Heb vanmiddag ruim 2 uur geslapen, ben echt kapot!! En ontzettend misselijk blehhh!! Vanaf vanmiddag gelukkig wel ietsje minder maar nog steeds aanwezig. Vanavond lekker avondje niksen en natuurlijk TLC kijken
dat wil ik ook, maar wim is het er niet mee eens en joos intresseerd het ook niet zo erg dus vrees dat ik weinig keus over hou
Fijn dat je nu rustig kunt werken! en jij heel veel sterkte voor morgen als je je opa naar zijn laatste rustplaats brengt! Knuffel! Liefs, mammamia
Aaaaaaaaaaaaaaaargh!! Ik ben de hele dag al zo moe!! Twee uur geslapen en stond net zo moe op als ik erin ging. Begin net meer energie te krijgen *huil* (einde geklaag)
@Ladytiger: Sterkte morgen! @Lila; Dikke knuffel! Zo, beid kids maar met een zetpil naar bed gedaan. Matthijs met een temp van 39,4 en Jasmijn een temp van 39,5 :x Voor morgen maar oppas hier aan huis geregeld, want vind het toch niks om er zo met ze uit te gaan
lila, knuf! neem je tijd, wij lopen niet weg mamammia, dank je duster, beterschap met de kids! (keer foto? ben wel benieuwd naar hoe ze er nu uitzien)
@Gup; Dank je! Ik maak altijd foto's met mijn foon en weet niet hoe ik die op de pc moet zetten Heb ook geen idee waar de kabel is. Heb wel facebook, daar staan wel een paar foto's op