Jah wie weet heeft hij ook gewoon een ab kuur nodig. Als ik het idee heb dat hij er dit weekend nog steeds over klaagt, dan ga ik gewoon weer terug naar de ha... baadt het niet dan schaadt het niet... Meiden, ik ga slapen. Morgen weer vroeg dag... Weltrusten allemaal en voor lilalief een heeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel, you're in my mind! Liefs, mij
De arts raadde aan om wel te laten kijken. Kinderen pikken het heel anders op zei hij. Ze ziet Juli waarschijnlijk als een klein poppetje. Zo kan ik achteraf ook zeggen Juli is er niet meer, weet je nog? Denk dat mijn moeder haar morgen na de geboorte al wel meeneemt, en als het te laat wordt ziet ze Juli woensdag. We hebben besloten haar mee naar huis te nemen om afscheid te nemen, en degenen die graag even willen kijken kunnen dat ook woensdag doen. Heb alleen niet echt mensen "uitgenodigd", ik ga er vanuit dat ze er wel om vragen dan..
Mammamia: Hier is Dinand dol op ananas, hij wil dan eigenlijk ook alleen maar drinken waar iets van ananas op staat. Zodra hij ziet dat er een ananas opstaat is hij om. Misschien een idee om iets van diksap te halen waar fruit op staat wat hij lekker vind?
Ja enorm! Ben dan ook blij als deze ervaring achter de rug is, zodat we op ons eigen tempo kunnen verwerken. Niet omdat ik sneller van Juli wil bevallen, maar omdat dit ook erg slopend is zo..
Toevallig vandaag ook iets met ananas gekocht (wicky pakjes) nee hoor, meneer zei: is niet lekker he? Hij is ook niet zo'n fruit eter, dus fruit op een fles of pak trekt hem niet zo aan... pffff lastig lastig haha
Ja, dan kun je er naderhand ook makkelijker met haar over praten... lijkt me verdomd moeilijk meid! Kus!
Begrijp je helemaal!! Als kleine Juli geboren is kun je verder, met het verwerken, het een plaatsje geven op jullie eigen tempo. Dit sloopt je, vooral omdat je weet 'dat' Juli iets heeft waar niks aan gedaan kan worden en moet gebeuren. Lieverd mijn gedachte zijn bij jullie nu, maar ook morgen. Zal een zware dag voor jullie zij n (voor ons ook...), hoop dat alles voorspoedig gaat!! Dikke knuffel!!
@Lila: ook ik wil jullie enorm veel kracht toewensen voor morgen. Hopelijk verloopt de bevalling vlot en kunnen jullie op een "mooie" manier afscheid nemen. We denken aan jullie!
Hier limonade van slimpie, laat ze zelf kiezen uit 2 kleuren (smaken) werkt hier gelukkig wel. Lastig hoor dat hij zo weinig drinkt!! Devin drinkt ook slecht als hij oorpijn heeft.
@ lilalief: Denk dat het idd goed is dat je lila laat kijken.....maat wat zal dat heftig zijn! En mbt mensen die afscheid willen nemen: denk dat je allerdierbaarsten wel komen toch als ze daar behoefte aan hebben.....ze zullen iig willen weten hoe je bevalling is gegaan, dan kan je altijd nog noemen dat er afscheid genomen kan worden.... Knuff meid!
Ik ga op een oor liggen. Ben gesloopt... Jakkes. Morgen weer werken. HELEMAAL GEEN ZIN IN! Allemaal gesprekken. Jeg!
@ Lilalief, liefs, heel veel kracht en heel veel sterkte toegewenst aan jou en je familie. Wij (manlief en ik) zullen net als alle andere hier aan jou en je familie denken!
dcaht: nog even bijlezen en dan met wim naar bed, maar die valt achter mn rug in slaap dus reageer nog maar even. oorontsteking, doet slikken dan juist niet zeer op je oren? staat toch met elkaar in verbinding toch? denkend aan druk in je oren wegslikken...
je zou het ook positief kunnen zien, door Juli zijn we een nog hechtere club geworden dan we al waren. Het geeft niet dat wij er ook verdrietig van zijn. We zijn toch ook blij als er iemand zwanger word/bevalt? En waarom zouden we alleen meeleven en voelen bij blijde dingen?
En dan is het dinsdagochtend..... Vannacht slecht geslapen, bleef maar aan Miranda denken.... Lieverd, ik wens je heel veel sterkte voor vandaag....hopelijk verloopt de bevalling voorspoedig en kan je op een mooie manier afscheid nemen! Dikke knuff! Denk aan jullie..... Liefs
Dan ineens is het dinsdag... Lieve Lilalief ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst voor vandaag!! Hoop dat het voorspoedig mag gaan en jullie je meisje vast kunnen houden. Neem de tijd om afscheid te nemen!! Mooi dat je haar mee naar huis neemt!! Denk aan jullie, knuffel!!
Heelveel sterkte en kracht voor vandaag Lilalief! Ik ga straks samen met R enske een kaarsje aansteken voor jullie.