Oh nee nee neeeeee, ik zit hier te janken, je*us wat erg. Waarom, WAAROM? Weet niet wat ik moet zeggen *mist huilpoppetje*, wat moet ik zeggen, of beter, wat kan ik zeggen? Pffff dit is jullie zoooo niet gegund
Oh neeeee Dit is zo vreselijk en onwerkelijk allemaal. Lieve Lilalief wat een mooie naam heeft jullie meisje en wat onzettend oneerlijk is dit. Waarom gebeuren deze dingen toch en moet je zo vroeg afscheid gaan nemen van jullie wondertje. Wetend dat je een levend engeltje in je buik heb zal het allemaal nog moeilijker maken Ik wil je echt alle kracht toewensen en alle liefde die je nodig zal hebben om dit engeltje te moeten laten gaan. ( snik, snik dit is gewoon zo oneerlijk )
is het raar als ik na deze uitslag zeg dat ik "hoop" dat Juli nu zelf de keus maakt om te gaan? Dat ze laat weten, tis zo goed papa en mama? Ik vind het zo vreselijk voor jullie!
Wat een prachtige naam Juli!! Maar wat verschrikkelijk dat jullie haar moeten laten gaan!! Ik vind het zo erg voor je en je gezinnetje! Ik weet niet wat ik moet zeggen! Ik wens jullie heel veel kracht toe de komende tijd.
Begrijp je wel... als je moet bevallen van een actief schoppend kindje in je buik, wetende dat dit het einde zal worden, maakt het vreselijk moeilijker dan het uberhaupt al is...
(edit: zp plaatste m'n tekst dubbel) We zijn zo uit het veld geslagen! Het gesprek met de VK was erg fijn en gaf veel duidelijkheid over wat gaat komen. Juli was en is zo welkom!! Lila in de wolken met mama zusje in buik voor Lila zusje! Ik wil haar niet laten gaan maar kan haar niet beter maken. Ik ben nog niet klaar om te bevallen en wil geen afscheid nemen!
Begrijpelijk, lijkt me verschrikkelijk om zo'n keuze te maken. Knuf en heel veel sterkte de komende tijd. Als er iets is wat voor je kunnen doen.
Er branden hier 2 kaarsjes voor jullie lieverds! 1 voor jullie en 1 voor Juli! Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven en wat een ontzettend moeilijke beslissing moeten jullie maken! Ik wens jullie veel sterkte/kracht etc. toe in deze enorme moeilijke tijd! Liefs, Stephanie
Het is heel begrijpelijk dat je niet klaar bent om te bevallen en al helemaal niet om afscheid te nemen van jullie kleine Juli. Het is vreselijk dat jullie dit moeten doorstaan, en helemaal dat jullie dit kleine wondertje straks weer moeten afgeven, iets ergers bestaat niet. En alsof dat nog niet moeilijk genoeg is, beseft ook Lila dat je een zusje in je buik hebt, nog moeilijker voor jullie om dat aan haar te gaan vertellen... Weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo erg... Tranen rollen over me wangen. Wou dat ik iets voor jullie kan doen.
@sm: jij ook veel sterkte met de toestanden thuis. Als ik heel eerlijk ben dacht ik al dat het met vriendlief te maken had, ook al zei je van niet. Ik hoop dat je eens goed met hem om tafel kan gaan zitten, want dit is natuurlijk ook niks. Weglopen en niks van zich laten horen... ik hoop dat er goed gesproken wordt en dat hij je niet laat stikken! Liefs!
Thnxx lieverd, maar dat komt wel goed!! Moet gewoon duidelijkheid voor beide komen en hij zal een baan moeten gaan zoeken. Zaten ook min of meer op elkaars lip en dat zorgt ook voor irritaties.
NEE NEE NEE!!!!!!!!! Dit is niet eerlijk ik zit hier ook te huilen!Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Ik vind het zo erg voor jullie!!! Hier branden ook 2 kaarsjes! Ik vind de naam juli prachtig! Lieverds een hele dikke knuffel voor jullie!
Ben vreselijk verdrietig voor je Lilalief. Wat had ik dit anders voor je gewenst. Helemaal na alles wat je al hebt meegemaakt.
Ik ben gevraagd om zondag een lied te zingen in de kerk die we met de kinderen gaan zingen, ik wil hem ff met jullie delen, het is een mooie/bemoedigende tekst (misschien hebben de gelovigen onder ons er meer mee, maar mij geeft het wel veel kracht)...: God heeft een plan - YouTube
mamamia, zal zo ff luisteren, deze ken ik niet. Zitten dvd te kijken. Kan alleen mn aandacht erniet bij houden