Lief!! Ik wilde ergens ook aan jullie vragen/zeggen; Degenen die Juli willen zien, dat mag. De professionele foto's heb ik nog niet maar wel een paar mooie van haar gezichtje. Daar staat uiteraard haar buikje niet op. (En voor degenen die haar wel compleet willen zien, dat mag ook!) Laat me weten waar je behoefte aan hebt en dan deel ik dat met je.. Wat vragen betreft; alsjeblieft, VRAAG! Ik sta open voor alles en vind het fijn om over Juli te praten. Maakt niet uit welke vraag het is, stel hem gewoon.. Via PB of hier, Facebook, email..
Dat kan ook, vind ik fijn.. Keertje met en keertje zonder kids.. We zouden nog een workshop gaan doen. Nog steeds interesse, ik wil graag verder met leven. Vind het moeilijk, maar besef me dat ik afspraken moet maken en afleiding moet zoeken..
@ Lilalief: Wat mooi gezegd van Frank.....*slik* (we laten haar niet gaan, we nemen haar 's middags weer mee, voor altijd!!) Ennnuhhhh, idd wat Ninja al zei: Je mag hier keer op keer je verhaal doen. Mij "verveel" je er niet mee. Het is supergoed dat je erover wilt praten...en weet dat je dat hier altijd mag doen!!!.... Sterkte morgen! X
Woensdag bij Knor hadden we het er al over, hoe zou Juli eruit zien en zeiden toen al tegen elkaar dat we haar graag wilden zien. Dat wil ik nog steeds graag, ben heel benieuwd naar jullie kleine meisje!
Lila, je hebt van mij ook pb. Wil je nog even heel veel sterkte wensen voor morgen, dat vergat ik in mijn berichtje! Jullie lieve Juli leeft voort in jullie harten. Dikke knuf.
Wat is ze mooi!!! en zo perfect al... pfff heftig dat ze hier niet mag blijven! Ik vind dr echt heel mooi! Daar mag je trots op zijn lilalief
Dat vind ik fijn om te horen (lezen) ! Voelt zo kwetsbaar om haar te sturen.. ook al vond tot nu toe iedereen haar nog een mooi poppetje..
sommige mensen kunnen misschien schrikken van de foto,s maar voor mij voelt ze als jullie kindje. Ik vind niets engs aan de foto,s ze is gewoon helemaal af en perfect! Jullie prachtige dochter en zusje van Lila..
Echt lief dat je dat zegt.. Er hebben ook best veel mensen "live" naar haar gekeken hier, en dat had ik niet verwacht. Ze wilden haar allemaal zien. En steeds hoorde ik; wat is ze klein, wat een mooi popje.. Dat had ik niet verwacht, omdat het toch anders eruitziet dan een voldragen baby. Maar eigenlijk is ze ook gewoon compleet, alleen haar huidje is dunner, en dus donkerder van kleur..
Ik hoop niet dat Bloem, SM en Knor flauwgevallen zijn! Die zijn ineens weg. Vind dat iedereen eerlijk mag zeggen wat ze vind hoor, ik vind het alleen wat spannend om haar te laten zien, omdat ze mijn meisje is..