Februari mama's 2010, deel 13!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    jep:) met licht en geluid in de gaspitten:D Van lydia heeftie afdruiprek met servies/bestek gehad, van mijn fam winkelwagen, zak fruit en extra pan met eten dus hij kan flink koken nu

hihi, GAAF!!!!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mevr is hier trouwens ook erg verwend. ze zegt dat ze nu twee jarig is. Hihi
    En van knorman vanmorgen het woordje hippopotamus geleerd. Hihi Mama, Hip popotamus is nijlpaard. Jaaa?

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wow, das nogal een woord!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Kijk dus goed verwend. Hihi.
    Hier Mevr ook aan de kook. Leuk hè?
    Ze heeft ook een ook een kassa gehad. Maakt herrie!
    Pop en bus van kleine mensjes. En nog veel meer. Bambino loco. Ook grappig. En boeken

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    We waren allemaal verbaast dat ze het uit haar strotje kreeg. ;):)

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Meis ik ga slapen. Truste!!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    oma heeft ook een kassa liggen, word gebruikt als telefoon:D
    Ja heel leuk, ik kreeg heel de dag ei en lydia citroen:D
    Lekker verwend dus! leuk!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga zo denk ook maar. Zit alleen reportage te kijken over siamese tweeling en die wil ik nog ff afkijken, is nog 20minuten ofzo. Wim ligt al tijdje want die gaat om 6u rijden om josefine op te halen. Met de auto heen en weer is goedkoper dan enkeltje trein

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ donder:
    Die knorman toch, haha!

Maarrruuhhhh, onverwacht bij je ouders, hoe dat?
    Niks ernstigs hoop ik?
    Ennnuhhh, kom je gauw nog eens langs, hebben helemaal niet gekletst! :(

@ gup;
    Bizar he, die tweeling!
    Hihi, nachtvoedingen.......dus weer zap-tv-tijd.....of internetten! :)

@ ego:
    Tips gezocht:
    Aoife heeft iedere avond haar wakker moment, prima! Maarrrrr, ze wil dan niet alleen gelaten worden en heeft ontzettende zuigbehoefte! Speen al aangeboden maar die pleur ze eruit!! Nu zit ik dus van 8 tot 12 met een kind aan me geplakt, wat natuurlijk fijn is :) maar wel lastig als je nog wat wil doen!

Tips?
    Oja, draagdoek moet ik nog proberen, maar durf nog niet zo goed, ondanks dat het al mag!

@ ninja en nelta:
    Leuk he meiden!
    Deze weigert ook om "s nachts in wieg te slapen! Bij pa/ma is veel leuker!

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Donder, gaaf :D.

Gup, mooi dat het keukentje een succes is.
    Ik zou denk Daniel wel bij de psz brengen. Dat is toch ook juist voor kindjes die niet naar de kdv gaan. Spelen met leeftijdsgenootjes vinden ze vaak erg leuk en ze leren er denk ook best een hoop. Als ik zie wat Stijn allemaal leert op het kdv.

Knor, hier wil ze vaak ook s avonds bij ons zijn. Zeker na een drukke dag. Je kan dr best nu al in de draagdoek doen, hier ook na een kleine week voor het eerst gedaan en ze vond het heerlijk toen. En zou dat dan toch echt een meidending zijn, niet in de wieg willen. Hier slaapt ze sinds vorige week steeds wel een keer in de wieg, maar ook nog vaak tussenin.
    Wat betreft speentje heb ik geen tips voor je. Noor pakt ze ook niet, allemaal al geprobeerd (bibi, difrax, avent, grotere maat speen), terwijl ze wel zuigbehoefte heeft. Ze wil er soms ook wel op sabbelen, maar dan gaat hij te veel heen en weer en floept hij eruit. Moet zeggen dat de zuigbehoefte inmiddels wel iets minder begint te lijken.

@jarige, allemaal verwend, lekker toch. Zo hoort het ook ;)

Hier vandaag lekker rustige dag na een druk weekend. Vanmorgen wel nog even schoonmaken. Vanmiddag langs de prenatal om een bestelling op te halen en gelijk even kijken voor leggings en daarna Stijn oppikken. Vanavond kraamvisite van twee vrouwen van de vrouwenvereniging bij ons uit de kerk.

