@ Op kraam visite geweest. Vriendin bleek met pasen bevallen te zijn. puur toeval dat ik haar sms'te. Ze is nog al lui aangelegd. Kaartjes zijn nog niet geregeld. En haar manlief moest weer terug naar Turkijen. @ Meisje heeft goede verhoging. 38, 8 maar wil niet slapen... ARG! En ik heb knallende hoofdpijn en de vlotte.... Wilde slapen wanneer zij zou slapen. Helaas... Manlief is naar zijn tante. Chemo blijkt aan te slaan! De heftigste lading, dat wel. Hoop dat ik vanavond wat op geknapt ben. Krijg morgen nl bezoek. en daar heb ik veel zin in. @ wil slapen!
Knuf, dat is toch ook logisch. 2-3 weken geleden was je nog gewoon zwanger, zonder zorgen en nu sta je ineens met lege handen. En dat ga je nu waarschijnlijk steeds meer beseffen. Heel veel sterkte de komende tijd.
We moeten eigenlijk hier ook nog ff door kleppen. Anders kan Lilalief niet een nieuwe openen! Het is mijn meisje gelukt om speldjes, goed, in haar haar te doen. cool! Ze wil trouwens even aandacht...
Hebben jullie trouwens een idee, mn kaartje doet het wel in mn camera, maar niet in mn laptop. Dan zou ik hem moeten formatteren, maar dat ga ik natuurlijk niet doen....
Al geprobeerd Gekke is dat ik mn camera alle foto's kan zien. Ga vanavond, maar eens op zoek naar een kabeltje tussen camera en pc, maar ik geloof niet dat wel die hebben.
Dan is het toch helemaal niet raar dat je zo voelt nu. Er is ineens zoveel gebeurt in zo'n korte tijd plus alle hormonen van de bevalling.
OMG! Die kleine hier heeft het op haar heupen... en zo groot zijn die niet... hihi. Niet te genieten! ARG!
Zo, het eten is hier klaar. Nu maar hopen dat de mannen zo thuis komen. Krieltjes, broccoli met een kaassausje en zigeunerschnitzel met champignons.
@ lilalief: Kan me voorstellen dat het raar voelt! Afgelopen week ben je natuurlijk ook geleefd.....het komt nu allemaal pas echt op je neer nu het fysieke afscheid geweest is em er misschien wat meer rust komr! Ennuhhh jaloers zijn mag, zou dat ook hebben....en boos waarschijnlijk....is toch logisch, kan me niet voorstellen dat iemand je dat kwalijk gaat nemen! @ donder: Jullie allebei niet lekker in orde? Beterschap.....en als het morgen niet gaat moet je het maar ff laten weten! @ sm: Ik meen het hoor.....je kan van mij dingen lenen of overnemen hoor....en zo zijn er vast nog andere meiden hier die spullen in de aanbieding hebben voor je!
@ld, net als bij knor, trok daniel naar papa toen mama zwanger was... @sm, ik heb de spullen aan zus en schoonzus beloofd dus kan je niet helpen daarmee @donder, ik denk dat de aardbeitjes voor jou zijn? @lilalief, dat is toch niet raar als je wel een jaloers gevoel heb? @daniel toch maar weer luier aangedaan, hij plaste op de bank en hij wilde zelf weer luier om. Proberen het morgen wel weer zonder luier.
Lila lijkt me erg moeilijk niet meer zwanger en geen juli om vast te houden! Ik zou volgens mij wel jaloers zijn.. of ik het zou willen of niet! Maar ze is altijd dicht bij jullie!!! knuf! gup als T zijn luier weer aan wilt en ik geef geen gehoor laat hij t ook overal lopen behalve in t potje! donder beterschap met meisje en leuke schoenen!! Sm wa zit je in een moeilijke situatie knuf! Hier kapot ik heb vanmiddag niet geslapen ik heb dat echt nodig (ik lijk wel een oma!) En ik ben blij te horen dat meerdere naar papa trokken! ik vind het echt niet leuk! Ne aardbeien op brood op hmm!! Nu ga ik even met T met de duplo bouwen! fijne avond!!
Zo kindjes net in bed... hebben bij opa en oma gegeten. Was wel even fijn!! Vandaag is me moeder even gekomen, heb ff de badkamer grondig gedaan, nu moet de slaapkamer nog.. pffff!! Hihih komt wel goed, rustig aan! Nu ff beetje zappen, straks Dan Karaty kijken hihih the ultimate dance battle!! Voelde het kleintje vandaag alweer lekker heen en weer zwemmen, zo fijn... na al die stress volle dagen!!