Februari mama's 2010, deel 13!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    En anders 'gewoon' roosvicee Ferro?

2. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik moet steeds zo lachen om een foto van Corry Konings die een vriend van me postte op FB::D
    Bekijk bijlage 221892

3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Sorry van die rare foto maar ik vind 'm zo geestig :D
    Zo, ik ga eens even de was vouwen en daarna stiekem spieken hoe het met Olivier is. Die slaapt nu...
    Laters!

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Geweldig! Als ik ooit ga trouwen (;)) dan wil ik dat echt niemand van mijn plan afweet, dat het echt een verrassing is maar dan wil ik ook zangles nemen want kan helemaal niet zingen en moet wel een beetje klinken. Niet dat de ramen springen :D :D :D

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik vind m ook grappig!

Shit zit ik weer achter de laptop.. ik moet stofzuigen!!!!!!

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Zoooooooooo, gelijk ff het 1 en ander terug gelezen en natuurlijk de bevalling van Knor, prachtig om te lezen en wat is het idd SNEL gegaan.
    Kheb een drukke ochtend achter de rug, nu ff rust momentje;)

@knor, man en Aidan: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Aoife! Ik wist de naam sinds kort dus al, dus hoefde er niet meer aan te wennen. Hoe vaker ik hem hoor, hoe mooier ie wordt;) Geniet van haar en ik wil snel spam zien!!!

@evenstar/Renske: GEFELICITEERD met je 2e verjaardag! Fijne dag!

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    :D ik moet lachen om jouw.

oeps zit ook weer hier. ach heb er al weer 5 sollicitatiebrieven opzitten dus ;)

8. mammamia

@knor: aaaah, die Aidan gewoon overal doorheen geslapen. en vanochtend helemaal leuk om zijn zusje te ontmoeten. Prachtig! Ben zo blij voor jullie! Hopelijk blijft het goed gaan met de bv. Hoe voel je jezelf nu? Erg moe, veel adrenaline? Ik ben benieuwd naar het geboorte kaartje:D

@donder: nog bedankt voor het verjaardagskaartje van E. er stond geen datum op, die was al geweest hihi, dus neem aan dat ik hem gewoon open mocht maken? :p

@de rest: heb eigelijk meer ff het verhaal van knor terug gelezen en ff niet zo op de hoogte van de rest, maar ik geef jullie een dikke knuffel en haak hier weer in. Heb aardig druk ochtendje gehad hier met een behoorlijke driftkikker, lees: E. dus ben redelijk moe nu hihi...

@hier: drukke ochtend dus gehad. Half 1 vanacht werd E. weer wakker en wederom bij ons in bed geslapen, had er ff geen puf voor om iets anders te doen. Nu wilde hij vanmiddag ook niet slapen en ben ik er een poosje bij gebleven om hem tot rust te manen, liedjes gezongen, bolletje geaaid en hij sliep binnen 5 minuten. Dus dat ga ik proberen door te zetten, ook in de nacht... het moet maar ff!!!

Kwart over 9 werden we wakker, dus we waren al te laat voor het zwemmen, maar hij is nog steeds verkouden dus is ook niet zo erg.

Dokter gebeld voor mezelf, had jeuk in mijn knieholtes en schijnt eczeem te zijn. Nu zalfje smeren... komt goed!

Schoonouders zijn in Belgie, opa ligt in het zh. Heeft waarschijnlijk een beroerte gehad, gaan ze nu uitzoeken! Hopelijk komt het goed, al is hij zelf wel toe aan rust, oma is 2 jaar geleden overleden. Maar het zou natuurlijk onwijs verdrietig zijn als hij komt te overlijden! Tis afwachten verder...

Kga ff wasje opvouwen en wat rommelen in huis, hopelijk slaapt E. nog een klein uurtje ofzo:D

Fijne dag allemaal!

XxX

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Knor & man van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje van aidan
    Wat heb je de bevalling snel geklaard en wat fijn dat je er ongehavend vanaf bent gekomen. Hopelijk gaat de borstvoeding snel wat beter betreft je tepels. En ben benieuwd naar de spam van Aoife:p
    ( maar eerst maar lekker bijkomen natuurlijk)

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Evenstar jij van harte gefeliciteerd met REnske haar verjaardag

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    * Ego*

Trouwens vanmiddag eindelijk de HA aan de tel gehad. Vroeg hoe ik me voelde...toen ik begon ik toch te lachen :D na het horen van mijn verhaal hij dus ook :D

Afijn ik moet 1/2 gram foliumzuur per dag in gaan nemen. Is dat niet veel? Ik was echt verbaasd. Afijn dat in combinatie met een ander voedingpatroon zal niet zorgen dat het over gaat, maar wel dat ik mij op zijn minst beter zal gaan voelen. Dus daar gaan we dan maar voor he.

Vroeg die nog: Je dochter is al oud he, dat je nu geen foliumzuur meer slikt. ( ik had bijna willen zeggen hoe zo heb je mij wat anders te vertellen dan hahahaha)

* einde ego *

12. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    mamamia: sterkte met je opa!

13. mammamia

Dank je! Tis de opa van manlief, maar voelt ook btje als mijn opa natuurlijk. Ken em al 9 jaar en tis de enige opa van ons allemaal nog:(
    Hij is nu 86 of 87 geloof ik...

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Sterkte!!

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    o sorry verkeerd begrepen, maar niet minder gemeent. Als hij voor zichzelf maar niet gaat opgeven. Of hij wil graag naar oma willen natuurlijk...Sterkte in elk geval.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    het kwartje is gevallen bij daniel:D hij eet zn bord weer leeg en praat nu ook 2woordenzinnen na (5minuten, volgende keer, pap eten:D)

17. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Gup: goed zo!

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Zo ik ga madametje halen. Tot later!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aah taart is klaar, maar eens even afmaken. Had nog slagroom staan die op moet,en waar kan dat beter op dan op een taart:D

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga Dinand halen! Kijken hoe hij het vandaag gehad heeft:D.

Deel Deze Pagina