Groningen stad is helemaal niet zo goedkoop tenzij je in een verloederde 'kanswijk' wilt wonen. "en omgeving" is wel goedkoop , daar heb je zulke huizen ook wel voor dit soort prijzen. Maar daar wil je niet wonen als een door en door stedeling/randstedeling bent (ik althans echt niet). Maar, het is wel goedkoper dan de andere grote steden waar we anders zouden wonen. Wij 'moeten' in de buurt van een grote stad wonen omdat ik (hopelijk) altijd bij een universiteit zal werken. In vergelijking met Amsterdam, Utrecht en Leiden (mijn andere opties) is Groningen wel goedkoper, maar het is nogsteeds duur om in de stad te wonen. Wij wonen op zich wel een tikje groter (140 m2 en 4 slaapkamers waarvan 1 heel grote slaapzolder) en misschien ook luxer qua faciliteiten (inpandige garage, eigen oprit/parking, voor en achtertuin, groot terras, zeer grote woonkamer, bijkeuken). Het is vrije sector huur. Maar ons soort huis kost ca. 350.000 als je het zou kopen. Vrienden van ons wonen ook voor rond de 2 ton in een eengezinswoning, maar die is echt niet zo mooi als wat jij hier laat zien hoor, en staat dus in een wijk waar ik van mijn leven niet zou willen wonen (wel in een goed stukje, maar je loopt 200 meter en je staat tussen de hangjongeren met scooters en andere tokkies, excusez le mot). Ik zou het dus doen!
Hier juist als een blok geslapen, maar met vreselijke nachtmerries. Ik moet snel aan de slag helaas (werk). Kan iemand mij misschien het adres van Lila pb'en? Ik ben de gegevens van de email kwijt (inbox is een keer pleite gegaan hier :x). Ik wil haar graag iets sturen voor ik vertrek morgen. Alvast bedankt!
hier ook als een blok geslapen, met hoofdpijn van de spanning. Nu gaat het wel weer huis: krijg ik niet te zien, internet is te slecht voor plaatjes minimeeting: veel plezier!
meiden het gaat het eerste idee worden dus we kunnen het gaan bestellen. Ik stuur het naar Super Mummy toe als iedereen even het geld over maakt want ik kan het helaas niet allemaal voorschieten.
Mijn beste vriendin woont in Stadskanaal, mooi hoekhuis voor rond de 2 ton en hartstikke veel ruimte! Maar ik zou niet in dat 'gat' willen wonen hihi... Manlief gaat vanmiddag ff langs de makelaar om het 1 en ander te vragen... we zijn te enthousiast om er in ieder geval een kijkje te gaan nemen. Voor mij is het enige 'nadeel' dat ik Tiel helemaal niet goed ken en ik niet weet of ik er wel zou willen wonen. Ken er een paar mensen en toevallig had ik een oud collegaatje van manlief gesproken via fb om te vragen of ze die straat kende... zegt ze: daar woon ik! Dus in ieder geval al een bekend stel met een pasgeboren baby Ik hou jullie op de hoogte! Liefs
kom ook weer eens even hoi zeggen voor dat ik aan het huishouden ga beginnen hier. Hoe is het met iedereen? natuurlijk zijn we allemaal bij Lilalief met onze gedachten maar er speelt in ieders leven natuurlijk ook wel wat anders dus: wat hebik gemist lieve meiden? Hier is L vanmorgen bij de nieuwe kdv wezen wennen. ze vond het helemaal geweldig. Zelf ben ik naar de mini meting gegaan. heel gezellig en even fijn denk ik. zo heb ik het ervaren in elk geval. Volgende mini meeting bij mij? na de 21ste zal ik eens een datum opgooien en natuurlijk is iedereen welkom (minst je het niet erg vind dat het klein is) ga maar eens wat doen nu L slaapt. grouphug!
