wij moeten trouwens de 26 april pas met bram naar het cb.
    ( er vanuit gaand dat de beeb dan nog in mijn buik zit ;) )

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Was ff fijn me-time en meteen ff voor de rest vande baby spullen gekeken... ze hebben teveel leuke dingen, wordt nog moeilijk om straks keuzes te maken... hihih.

Bij xenos ff nieuwe (muffin)bakvorm met bloemen en tulpen en voor minimuffins gekocht en koekjesvormpjes.

Bij prenatal meteen nog pyama en shirtje voor Devin meegenomen en 2 pakjes en sokjes voor beebje ;)

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nog ff spam van begin van de week, toen het zo'n lekker weertje was

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

;)Devin nog keertje en buikje met 12 weken...

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    sm leuk, en mooi buikje!

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Leuke foto,s van de kids.
    En wat een leuke kleren heeft devin aan.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja stoer he?! Vond wel leuk kleurtje ;)

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Gister heb ik bij de v&d ook leuk geshopt voor Bram.
    Ze hebben nu van die leuke felle kleurtjes :)

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Hey meiden,

Hier even een poging doen tot bijlezen!

Nelta: dat is zeker zielig meis, dikke knuffel voor jouw!

Knorretje: thx lieverd, hoe is het met jouw?

Meeting: Ik weet nog niet of ik manntje en andere kids meeneem. Komen is geen probleem hoop dan eidnelijk DE auto gevonden te hebben voor 16 april maar goed :D
    Wat Mir betreft: die spreek ik soms maar ik denk niet dat ze meegaat. zekerheid heb ik niet.

Fases: ik heb me echt dood lopen ergeren aan L! wat kan dat kind irritant zijn. Ik mag het misschien niet zeggen (dan lijk ik op iemand) maar ik ben echt zo blij dat ze weer lekker bij de kindjes kan spelen vandaag en ik even "rust" heb. Ik hoop dat jullie begrijpen hoe ik het bedoel.

Lilalief: je kan toch altijd shoppen? nieuwe dingen zijn toch ook super leuk en ik neem aand at niet alles meer compleet bruikbaar is voro de nieuwe beeb ;) (ik help je even ;) )

Ninja: hoe is het met jouw meissie? (zit je verhalen bij te lezen vandaar)

Dondersteen: heel veel sterket voor jouw! en geweldig meisje heb je toch :D

Wow Knorretje: wat een gave fotos!

Bloempje: wat een lieve echofoto's! hoe gaat het met jouw en beeb?

SM: ik lees dat je niet vrolijk was, wil je er over praten? alles wel goed? knuf!

LT: voel je weer wat beter/gaat het beter?

Ninja: mensen die ze niet na kunnen trekken of wat ze zeggen klopt, nemen ze niet serieus nee, maar jouw echt wel meid. geen zorgen creeren, niet nodig. dikke dikke knuf!

V&D: of degelijke: geen geld voor. Moet een maand dubbel kdv betalen he...pfff uitgave!!!

Rondkomen: ja we kunnen elkaar allemaal een hand schudden denk ik...knuf!

Gup: :D wat ben jij netjes hahaha.

Lijst: vind eht zo dom! maar heb de oudste wel super gewaarschuwd hiervoor!

Ninja: fijn dat de gezinshulp meegaat, denk dat die de aangewezen persoon is inderdaad.

Duster: lekker dan...sterkte en knuf!

mamamia: ja wat een super nieuws!!!

Bellie: wat een leuke fotos!

LD: goed nieuws meis! en lekker aan het genieten van je evrlof nu?

SM: lief die pakjes! en leuke fotos! Mooi buikkie!

Zo weer bij! hier vanmorgen 2 tassen naar het kdv gebracht toen ik L bracht en drie vuilniszakken naar het rode kruis. Even langs de kringloop (zoek een wasmachine) maar die is ineens weg. heeft de beurt eht dus toch voor elkaar gekregen om ze weg te pesten!
    Nu even thuis maar moet zo de papieren voro mijn nieuwe paspoort weg doen en een pakje verstruen dus ben nog wel eveb bezig.
    Vanavond de grote spullen verhuizen en van het weekend iopruimen.

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Back, das niet leuk dubbele kdv, dat hakt er idd behoorlijk in.
    En ik ben ook soms blij hoor dat Stijn op de opvang is. Hij kan heel lief zijn, maar ook heel vermoeiend.
    En succes met alles regelen.

Ladytijger, ik ben bij Noor ook naar zo’n avond geweest, maar dat was omdat ik in een ander ziekenhuis ging bevallen. (is wel mn eigen ziekenhuis, dat was dat betreft wist ik ook al veel).
    En mooi dat je bm nu weer op schema ligt.
    Jij ook al bij de VD geshopt ;), ik wacht op mijn pakketje, moet vanmiddag komen.

SM, lief die pakjes. Mooi bolletje al en stoere kids heb je. Leuk kleurtje bij Devin. Ik heb voor Stijn zo’n kleur korte broek en ik heb ook een knalrode broek voor hem besteld. Ben benieuwd hoe dat gaat staan.

Hier een spik en span huisje. Bijna alles gedaan, morgen alleen nog wat kleine dingetjes en dan maar duimen dat er mensen komen. Ik hoop het echt.
    Stijn is lekker met de duplo aan het spelen en Noor valt bijna in slaap in de box. Nu nog wachten op mn pakketje van de VD en eind van de middag naar mn schoonouders, want daar eten we mee.

17. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Sm leuke spam!

cb hier nog niks gehoord ik had gebeld maar de datum hoor ik nog zou rond mei worden..

Back ik kan T hier soms ook achter het behang plakken! Is echt de leeftijd doodvermoeiend soms!!

Nelta ik ga voor je duimen dat je kijkers krijgt en dat DE koper er bij zit!!

Bel leuke foto`s!

De rest ben ik kwijt!

Vandaag werd ik toch zo boos op mijn oma! Zegt ze dat T een kabouter kapot heeft laten vallen en dat ik nog zei die valt te lijmen! Mooi niet! ik kan me hier niks van herinneren! Maar ze bleef volhouden! wat blijkt is het de oudste van mijn zus geweest!! GRRRRR!!! T heeft nog nooit wat kapot laten vallen daar!!

Verder val ik net bijna met T in mijn armen over die stomme houten trein waardoor ik een beweging met mijn bekken maak en die nu echt heel veel zeer doet...

Verder boodschapjes gedaan en verder nog weinig! De afgelopen week alleen maar bezig geweest dus nu even rustig aan!

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jammer de dames op het forum pendelen niet meer... waarom eigelijk niet?

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    vaak toch alleen tussen bepaalde tijden ofzo

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Uh, hoe bedoel je?

Deel Deze Pagina