Gup, mooi taartje hoor en fijn dat Daniel heeft genoten, Knor, lieve spam. Wat een klein poppetje weer zeg. Ik hoop dr binnenkort in het echt te bewonderen. Mammamia, leuke spam @ klei, hier ook een succes, maar Stijn vindt het ook lekker om te eten. @ geslacht wel of niet weten, allebei leuk.
Vanmiddag is Noor gedoopt. Het was een mooie dienst. Ik was van tevoren best nerveus, maar had er gelukkig tijdens de dienst weinig last van. Stijn en Noor deden het ook aardig in de kerk.
Nelta, gefeliciteerd met de doop van Noor! Gup, het stond hier ook aan maar heb hem afgezet. Bah, wat een zieke mensen op de wereld. Verder druk weekend gehad, niet echt teruggelezen. Gisteren verjaardag van M, was erg druk maar ook erg gezellig. Tja, dat heb je met een grote familie. Ze is in ieder geval erg verwend. Vandaag puinruimen en nog bij buren op de koffie. Iedereen nog een fijne avond!
@ vandaag: Ben kapot! Hebben aidan"s verjaardag gevierd! Hij is gruwelijk verwend! Ondertussen ook met aoife bezig geweest, kraamverzorgster was er natuurlijk ook nog en de vk kwam langs voor de hielprik! Druk dagje! @ nelta: Fijn dat de doop "goed" is gegaan! Ennnuhhh, je bent welkom! @ sm: Lekker productief geweest! @ uhhhhhhh
Eeeeeuuuuuuhhhhh, ik was op pagina 5 en nu zitten we op pag. 50! Help! Kan jullie niet bijhouden!! Gisteren wezen kijken naar campers. Voor 5 pers. is toch net weer moeilijker te verkrijgen dan voor 4 pers. Mochten jullie iemand weten....? Wij zijn op zoek! GEFELICITEERD voor alle jarige peuters onder ons. Ben beetje moe dus ik ga weer! Laters!
Ik kan het hier ok niet bij houden. Ben onverwachts bij mijn ouders.via mob is het best moeilijk terug lezen en reageren. Ik zag dat ik hoera voor Noor fout had achtergelaten.pe
wil ff weten hoe jullie erover denken. Er zijn psz aangesloten bij LOvK (landelijk onderwijs varende kinderen). Hier in Maasbracht zit er ook 1 die is aangesloten. Ik merk aan daniel dat hij steeds meer behoefte krijgt aan spelen met kinderen (als ik kijk naar hoe hij op straat naar kinderen trekt). Psz is toch vanaf 2jaar? zoja, wat zouden jullie doen? een mail sturen of hij een keer mag komen en het daar dan weer weken mee moeten doen? of thuis laten omdat het niet nodig is omdat ik gewoon thuis ben?
@ Ninja, las net pas je berichtje. Lig je weer in het zh. Moest even huilen. Vind het zo naar voor je.Fijn dat je Evy bij je hebt. Ik hooi dat ze snel iets aan die ellende kunnen doen. En dat je er dan voor eens en altijd van af bent! Knuffel! @ Bedankt voor de felicitaties, de kaarten en de gezongen berichten hier. Hihi.Prachtig. @ Lady T en Mammamia sterkte! Zoo onwerkelijk hè
@ Gup, moeilijke vraag. Ik merk aan Y dat zij het leuk vindt spelen met andere kinderen. Ik vind het ook belangrijk dat Y op dezer manier sociale omgangsvormen leert. Ook delen, samen spelen en andere dingen. Liedjes, dansen, tekenen,tellen enz. Ik zou zeggen probeer het. Bevalt het niet dan is hij snel genoeg thuis. Verjaardag D toch druk bezocht. Hè? Leuk! Nog gefeliciteerd! P.s. welk keukentje heeft D gehad? Y die van de Ikea
Dan ga ik morgen denk ik maar wat proberen te regelen om het een keer te proberen Toysxl.nl | Keuken Elektronisch, Toys XL | Rollenspel deze
@ keukentje, wow alles er op en er aan? Cool! @ Oh ja, mevr zegt sinds gisteren, Gaaf! Lach me suf. Geweldig, psies op het goed e moment.