Taartje voor L... hihihi (moet natuurlijk nogg wel wat op ) gevuld met chipolata mouse en lemoncurd bc
Wat een straf Hier omgekeerd, ik had graag bezweken voor een pizza met een overdosis kaas, maar hier nog volop dingen die op moeten. Ik ga wortel-paprikasoep maken. Nomnomnom...
Wow supermummy, heb je die bumbas er zelf opgezet? Je zou een winkeltje moeten beginnen Mijn excuus voor gedrocht lelijk gebak is dat ik dat versieren liever niet doe (al die kleurstof? En extra suiker? Maar t ziet er zo leuk uit... ), maar stiekem kan ik het gewoon niet, natuurlijk . Ik heb net weer een batch volkoren muffins gemaakt, dit keer experiment met nog meer appel en de helft vd suiker door honing vervangen. Oh, ze ruiken zo lekker, maar ze zijn nog te heet om op te eten.
Hallo! Al die leuke kinderkleding sites... ik heb eigenlijk niets meer nodig nu, de laatste tijd weer flink inkopen gedaan omdat ze alledrie (!) een nieuwe maat nodig hadden. Oli 92, Nina 146 en Max 164. SuperM, wat leuk zeg die Bumba cakes voor de leidsters. Erg leuk! Je bent daar goed in joh, ik kan nog niets eens een taart bakken zonder versiering Evenstar, ook respect voor jouw 'lelijke' cakes hoor...haha! Ik ga denk ik toch voor een Bert-hoofd van karton met een danoontje als neus. Hier: vanochtend naar de psycholoog geweest. Ze zag me vertellen met trillende handjes, alles wat ik heb meegemaakt (5 mnd. geen huis, inbraak en alle pers. spullen weg, adhd dochter med. uitproberen, 3 kids, 24 uur werk, studie erbij ...) en ze zei 'Mens, weet je wat jij bent? Gewoon overspannen! Hup ziek melden jij en over een week wil ik je hier weer zien'. Wat een daadkracht.... wow. Ik heb gelijk gedaan wat ze zegt en vanavond ga ik een yoga club zoeken. Ik moet echt effe resetten inderdaad. Later! Nu ben ik aan het koken. Krielaardappelen in schil met rozemarijn, gekookte courgette, spinazie ala bloep en rundertartaar. Mjammie...
hello! even snel bijlezen, opa doet L in bad maar weet nooit waar alles is dus even vanaf boven meeluisteren moet zo zelf ook weer weg. Cursus kinder ehbo via het kdv Afijn: SM: grapje hoor. hier geen bumba maar nijntje. Ik heb nijntjes uitgeknipt, op een rietje geplakt, ballontje in de hand en in een cakeje van de hema gestoken. Zijn erg leuk geworden. Na-aap (grapje hoor ) bedoelde ik omdat ik hetzelfde heb gedaan met de nijntje en dan bellenblaas voor traktaties om mee te geven zaterdag Knorretje: dat zal hier inderdaad het ebste zijn,. thanks en jij een knuf!
Nelta: spannend! hoe voel je je er onder? Ninja: lieverd, het komt allemaale cht wel goed! Sem krijgt echt wel een hele leuke verjaardag en zeg anders gewoon tegen iedereen hoe en wat en of zij willen helpen ect. knuf!
@ Gave CC's! Super M! Jammie ! @ Die links! Jullie zijn erg!! Nee!! @ Hoi! @ *zwaai!* @ Jodela, knuffel en rustiger aan doen.... (kan je dat?!?) *wink wink* @ Heftige dag gehad gister. Wil er wel iets over kwijt maar niet hier... als je begrijpt wat ik bedoel... @ Ben heeel moe. Maar ook wel een soort van voldaan, blij of zo. Heftig gesprek ook met manlief gehad gister. En er lijkt een doorbraak te zijn geweest. fijn.
Wow! hemeltje lief, wat komt dat dan dicht bij he? Pjieuw! Wat onwijs spannend. En de rest klinkt allemaal heel goed. top! en wat is ze alweer gegroeid zeg! oh! Wauw!