Ik heb het net overgemaakt Ninja! Mammamia, Stadskanaal is wel echt iets anders dan stad Groningen, zeker qua prijs (maar ik zou er ook nog niet dood gevonden willen worden, maar goed ). Collega's van mij doen het wel, die rijden dus elke dag over zo'n fijne provinciale weg naar werk en wonen voor onder de 2 ton in een redelijke woning. Wij zijn wel veeleisend hoor - met een koophuis nog veel meer dan met huur nu. De huurmarkt (zoals je misschien weet) voor particuliere huur is zo krap dat we nu een beetje boven onze stand zijn gaan wonen haha! We zouden toekunnen met minder, hoe leuk een garage, bijkeuken, eigen oprit, dakterras en twee tuinen ook zijn In de randstad zouden ik het liefst in een goed gerenoveerde jaren '20/'30 woning (of ouder) in een rustige wijk zitten. Glas in lood en marmer en erkertjes enzo. Ik kom uit het Haagse statenkwartier, vrees dat mijn beeld daar een beetje door ingekleurd is en mijn portomonnee helaas niet toereikend voor zulke huizen (in mijn oude straat kost een volledig huis 8 ton tot rond de miljoen ).
mamamia: persoonlijk heb ik Tiel nooit leuk gevonden. Het is heel anders dan Culemborg houd daar wel rekening mee. Echt in alles, ook in het doen en laten van de mensen. Maar dit moet je niet tegenhouden hoor. je creeert je eigen dingen hoor. veel succes!
@ mini-meeting: Vond het fijn om afleiding te hebben en te spreken over de gebeurtenissen..... En wat hebbem stijn en aidan leuk gespeeld....wel r grote puinzooi, maar ben al met de zwabber rond gegaan!
Ja, was idd fijn en gezellig. En Aidan en Stijn hebben zich idd goed vermaakt. Echt leuk om ze zo samen te zien spelen.
Wha, aidan is op mikn schoot in slaap gevallen! Aoife ligt in de wipper te slapen maar moet wel blijven wiegen! Dat wordt nog ff geen eten koken!
Oja, heb miranda via sms gesproken, ze probeert vanaaf ff online te komen! Door het vele bezoek had ze nog geen tijd gevonden om hier haar verhaal te doen....
Stijn was bijna in de auto in slaap gevallen, net voor de deur dutte hij bijna weg. Nu zit hij lekker op de bank even filmpje te kijken. Noor was ook gelijk in de auto in slaap gevallen en heeft nog even geslapen in mc.
Wat je al niet moet doen om die kinderen te laten slapen... Renske slaapt overdag op het kdv redelijk (al keet ze de boel bij elkaar, wat een gangmaakster ), thuis in bed niet, en tot voor kort wilde ze nog wel tukjes doen in de wandelwagen. Ik dus met mijn stramme zwangere lijf aan de wandel in de regen gisteren... zit ze de hele rit te zingen en daarbij de maat te slaan met armen en benen . Zijn er van jullie ook al peuters die niet meer slapen overdag?
Hier eigenlijk altijd nog en meestal nog wel zo'n 3 uur (op het kdv 2 uur). Vandaag een keertje niet, maar dat gaat hij wel vroeg naar bed.
al 9maanden dat het nog maar zelden is dat hij slaapt vanaf dat ik zo'n 35weken zwanger was en dus middagdutje goed kon gebruiken, vertikte meneer het, trok gordijn van de muur af nu valt hij af en toe op de bank in slaap als hij heel moe is
vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag, met jullie kan ik er denk toch beter/anders over praten dan met wim. knor, het is nog maar de vraag of vrijdag wel gaat lukken Morgenochtend om 8u horen we of er nog een trein komt waar we van moeten laden, zo ja, zijn we wss pas savonds weg hier en redden we vrijdagochtend sowiso niet. Als we wel gelijk weg kunnen zijn we wel op tijd in rotterdam, maar moeten bij een zeeboot opzij om te lossen en weet niet of ik er dan af kan/daar weer aan boord kan komen kan het dus eigenlijk vrijdag pas zeggen hoe en wat
Ik vond het ook fijn en gezellig om even bij elkaar te komen!! Knor en Nelta zeker voor herhaling vatbaar Net thuis... druk op de weg pffff!!