@ abbo!!! @ Renske gefeliciteerd! @ Lady T, gecondoleerd. @ Mammamia, sterkte. @ Foei Back, terug in de envelop doen en weer openen op de dag zelf. @ ik zit nu bij de kapper in de verf... Ff uitspoelen. Later!
wij zijn vanmiddag lekker naar et bos geweest, honden laten rennen en fotocamera uitgeprobeerd...helemaal blij ermee... vanavond nog de laatste was staan vouwen en nu ben ik er ff klaar mee...hoewel de volgende wassen alweer liggen te wachten...babykleertjes enzo...ook wel weer erg leuk...ach en het kan maar klaar zijn...moet nog wel kledinghangertjes halen..
lieve ladytijger, onzettend veel sterkte met dit grote verlies! Moet voor jullie allemaal wel erg rot zijn, te weten waar en hoe hij overleden is. Herinneer hem aan de mooi momenten en geloof erin dat hij neer kijkt op jullie.
nee nooit. in bad hier bij opa en oma niet in elk geval. Thuis wel maar daar zit ze in een opblaasbadje. Veiligheids gevoel van mij.
Mammamia: ook jullie veel sterkte met zieke opa! Hopelijk komt hij de komende 48 uur goed door! Dat is toch trouwens de opa waar jullie E. naar vernoemd hebben?
hey buddy! Geen zorgen meis ookal begrijp ik het wel het gaat helemaal goed komen met Jasmijn. Dikke knuffel!
Bad: ik loop ook wel eens even naar zijn kamer, is naast de badkamer. Maar Dinand gaat niet meer in bad, hij douche eigenlijk al een tijdje, dus verdrinken kan niet, maar uitglijden wel! Vanavond na het eten zei hij: mama, doese? Stond al bij de trap klaar om naar boven te gaan! Waar ik wel op moet letten is dat hij niet aan de buizen gaat zitten waar het warme water doorheen loopt. Dat is loeiheet en heeft er al 2 keer zijn vingertjes aan bezeert. Niet dat het verbrand was, maar hij schrok er wel heel erg van.
Nelta: nee heb het express nagevraagd (dacht dat ik het verkeerd verstond namelijk) maar echt 5 mg. Na te hebben gegoogled (wat ik ook al had gedaan) vond ik het ook al raar hoor. Vanwege de redenen die jij ook net noemde. vaag maar ze zien het wel.
Hier heb ik nu een douchematje tegen het uitglijden. Maar ik blijf er nog wel bij. Stijn kan trouwens net bij de kraan, dus die kan hij ook warmer zetten.
Is die iig weer snel op peil Het is namelijk iets van 10 keer de dosis die nodig hebt. En wat je teveel plas je volgens mij toch weer uit.