Ik zou het ook nooit kunnen hoor!! Maar vind het wel heel bijzonder dat deze vrouw dat wel kan... Ze heeft zelfs al een keer een tweeling 'gedragen' voor een ander gezin... heel bijzonder!
Goedemorgen Hier redelijk geslapen... alleen erg misselijk dus was lastig in slaap te komen. Uiteindelijk werd ik half 9 wakker omdat ik Devin hoorde roepen: MAMAAAAA MAMAAAAA KOM NOU Jaylinn was op haar kamer aan het spelen... moeten we nodig opruimen dus... hihih!! Straks meteen doen, kan ik ook haar kledingkast ff doen, want das ook kleine gaos nu. Zo even crossantjes in de oven doen... hoewel ik een weeeig gevoel heb, maar ja moet toch wat eten!
Goede morgen! Hoezo Noor! Ego: Gisteren een geweldige dag gehad! Er waren meer mensen dan gedacht en ze is onwijs verwend. Later meer. Moet nu vliegen voor volgende verjaardagsfeest. Hihi. Knuffel!
Ja idd bijzonder, ik zou dat ook echt nooit kunnen. Je hebt toch al een band met het kindje in je buik.
Das een mooie tijd. Hier is Stijn het uitslapen verleerd volgens mij, hij is nu weer tussen 7 en half 8 wakker.
Ja he, ze begint het te leren. Nu ligt ze ook weer te slapen in de wieg. (vannacht wel tussenin) Ik was zelf vannacht om een uur of 3 wakker geworden en toen dacht ik al he ze slaapt nog.
Hier vanmorgen naar de kerk geweest, manlief thuis gelaten met 2 kids . Vanmiddag wordt Noor gedoopt, Stijn gaat ook tijdens het dopen mee naar de kerk, nu maar hopen dat ze zich een beetje gedragen.
Hoi Hoi Meiden, Sorry dat ik jullie verwaarloos, maar heb andere dingen aan mijn hoofd (hihi).... Hier gaat alles goed. Aoife heeft het ff moeilijk gehad met de voeding waardoor ik ieder uur aan het fingerfeeding was....Vandaar geen tijd voor zwp!!!.... Nu gaat het helemaal super en drinkt ze goed uit de fles, iedere 3uur!!!....Het is zo'n poppetje....Ben enorm verliefd!!! Ze huilt nauwelijks, houdt van kroelen en kan me bekken trekken!!! Hilarisch... Aidan vindt het ook allemaal fantastisch...Het eerste wat ie 's ochtends zegt als hij wakker wordt is: Aidan zusje zien!!!.... En constant kusjes geven, aaien over haar bol, neusje/neusje...Het is zo'n scheet. Ook alle visite laat ie lekker over zich heen komen (als ie maar wel een cadeautje krijgt!!! hahahahaha)... Het gaat dus echt helemaal lekker hier... Ik ben compleet op de been, doe alles.....maar geniet ook enorm van kraamhulp. Lekker ontbijtje, lunch, fruithap. Mijn was wordt gedaan. Het is zo'n leuke vrouw, lach me dood met haar!!!.... Zal ff foto's spammen...Heb mooiere, maar die staan nog op de camera....Deze foto's heb ik met mijn foon gemaakt!!!..... Tot klets... XXX Ps, @ Sm, Bellie, Ninja: Thanx voor jullie mooie woorden op de kaartjes....Erg lief!!!
@ Alle jarigen kindjes van de afgelopen dagen: Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Ik hoop dat jullie allemaal een superdag hebben gehad met lekkere taart, mooie cadeaus en leuke visite!!! Alle mama's: Van harte met de 2e verjaardag van jullie kroost...Time Flies!!!
@ Ladytijger: Gecondoleerd met je opa! @ Mammamia: Gecondoleerd met de opa van je man! @ Ninja: Oh nee, ziekenhuis! Meid toch!!! Ontzettend veel beterschap!, wat een pech weer.... Hoest nu met je??? @ All: Heb ik verder nog belangrijke dingen gemist??? Heb namelijk niet teruggelezen....Beetje oppervlakkig pagina's bekeken, dat wel.... Voor iedereen een dikke knuff die hem nodig heeft.... Voor iedereen thumbs up die wat goeds heeft gedaan.... Voor iedereen een dikke kus van Knor!!!
@mamamia, leuke foto van E! en das zo geen saaie kaart zeg! @bel, fijn dat dinand zn hartje in orde is! @sm, leuke foto's! @nelta, super van noor! en, hoe was het dopen? @donder en lila, fijn dat het een leuke dag was! @knor leuk dat je er weer ff was! leuke foto;! @blij dat de verjaardag weer voorbij is, wat een drukte. Van mijn kant kwamen ze met zn 10e die allemaal bleven eten, smiddags nog 1 van de eigenaars+vrouw op bezoek gehad, savonds nog andere eigenaar+vrouw en 2collega's. Tliep heel tijd in elkaar over, dus van half 4 tot half12 mensen over de vloer gehad. Daniel was het om half 9 echt spuugzat dus die hebben we met flesje melk op bed gelegt voor deze ene keer. Hij is super verwonnen, zal zo wel ff foto's spammen. Nu eerst ff kijken wat lydia wil, die huilt