nog niet zeker he, maar wel goeie kans, zeker gezien de locatie waar we heen gaan ,is vanuit duitsland ook nog groot gedeelte te doen. @Nelta, dat zal zeker wel ff gek zijn als je dr na de operatie weer zie. Hopelijk heeft ze weinig pijn en drinkt ze ook weer goed
@ Ninja, wat een dotje! En idd al weer een hele meid. Cool! @ Nelta, ik hoop dat N idd niet te veel pijn zal hebben. En de pijn die ze heeft het heeeel snel over is. En ja, bizar idee hoor. Dat ze er dan opeens anders uit zal zien. Spannend hoor.
lydia ligt ook weer, die wilde nog een fles hebben. Beter nu dan dat ik er vannacht weer uit kan, hou ik niet zo van en wim ook niet
Ik hoop dat het vandaag is gegaan zoals jullie wilden. Ik heb je een pbtje gestuurd. -x- MissQ. Ik had je mooie verhaal nog niet gelezen toen ik mijn berichtje hierboven intikte. Wat hebben jullie het goed gedaan en wat een lieve Lila hebben jullie, knap dat ze zich kon uiten! En wat ongelooflijk fijn dat jullie Juli al mee naar huis konden nemen!!!!
Nou, dat gymmen gaat het niet meer worden, zitten met e. bij de hap... Zucht.. Tis druk, wachten al ruim half uur, maar moet echt ff onderzocht worden...
Pfrt, 1 uur 's nachts in een hotelkamer in Berlijn... Heb allereerst op FB gekeken en gehuild om de foto van Lila die afscheid van haar zusje neemt. Wat prachtig verzorgd allemaal, en zo mooi hoe Lila er mee om is gegaan. Ergens zal dat ook troostend zijn, misschien. Het heeft iets vredigs, dat liefdevolle gebaar van haar zo jong als ze is (ok, zit weer te huilen). @ Mammamia, toch maar naar de HAP gegaan Hoop dat het niks ernstigs is! @ Bloempje, wat :x van je man, grrr!!! Hier alles goed. Redelijk. Wil naar huis, en zie erg op tegen de reis. Treinen, bussen, auto's, alle vormen van vervoer zorgen voor veel harde buiken. Het is 7 uur treinen ofzo. We zouden eerst morgen nog heeel vroeg naar de muur gaan (oost Berlijn kant). Maar ik trek het gewoon niet. Vandaag was een dag van 10-18 lezingen, toen de halve stad afgesjouwd, maar niks gezien. Want donker, en we waren grotendeels onderweg om te eten ergens enzo. En ongelooflijk onbeschoft behandeld door een professor hier - mijn directe collega moest met hem spreken na de conferentie, en omdat ik met haar en anderen zou eten, hadden wij bedacht dat ik gewoon mee zou gaan. Mijn vakgebied ligt anders, maar ik zit in haar project en ben ook betrokken bij haar begeleiding. Goed, die twee zoeken een koffiehuisje en ik sjouw er achteraan. Gaan we bijna zitten, zegt die professor, hmm, misschien is het handiger als ik met haar alleen praat want blabla (onverstaanbaar vaag gemompel met zwaar Duits accent). Ik natuurlijk in verlegenheid gebracht want ik voel me gewoon weggestuurd. Of ik niet 'ergens anders kon zitten'. Ik ben gewoon weggegaan en heb wat rondgelopen, maar dan voel je je opeens toch verloren en alleen, rondhobbelend met zwangere buik, te ver van het hotel om nog terug daarheen te gaan. Dus ben ik maar gaan sjoppen bij de H&M hier Maar grrr, ik ben wel pissig op die prof, wat een lef zeg. Zeg dat dan als we weggaan - dan had ik nog kunnen rusten in het hotel :x Mannen... duidelijk geval van vrijgezelle stoffige professor, en ik had zo'n hoge pet van hem op Goed, wat een detail. Heb mooie zwangerschapslingerie gekocht en nieuwe voedingsbeha's, want ik draag mijne al meer dan 2 jaar nu. Geef nogsteeds bv, dus het is een goede investering Volgende keer wil ik wel wat meer van Berlijn zien... Zzzz. Truste. En was er al een nieuw topic? Nee he? Anders zit ik hier echt in het luchtledige te zwetsen
@ mammamia: Beterschap met etienne! @ schoenen: Wat heeft aidan kleine voetjed.....kan net 20 aan.....hij draagt nog steeds babysokjes! Hihi.. @ donder: Leuke spam van ylva, al een hele dame! @ ninjaj Wow, evy groeit goed! @ slapen; Afgelopen 2 nachten kwam aoife om 5 uur.....vanochtend was het ineens weer 7uur.....geen pijl op te trekken! @ nelta: Operatie komt nu dichtbij.....hoop ook dat noor er weinig last van heeft! @ plannen vandaag: Zouden naar blijdorp, maar het is koud, winderig + heb nie zo'n zin.... Manluef gaat straks zwemmen met aidan.....blijf ik thuis met aoife! Aoife gaat morgen wennen bij gastouder......pffff spannend! Over 3 weken weer werken, getverderrie! Fijne zondag allemaal!
Meiden voorchet geval jullie denken waarom reageert ze nergens op, ik ben hartstikke ziek! vannacht de hele tijd moeten overgeven zelfs het bed en de muur zaten onder bleh! voel me echt slap dus blijf lekker onder de wol en lees ook ff niets bij. x
@ Bloem, BETERSCHAP! Arme jij. Knuf. (zorgt bloemenman nu wel goed voor je?) @ Knor, morgen bij jou ? Ja, A mag nu nog wat kleiner zijn maar later... Haalt hij gewoon iedereen in. Wacht maar af. @ Mammamia en? Hoe was het bij de hap? Hoe is het nu met E? Beterschap! @ Schoenen, bij van Haren. Zelfs voor mijzelf. Hihi. @ Morgen middag met meisje, poging 3, naar het cb. Ben benieuwd. Ik verwacht onder de 90 cm. En ongeveer 13 kg.
bloem beterschap! evenstar, dat is wel heel k*t ja, eerst zoveel sjouwen en dan weggewezen worden donder hihi, ik was ik degene die lang op bed lag, tot uurtje of euh kwart over 10? wim wou race kijken dus geen discussie over gehad