wel fijn dat er veel mensen zijn komen kijken dat mensen ook interesse tonen in Juli. Jullie zijn natuurlijk ook trots op haar! En terecht!!
Ja zeker, het voelt raar dat je visite krijgt als je een baby hebt gekregen maar niet wanneer je een baby verliest. Gelukkig hebben wij die visite wel gehad. Het is al met al gewoon een vreemde gewaarwording, alles rondom zo'n verlies..
@ ik ben te moe om te reageren. Wilde wel laten weten dat ik aan jullie allemaal denk. knuffel en truste!
Getver, zit hier te snotteren. Ik zou je plat willen knuffelen. KNUFFFFF!!! Ben ik blij dat ons luisterend "oor" eh... oog ook steun geeft. Knuffel!
Wat is ze prachtig!! Ohhhh! Ze slaapt. Wat mooi, hoe vredig. Ja, helemaal terecht een dochter om trots op te zijn! En die uitspraak van Frank, ja, helemaal mee eens. Ze zal ook bij ons in ons hart mee leven.
Mijn moederhartje maakt toch wel steeds even een sprongetje, dankjewel ook voor jouw compliment! Morgen een zware dag, ik ga m'n bedje opzoeken.. Weltrusten allemaal!
ik gooi er weer even spam tegenaan. onder de tafel spelen is leuk en eh... aparte kleding keuzes heeft ze
@ Nee, gelukkig niet. Ik kreeg de foto's van mijn moeder. Misschien van een vriendin van haar. Weet het niet. Maar het is niet goed...
Zow, genoeg gespamed. Nu ga ik in mijn bedje instorten. Truste! Edit: Lilalief, ging jij niet ook je bedje in duiken?
oh trouwens, even... ik moet het kwijt. Die kleine opdonder van mijn man... en dan heb ik het niet over zijn eh... je weet wel. Nee over zijn dochter! Die was me vandaag toch een partij dwars! ZOW!!! Gewoon hysterisch, gillen, krijsen over de grond rollen. Niet normaal meer. Zzo hebben we haar nog niet eerder gezien! Ohhhh! (moest er ook wel een beetje om lachen) (Gup, ik heb het nu zachtjes en niet zichtbaar gedaan ) Maar dames, tips zijn welkom. Hoe te reageren als dit nog een keer gebeurt?!?