@ duster: Leuke foto"s! Wat lijkt jasmijn wijs zeg! @ ninja: Balen zeg dat de uiyslag er nog niet was! En dan ook nog een huilende evy, sterkte meid! Dikke knuff! @ belliebel: Was vandaag je eerste werkdag? Wat fijn dat het leuk was! Wat moest je doen vandaag? @ donder: Gave foto"s van ylva! En lekker toch, onverwachts logeerpartijtje bij pa-ma! @ slapen: Ga hier ook een poging doen! Aoife heeft vandaag een slaap dagje! Doet een uur over de fles, ze dondert steeds in slaap! Haha! Ze ligt nu in de wieg, ben benieuwd of ze een hele nacht daarin blijft! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen, Knor, en heeft Aoife het volgehouden in de wieg. Noor hier tot de eerste nachtvoeding. Donder, wow Ylva maakt al hele volzinnen zeg. Knap hoor. En leuke spam, ondeugend worden ze he. Bellie, fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Moet je vandaag weer werken? Ninja, nog een beetje de nacht doorgekomen met Evy? Lastig he als niets helpt en je niet meer weet wat je moet doen en zeker als je dan alleen bent. Hoe laat krijg je de uitslag? Duster, beterschap met de kids. En leuke fotos. Supermummy, succes met de misselijkheid. Ladytijger, sterkte vandaag. @tellen, Stijn vergeet de 2 (en de 7 en de 9) Hij is nu ook al 3 jaar zegt hij zelf . Hier vandaag rustig dagje. Gisteren al van alles in huis gedaan; wel even boodschappen halen straks en gelijk even bij de hema nieuwe rompers halen, die zijn nu in de aanbieding. Voor Noor maar 62-68. Maatje 56 gaat een beetje klein worden. Sommige dingen passen nog goed, maar sommige dingen worden echt te klein . Gisteren had ik dr een maatje 62 aangetrokken en dat stond dr toch ook wel erg schattig, alleen de mouwen waren nog te lang.
Goedemorgen Hiep hiep hoera Aidan 2 jaar!! Gefeliciteerd!! Hier vaak wakker geweest en moest eruit om te plassen... pffff!! En jawel voordat ik uit bed ging al erg misselijk... dat is nu sterk aanwezig... blehhh!! 6 weken wave voor mij jeeeejjjj!! Weer week voorbij!! @ Bel fijn dat je zo'n leuke baan gevonden hebt waar je het ook ontzettend naar je zin hebt. @ Knor en heeft Aoife lekker in wiegje geslapen vannacht? @ Nelte jaja kleine meisjes worden groot he?!
Iedereen een happy valentines day!! Wij hebben van onze 2 schatjes 2 zelfgemaakte cadeautjes gekregen... *brok in me keel*
@ Aidan! Lang zal je leven! Lang zal je leven in de gloriaaaa in de Glorieaaaa in de Gloooooriiiiiiiaaaaaa! Hieper de piep hoeraaaa!
Mag ik u even laten weten dat mijn dochter mij vanmorgen met de mond wagen wijd open heeft laten staan bij het kdv? Staan we voor de ingang. Gilt ze; Mama kijk! B(ee) En ik zeg wat goed van jou! Klopt helemaal. Dat is een B! Wil ik verder lopen zegt ze. Nee, mama nog meer, vijf. Zowel ik als een andere dame. Wat? Vijf mama. ik zeg ja, dat is goed! Wat knap van jou! Die andere mevr. Eh... hoe oud is uw dochter? Ik, afgelopen zaterdag 2... die mevr, dan doet u iets heel goed... Ik; ik wist dit niet. Ze blijft me verbazen. mevr loopt lachend weg. En mijn mond hing nog op de grond. En Y springt rondjes om mij heen B 5 5 5 B... Bizar he? Vond het echt bijzonder. Maar het zal wel bij een keer blijven. hihi.
Oh meis toch! Wat naar. Echt een intieme relatie met de toiletpot aan het opbouwen? Of valt dat gelukkig nog mee?
Dat wil ik graag nog even afkloppen... tis vooral het misselijk zijn... (er komt nog niks uit... graag zo houden)
Goedemorgen: @ nelta, sm, donder: Thnx voor de felicitatie! 2 jaar geleden had ik nu 8cm ontsluiting!....over 2uur is aidan echt 2! @ sm: Balen zeg dat je zo misselijk bent! Wat een lief cadeautje voor valentijn! (knor laat een traan) En thnx voor het kaartje voor aidan, lief! @ donder: Ik blijf me verbazen over ylva, wat een wijsneus! Maar gaaf hoor! @ nelta: Maatje 62 nu, gaat hard he!.... Jippie! Aoife heeft hele nacht in de wieg geslapen, wat hwerlijk om kanguir