Dat doe ik zeker.... Nu nog bewuster.....Dit soort ingrijpende dingen laten je nog maar eens beseffen dat het allemaal niet vanzelfsprekend het is....en wat een geluk ik eigenlijk heb....met 2 gezonde kindjes....
filmpjes kijk ik ook bewust niet 5u vind ik niet zo erg, zo rond 7u wel, dan slaap ik net wel/net niet voor dat daniel wakker is en lydia wil dan ook niet meer slapen. Om 5u neem ik dr naast me en slapen we allebei zo weer
Ik dommel nog wat weg....maar je kan geloof ik beter opblijven.....maar ja, om nu om half 6 al beneden te gaan zitten...is ook weer zo wat....
pfff waarom ben ik nu op youtube gaan kijken er was een filmpje van een kindje dat nog na 19 maanden overleed. zo sterk pffff tranen rollen over me wangen
Ja, dat is het zeker. Sowieso hier in de omgeving de laatste tijd veel 'heftige' dingen qua kinderen (krijgen). Het lijkt wel of het steeds vaker voorkomt
hier wel geluk eigenlijk maar dat had ik een paar weken terug niet durven hopen. sem en evy worden tegelijk wakker. Ik maak een fles voor evy en zet sem in ons bed daarna geef ik evy de fles in ons bed en daarna gaat ze weer slapen tot 11 uur
Lekker hoor.... Maarrruhhhh het is je gegund....Mag jij het ook eens makkelijk hebben!...Fijn hoor!!!....Geniet daar van....
ik gun dat iedereen!!! Maar het werk wel mee aan mijn herstel om zo maar te zeggen. Moet eigenlijk wel bekennen dat ik er wel al 5 dagen uit moet voor sem haha...sem heeft vandaag echt heel de dag gehuild en wou alleen maar bij papa zitten.. ik mocht hem niet aanraken ofzo pfff
Tuurlijk werkt dat mee aan je herstel....Als de kids een goede nachtrust hebben gehad, heb jij dat ook...Daar krijg jij ook weer energie van....Wel balen dat Sem nu dan ziek is...heb je er nog geen profijt van gehad!....misschien vannacht papa eruit schoppen mocht Sem wakker worden???....
ninja, jij ook weltrusten ik ga zo denk ook maar richting bed, eens kijken of we kunnen uitslapen morgne