Ik zou sowieso even contact zoeken en vragen naar het hoe en wat! Als ik zie hoe Lila reageert op het spelen met andere kindjes en wat ze allemaal leert, ook op sociaal gebied, zeg ik; doen! En als dat dan maar één keer in de zoveel tijd kan is dat beter dan niets, toch? Je kunt allicht een keer gaan kijken!
Ninja succes met de MRI! Knor fijn dat het goed gaat, hopelijk neemt ze gauw het speentje aan zodat je nog wat rust krijgt. Ik moet m'n banner aanpassen! Van de week nog een echo gehad en toen meette hij weer wat korter. Maar de beeb lag alle kanten op behalve de goeie, dus of er nu goed gemeten is? Ik weet het niet.. (hij porren in m'n buik om de baby te draaien..) Maar goed, 19 augustus is 22 augustus geworden.
lekker buiten geweest ipv schoonmaken, dat ga ik zo wel doen. hihi, joos bracht een op afstand bestuurbare auto mee voor daniel
Gup, leuk Ik ga straks maar eens douchen, wordt wel tijd he Maar het huis al schoon, was is bijna weg, Noor is gebadderd.
huis schoon, wat is dat? heb het gevoel dat ik al weken achterloop en gewoon niet klaar kom, vooral met de was
hey lieverds! even snel vanaf mannetjes adres, druk weekend gehad en pc doet het super dus kom morgen rustig bij lezen. Hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad en allemaal een dikke knuffel!
Mja altijd als ik denk klaar te zijn, is ineens de wasmand weer vol. En het is nu netjes, maar als Stijn straks thuis is, is het binnen 2 tellen weer een puinhoop
Hoi meiden, Hier ff kort, ga zo de stad in om de laatste dingetjes voor de vakantie in te slaan. Vanochtend gezellig ochtendje met E. gehad. Hij was vrolijk en lief aan het spelen. Nu is hij ff met schoonmoeder mee, zodat ik ff op mijn gemakkie de stad in kan. Morgen nog een dagje werken. S avonds komt mijn moeder bij ons slapen, zodat wij woensdag naar de begrafenis van opa kunnen. Donderdag nog een dagje werken en dan snachts vertrekken we richting Oostenrijk! Ik weet niet of ik deze week nog veel tijd heb om mee te kleppen, dus alvast voor iedereen een dikke knuffel en iedereen goede weken gewenst! Ik zal bij terugkomst wel weer heel wat moeten bij lezen Ff voor ninja: dikke knuffel en sterkte met de scan. Knor: geniet van je gezinnetje! Iedereen: GROUPSHUG! Liefs, mammamia!
Haii Hier ook mega druk! Ook nog steeds geen tijd voor de kaartjes ik schaam me dood!! Als het goed is word vandaag de muur gestuukt... alles even aan het ruimen ook moet ik deze week mijn administratie van mijn werk op orde krijgen weet niet waarom ik er weer zo lang mee gewacht heb!! Ik kom later! Ik lees wel op tel af en toe mee!!
Hebben jullie nog tips voor een nieuwe telefoon. Ik wil een smartphone, hij hoeft niet super de luxe te zijn, want ik wil max 30 euro per maand kwijt zijn.
@ ninja: Succes met de mri, ben benieuwd! @ sm: Vervelend dat je zo misselijk bent, knuff! @ lilalief: 22 augustus, mooie datum! @ mammamia: Alvast een fijne vakantie, geniet ervan!
Daar heb ik ook voor zitten kijken. Kan met verlengen ook een samsumg galaxy s plus nemen, die zit net een stapje boven die ace. Ik denk dat dat hem gaat worden