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ nelta:
    Lekker daggie voor de boeg! Leuk! Ideaal ook dat je zo dicht bij de prenatal woont, al is dan de verleiding ook wel weer erg groot om er steeds naartoe te gaan of niet?

@ plannen:
    Slapen! Haha!
    Pfffff, aoife had om 23.30 laatste fles, ze sliep om 1uur, werd om half 5 wakker, dus dat was relaxed! Maar na die fles weigerde ze te gaan slapen! Enorme zuigbehoefte en scheetjes laten! Om 6uur werd ze eindelijk rustig toen ze bij manlief op de buik mocht liggen (mijn buik was niet goed genoeg :( ) nu heeft ze net weer een fles op maar wat laten staan, toch maar ff kijken of ik het er nog in krijg!

Aha, hoor aidan ook.....dus die zo ook uit bed plukken!

Kraamverxorgster belde net: ze staat compleet vast door file als gevolg van gladheid.....dus ze is later! Mmmm, dan maar ff gastouder bellen of ze aidan op kan komen halen!

Het geregel is begonnen! Hihi!

En wat zijn jullie plannen voor vandaag?

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Uhmmm lastig dat ze zo'n zuigbehoefte heeft en speentje niet pakt...

Miss schrale troost maar ook Jaylinn weigerde haar bedje, sliep alleen bij mij..

Op nieuws is idd waarschuwing voor de gladheid en enorme drukte!! Wel fijndat je een leuke hebt ;)!

Hopelijk kan je straks nog ff lekker slapen.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

goedemorgen

Okee de misselijkheid slaat toe.., ben zo ontzettend misselijk op moment... kan niks hebben! Blehhhh!
    Kids zijn aan het spelen en ik blijf maar even rustig zitten...

Wel redelijk geslapen, hoewel ik wel paar keer wakker geworden was met gevoel dat ik moest plassen... uiteindelijk maar 1x eruit geweest.

@ Nelta leuk prenatal, zou niet goed zijn voor mij als ik dichtbij woon... hihihi!! Al is hij hier ook niet ver. Moet echt de stad in of richting beverwijk.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mja, zoveel leuke kleertjes. Maar voor Noor ga ik alleen leggings kopen, misschien voor Stijn ;). Had vorige keer een leuke zomerjas gezien, en die was toen niet in 98, want ik denk dat ik die maat maar ga kopen voor van de zomer.

Ah zielig zeg, klinkt ook wel als krampjes. :(

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    goedemorgen!!

sorry niets bijgelezen alleen de laatste pagina.
    Evy begint wakker te worden die heeft al 2 dagen krampjes en regeldagen omdat me productie terug loopt door het zh.
    verder slaapt ze snachts wel goed gelukkig ze komt wel 2x maar wil dan maar 5 min drinken en dan valt ze weer is slaap.

Evy wil ook veel bij ons zijn savonds ze ligt nooit in dr bed dan maar altijd bij ons. idd wel lastig want bij ferry wil ze ook niet.
    En ja snachts haha het gaat wel beter nu hoor. In het zh slaapt ze gewoon in haar wiegje en thuis in de kinderwagenbak nu.

Ik krijg zo te horen wanneer ik de mri heb ben wel benieuwd wat daar uit komt.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja speen hier ook geen suc6 wel jammer want nu zit ik veel met me pink in dr mond. ze pakt hem wel maar dan spugt ze hem weer uit. Het kindje tegenover me pakte de speen direct

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    toch draagdoek gaan proberen zou ik zeggen. Heb je geen grote knuffel/pop waar je het knopen eerst mee kan proberen?

hihi, gelukkig slaapt mijn meisje wel in dr eigen bedje, alleen daniel kan ik elke nacht weer terugleggen, die kruipt naast me, valt in slaap en na paar minuten kan ik hem zo weer terugleggen zonder dat hij het merkt.

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ninja, suc6 met de mri!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier ook alles wit door de sneeuw, net viel er nog een laagje naar beneden. Ga nu eerst opruimen hier en de kadootjes op de foto zetten, daarna kindjes aankleden en ff de sneeuw in denk ik. Ben alleen de voetenzak van de wagen kwijt:( maar skipakje is ook wel warm genoeg denk ik

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja vast wel, zo koud is het niet meer.
    Hier gisteren avond wat sneeuw gehad en nu een soort van regen volgens mij, maar niet veel.

Deel Deze Pagina