Das wel fijn ja, dat het voor jou lekker dichtbij is....Idd gewoon zien tot waar je grenzen zijn en ze vooral niet overschrijden!!!...Genoeg is genoeg!!!.... Heb er zin in....Wil je gewoon ff een real-life knuffel geven + die schatjes van je bewonderen natuurlijk!!!
Ik hoorde net BOEM.. dus ging aan T zijn deur luisteren en was die uit bed geklommen!! Ik doe de deur open en hij zegt spring auw en wijst naar zijn rug! Wat een boef .. hij is nu ze duplo aan het vertellen spring auw en gaat dan lachen! Hahaha
Wat een boefje die T..... Ben zo blij dat Aidan lief blijft wachten tot ik hem uit zijn bed komt halen...Maar ja, met 25 knuffels in bed heeft hij genoeg te spelen (hele verhalen hoor je!...zo grappig)....En dat terwijl de little people boerderij op de grond staat, er veel boeken op zijn kamer liggen enz.....hij blijft netjes in zijn bed (maar voor hoelang nog!?)...Scheelt denk ik wel dat hij nog een slaapzak draagt, ben je toch iets minder wendbaar.....
Zo, ik ga Aidan uit bed halen....Toch 1,5uur geslapen...Mag niet klagen...en dan is het alweer flesjestijd voor Aoife (die ligt nog steeds te ronken!!! hihi).... Fijne middag.....
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/351261-februari-2010-mamas-14-speciaal-voor-juli.html#post12539809 Sorry, ik was er niet vanochtend