Gup: Goed zo! Thumbs up voor Danie Mamamia: sterkte met jullie opa, maar je weet dus eigenlijk nog niet wat er precies is gebeurd? Een beroerte misschien... ik hoop dat het allemaal mee zal vallen! Back en Belliebel: veel plezier bij het ophalen van jullie kleintjes... ik vind het altijd zo schattig als ik Oli ophaal! Dan rent ie naar de deur ' Huis! Jas aan!' Hihi
Meiden even ego, Vanmiddag een telefoontje gehad dat mijn opa vanmiddag waarschijnlijk op de wc een hartaanval heeft gekregen en ook op de wc is overleden. Mijn oma vond hem daar levenloos aan ik kan het nog steeds niet bevatten dat hij er niet meer is
wat ik mij afvroeg he, blijven jullie er nu nog continu bij als ze in bad zitten? als daniel alleen zit loop ik nogal eens weg, ff wasmand in de kamer zetten enzo of nog ff zn kleren pakken. En als lydia er bij gaat lydia halen/weer in de box/bed leggen
@Ladytijger; Gecondoleerd! @Knor; Bedankt! @Mamamia; Sterkte! Sorry, voor de rest heb ik niet terug gelezen. Ik zie zo op tegen morgen. Moet vandaag de hele tijd denken aan de moeilijke periode dat Matthijs geopereerd werd (al was dat voor heel iets anders) Dirk heeft sinds vandaag ook nog eens griep, dus misschien kan hij morgen niet mee
Ja ik ben dan even in de keuken bezig zit ernaast deur van badkamer is in mijn keuken dus kan m goed in de gaten houden! maar pak ook kleren voor m! Oren zijn extra alert!
Ik ben wel in de buurt, maar idd kleertjes/pyama pakken, of ff in slaapkamer (is tegen over badkamer) iets opruimen oid. Vaak als ze met z'n tweeen zitten...
Ik ben bijna altijd bij ze als ze in bad zitten. Mijn schoonzusje heeft toen ze peuter was de warmwaterkraan een keer aangezet en ze heeft haar voetje goed verbrand. Dit is nu nog goed zichtbaar (ze is nu 30) Dus alleen als ik echt iets vergeten ben te pakken, loop ik even weg
@gup: goed dat Daniel's kwartje is gevallen hihi kind in bad: ik loop soms heel ff naar een kamer ernaast om iets te pakken, maar altijd in het zicht... je weet nooit wat er kan gebeuren. Zelfs in een klein laagje water kunnen ze nog verdrinken @duster: heel veel sterkte morgen met je meisje! @ladytijger: gecondoleerd met het verlies van je opa! Wat erg zeg, zo plotseling... hoe oud was hij? Heel veel sterkte en kracht gewenst in deze moeilijke tijd! Knuf! Hier nog niks veranderd bij onze opa, hij heeft waarschijnlijk een hersenbloeding gehad. De eerste 24-48 uur is het afwachten hoe nu verder... schoonouders blijven van8 in ieder geval daar in de buurt... Zo, hier legt manlief E. op bed, ik deed het eigelijk altijd 's avonds, maar we willen het een btje gaan veranderen zodat hij ook leert dat papa het ook goed doet en we een btje van dat mama mama afkomen hihi... Kga nu lekker gtst kijken. Laterrrr
Ladytijger, gecondoleerd met het verlies van je opa. Evenstar, gefeliciteerd met de verjaardag van Renske! Leuke dag gehad vandaag? Of moest je gewoon werken en vieren jullie het het weekend? Gup, ik blijf er eigenlijk altijd bij ook als ik iets vergeten ben. Heb meerdere vervelende verhalen gehoord van kindjes die in een klein laagje water al verdrinken. Vanavond moest ik bv even iets pakken en toen heb ik manlief geroepen dat hij even moest komen opletten. Hier slaapt meneer voor de 2e avond in zijn nieuwe grote bed, en het ging helemaal goed en hij is meteen gaan slapen!! We hebben hem vandaag al 1 van zijn verjaardagscadeautjes gegeven, een autokleed voor naast zijn bed. Hij vond hem super stoer! Dan valt hij tenminste ook een beetje zacht als hij uit bed valt. Wij hebben trouwens ergens anders een laatste exemplaar in de opruiming gekocht, dus niet zoveel betaald. Ontdek hét speelkleed voor jongens: de Gele Auto - trendy speelkleden voor de kinderkamer
Duster, logisch dat je opziet tegen morgen. Ik zie nu ook al op tegen de operatie van Noor. Ben ook blij dat we nog geen datum hebben, nu is het nog lekker ver weg. Werd vandaag nog gebeld door een onbekend 010 nummer, was gelijk bang dat dat het ziekenhuis was. Gelukkig nog niet. Succes morgen iig. Ladytijger, gecondoleerd. Knuf Gup, toen Stijn nog in het badje zat liep ik wel eens wel, maar met douchen nu blijf ik er wel bij. Heb je een foto van je taartje. Bloempje, fijn dat Sam nu wel goed is gaan slapen en een cool kleed. Mammamia, sterkte. Is er al wat meer bekend. Knuf. Back, is het geen 0,5 mg of 5 mg foliumzuur. Ik moet als we nog een keer zwanger willen worden 5 mg foliumzuur slikken. Hopelijk merk je snel verschil.
Hier vanmiddag op kraamvisite geweest. Wat is dat toch weer klein zeg. Qua lengte maakte het niet zoveel uit, maar Noor is echt al veel voller en kijkt al een stuk helderder uit dr ogen. Maar zo'n kleintje is toch ook wel erg lief zeg.