E. kletst nu tegen bumba,,, schattigggg... maar hoop wel dat ie nog ff verder pit... ik dacht zelf dat ie wel 3 uur zou slapen... hihi...
Ik heb je uitslag van de 20 weken ook niet meegekregen. Maar fijn dat alles goed is. Ja en licht dat geloof ik pas als ze eruit komenevy zou ook erg licht zijn hebben ze me bang gemaakt was ze toch zwaarder als sem haha maar wel fijn dat ze het in de gaten houden en babykijken is nooit verkeerd he
Ik denk dat ik dat dan ff gemist heb... wat fijn dat alles goed is!!! E. roept alweer om mama, maar ik wacht nog heel ff... misschien praat ie we in zijn slaap hihi... hmmm... denk dat ie niet meer wil... tot later... X
Staat wel een politie busje voor de deur, die is waarschijnlijk op de school tegenover ons... kan ik hem daar mooi rustig mee krijgen als hij vervelend is hihi...
Ja, Aidan heeft kleine voetjes....Maar ik ook (37) en manlief ook (40).....Leven niet zo op grote voet! Nope, niet bij Donder geweest....Ylva moest weer roet in het eten gooien!!! Arme Ylva, weer niet lekker in orde. Ben met Aidan een eind gaan fietsen om uit te komen bij de kinderboerderij....Aidan is zo'n dierenfreak.....Alles aaien, knuffelen....zo schattig! Daarna lekker geluncht met hem (knakworst op brood voor hem...wat een feest!!!) en daarna hebben we Aoife opgehaald. Die had het voorbeeldig gedaan. Is meteen gaan slapen daar, rustig wakker geworden, fles goed gedronken, flinke boer gelaten en toen heerlijk "gespeeld" in de wipper...En maar lachen!!! Zo fijn....De opvang vond haar erg lief en rustig..... Maar waarom doet ze dat nou nooit bij mij??? .....Uitsloofster!!! Nu liggen ze allebei op bed, ff rust....
Zo, gisteren een productieve dag gehad.... Van boven naar beneden: gestofd, gezogen, gedweild. Badkamer+wc gesopt...bedden verschoond, was weggewerkt.....Heerlijk!!! Vandaag Aoife bij de opvang geweest om te wennen (ochtend)...Ben met Aidan lekker wezen fietsen (was best koud!) en naar de kinderboerderij geweest.... Nu liggen ze allebei op bed en heb ik net de administratie gedaan, boodschappenlijstje gemaakt en de tickets uitgeprint voor de boot (over 2 weken naar Terschelling!)..... Ben weer helemaal bij...en nu ff helemaal niks...Heerlijk!!! En jullie meiden? Hoe verloopt jullie dag?
Meeting: Wanneer: Zaterdag 21 april, Waar: 1,2,3speelparadijs www.123speelparadijs.nl Hoelaat: 10uur Wie gaat er mee? * Knorretje (en man) * Nelta (en man) * Dondersteen (en man) * Belliebel * Ninja * Guppekop ------ op vakantie?! * Super Mummy * Bloempje * LiLaLief * Back * Mammamia * Jodelahiti? ------gaat ze nog mee? Iemand wat van gehoord?
o haha. Ik heb er ook wel zin in..ben alleen wel bang dat het te druk is (in mijn hoofd) maar dan kan ik altijd weggaan het is maar 30 min rijden voor me
Jeej T heeft de hele tijd liggen kletsen in bed en hij is nu stil!! alleen een beetje laat voor mij om op bed te gaan liggen!
Iedere minuut die je pakken kan moet je pakken....... Anders ff gewoon op de bank liggen.....Laptop/telefoon aan de kant...en gewoon ff zen (focussen op ademhaling)....Werkt ook zeer rustgevend!....