Februari mama's 2010, deel 13!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

@donder: welkom op fb. Ik had eerst niet door dat jij het was... toch ff gespiekt en toen had ik em door;)

2. mammamia

@lt: fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad in Belgie.

Ik weet het niet zo goed met E. en zijn oren. We geven hem al wel een paar dagen 3 en nu 2 zetpillen en 2 x daags neusspray. Hij wordt nu vanaf woensdag nacht elke nacht wakker rond half 4 en zegt dan: au oortje, zalfje smeren. Hij mocht de eerste 2 nachten bij ons in bed liggen en ik heb het gevoel dat meneertje dat nu gebruikt tegen ons. Heb geen zin meer om er snachts mee bezig te zijn en zodra hij in ons bed ligt lacht hij lief en gaat hij verder slapen. Heb er verder geen last van... hoop alleen dat hij binnenkort weer gewoon doorslaapt in zijn eigen bed... zucht...

@ld: grappige foto van T. en papa met de kinderwagen. Hoe kwam dat zo? hihi...

@laura: gefeliciteerd met jullie meisje. Prachtige naam en wat is het dan toch nog snel gegaan... ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! en spreek je het uit als Mee-tja? of Mee-ja of? Hoe dan ook, lekker genieten van je mooie meisje! X

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Niet dat ik weet...hoezo!
    (rafi is net 2 maanden......)

4. Laura, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie aparte naam. Geniet er maar lekker van met z'n drietjes.

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    OEps! Banner... Klopt dan niet meer... foutje!

EDIT:
    ehm.... dan heb ik een berichtje eh.... neer gezet bij iemand die ik eh... niet ken :)
    En gefelicieerd gezegd met de 3e zwangerschap... OEPS!:):):)

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mammamia, thanks. en krijgt hij al ab?

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Lieve lila heel veel sterkte morgen!! Kaarsjes zullen ook hier voor jullie branden, hoop dat het voorspoedig mag gaan. Je jullie mooie meisje vast kunnen houden en afscheid kunnen nemen hoe moeilijk ook... Leef zo met jullie mee, gedachtes dwalen constant af naar jullie. Voor ons als zo vreselijk, kun je nagaan hoe dit voor jullie moet zijn!! Nogmaals heel veel sterkte, dikke knuff!!

8. mammamia

Nee, geen kuur. De oorontsteking was ook alweer op zijn beloop, dus kuur had niet zoveel zin meer... Maar dan moet het nu toch wel zo'n btje over zijn? Hoelang duurt zoiets?

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Mammamia, Ik heb Lila gisteravond gevraagd of ze nog wist wat er met de baby was.
    "ziek" zei ze..
    Ik heb wederom benoemd dat ze niet meer beter wordt, dat als kindjes zo klein zijn de dokter ze niet meer beter kan maken.
    Ik heb gezegd dat Juli doodgaat..

Ze zei "oke" en vroeg waar haar knuffel was.

Weet je, de reacties zijn miniem, maar ze onthoudt het wel.
    Dat is het belanngrijkst.
    Als ze het maar weet..

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Tje, zou het niet weten. Wat een normale duur is van een oorontsteking. Weet alleen wel dat ze zich onwijs ellendig kunnen voelen daardoor.

Meisje lief heeft trouwens een keer een oorontsteking gehad die op zijn retour was en... ploep er zat zo weer een nieuwe overheen.

Laat het gewoon nog een keer bij de ha controleren. Dan weet je het zeker, of hij jullie voor de gek houdt... ;)

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel SM..
    Het zal best confronterend voor je zijn, omdat je zelf ook zwanger bent, denk ik..

Ik vind het vervelend dat het zo'n nare impact op de meiden hier heeft en aan de andere kant ook heel fijn om te weten dat er zo meegeleeft wordt.

Het voelt alsof dit al héél lang aan de gang is, terwijl het net een klein weekje is..

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    *SNIF!* *traan biggelt over wang* *zucht, diepe zucht* :(

13. mammamia

Jah, dat is het belangrijkst! en weet je al of je haar erbij laat zijn om haar zusje nog te zien of denk je dat dat 'traumatisch' is? Ja, ik heb geen idee hoor...

14. mammamia

Ik kijk het nog ff tot dit weekend aan hoe en wat... ik ga woensdag ook niet zwemmen, dan weet ik zeker dat het daar geen verdere invloed op kan hebben... zal eens googlen hoe het precies zit met oorontstekingen... de dokter zag wel wat littekenweefsel van een vorige oorontsteking, misschien heeft ie daar nog last van... en dat zalfje smeren dat linkt hij met een week ervoor dat we ook naar de dokter waren omdat hij toen rode oortjes/bultjes had op zijn oorschelp en toen moesten we gewoon huistuinenkeuken zalf smeren omdat het een soort zonne allergie was. en nu hij dus gehoord heeft dat hij een oorontsteking heeft denkt hij dat hij daar ook een zalfje voor kan gebruiken hihihi, de grapjas!...

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Het is idd best confronterend en het zit me totaal niet in de koude kleren (zowiezo van niemand hier!!). Ben er veel mee bezig en zie enorm op tegen de 20 weken echo.

Jij kan hier niks aan doen, maar ik vind het vreselijk dat het juist jullie moet overkomen!! Jij bent vanaf begin mijn maatje hier geweest, en zul je altijd blijven!! Maar dat je juist dit moet overkomen, kan daar gewoon niet bij!!

Tis idd nog maar een klein weekje bezig, lijkt me voor jullie ook heel raar. Heb je niet het gevoel dat je 'geleefd' word?

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    *even afkloppen* Hier heeft ze allang geen oorontsteking meer gehad. Maar de Ab beviel haar heel goed. Hihi. De eerste soort vond ze smerig, veel te zoet. En de 2e soort bleek naar Kokos te smaken... (nu eet ze ook graag kokosbrood op d'r brood). Zat toen ze de ab moest krijgen als een vogeltje met haar mondje open.:D

17. mammamia

Wat E. trouwens ook enorm slecht doet de laatste week is drinken. We proberen van alles, maar hij heeft er geen zin in. Het enige wat hij drinkt is chocolademelk (maar dat geef ik hem misschien 1x per dag, of gewoon melk) en de rest wil ik hem gewoon water of sap geven, maar dat vertikt hij vaak)... hij is al nooit zo'n grote drinker geweest... brood eten gaat ook moeizaam, maar daar maak ik me nog niet zo'n zorgen om... en nu staat er op de site dat je kinderen met oorpijn/ontsteking juist goed moet laten drinken... zucht...

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ja, drinken is belangrijk...

Aanmaak limo?
    appelsap? (aangelengd met water?)

19. mammamia

Ik dacht dat E. ook geen 'oren' kind was, maar blijkbaar zat dit er al een tijdje... heb het idee dat hij daarom ook vaak zo aanhankelijk van mij is en hij moeilijk zelf kan spelen, het zit hem gewoon dwars. Maar als hij echt pijn heeft dan zal hij wel niet goed slapen, maar hij slaapt in ons bed zo weer door, dat is vertrouwd... paar weken geleden was het wel 1 a 2 nachten drama... dus toen zal het wel begonnen zijn en had toen ook 2x een dag koorts (niet hoog)...

20. mammamia

Heb alles al uit de kast getrokken... ik zal eens vragen wat hij op het dagverblijf drinkt, want hoor daar nooit dat hij slecht drinkt... hihi...

Deel Deze Pagina