Ninja, lila en eeeeh iedereen die zich niet oke/niet lekker voelt: Beterschap en een hele dikke knuffel! Guppie: Jeetje, Wat Lydia doet doet Fabiënne echt nog niet, ze kan blijven zitten, omrollen en dr benen onder de buik krijgen, maar das ook alles mee gezegd hihi. Typisch haar moeder, die was vroeger toen ze klein was ook Lui (ja en dan echte met een hoofdletter hihi). Ach komt vanzelf, maak me er geen zorgen om! @ eeeeeeh...jaja, weet het niet meer.... @ alle koekenbakkers: Mooie taarjes, cupcakes en klinkt allemaal errug lekker! Hier even lekker aan een wijntje! Heb ik wel verdiend dacht ik zo! Maaaarrrr, kreeg vanavond al te horen van collega's dat het lijkt alsof ik er al al jaren werk (dat gevoel heb ik zelf ook). Heb echt hele leuke collega's, en vanavond was het meer jezelf vermaken dan dat je echt moest werken (was een jeugd bijeenkomst die zelf een "debat" gingen voeren over duurzaamheid). Maargoed, nu lekker weekend. Heb er in 4 dagen tijd 34 uur opzitten, vind ik wel genoeg dacht ik zo! Als ik morgen nog had moeten werken had ik zo de 42 uur kunnen halen hihi. En het gekke is nog dat ik eigenlijk helemaal niet moe ben, maar er juist energie van krijg! Plannen morgen: CB bellen, had van de week afspraak, maar was ik vergeten. UWV bellen om ww stop te laten zetten en misschein even langs mijn oude werk om nog pasjes af te levere. Schaam me rot, want heb ze nog steedshier liggen (oops). Maargoed, als ik dat gedaan heb, kan ik de politie ook echt afsluiten, en dat doet me goed!
Goedemorgen pffff wat een nacht... heb elk uur gezien, naar mate de tijd dichter bij de ochtend kwam hoe misselijker ik werd... Ben er ook maar uitgegaan want slapen kan ik niet meer. Bah wat een naar gevoel zeg... blehhh!! @ Bel wat super compliment en dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe baan!! Jou lange wachten, zoeken en doorzetten is beloond ! @ Mammamia fijne vakantie!! Hiep hiep hoera Devin & Sem zijn vandaag 2 jaar!! Werd vannacht ook pcies om half 2 wakker, dat is de tijd dat me vliezen braken 2 jaar geleden, en nu zat ik in de ergste weeen fase, persweeen weg te zuchten. Om 7.09 uur is mijn mannetje geboren... Moet zeggen dat het ontzettend snel gegaan is, wat wordt hij toch groot!!
@bellie, blijft jouw meisje nog wel graag in de box dan? dat wil ze hier ook niet veel meer Fijn dat het werken zo goed gaat! @mamamamia, zwaai! fijne vakantie! lang zullen ze leven lang zullen ze leven lang zullen ze leven in de gloria in de gloria in de gloria hieperdepiep HOERA!!!! sem en devin gefeliciteerd! @hier: moe en lichtelijk hoofdpijn. Rot geslapen, lydia heeft een klein uurtje liggen huilen maar ik wil dr geen fles meer geven. Ze heeft het maanden zonder gekunnen! Papfles gisteravond heeft dus ook al niet geholpen Daniel is lekker thuis gebleven nu, hij was om half 9 pas wakker en om dan om kwart voor 9 gevoed en gekleed op de psz staan leek me iets te veel van het goeie. Hij vraagt er ook niet om nu. Vanmiddag/vanavond alleen met de kindjes, wim gaat joos naar huis brengen en mn broertje halen, die komt hier een week want hij verveeld zn eigen thuis. School is nu ook klaar want hij is geslaagd voor logistiek manager. Defensie kan hij niet halen door zn arm
Heel snel even! Ik wil iedereen bedanken voor de kaartjes voor T zijn verjaardag! je had zijn oogjes moeten zien stralen!!! Zo lief van jullie! Ik moet door.. de huiskamer is gestuukt en geschilderd maar nu aan de schoonmaak en boodschappen voor morgen! En vanavond afscheids etendje van zwager en schoonzus die gaan weer een half jaar zeilen! ERGG druk! doeg!!
devin gefeliciteerd met je verjaardag!!!! net de ha gebeld voor evy kan ik pas wo terecht de rest moeten ze vrijhouden ivm met spoedgevallen met de carnaval. het is toch niet normaal dat een baby maar 8 uur per dag slaapt en veel huilt,spugt,kreunt en perst. ik kan het gehuil niet meer aanhoren heb ook maar een afspraak gemaakt voor mezelf wat ik denk dat ik in een depressie terecht ga raken. ik heb momenten dat ik haar soms wat aan kan doen dat lijkt me niet goed. op dit moment vind ik het ook moeilijk om van dr te houden ik weet dat ze me dochter is maar vind het heel moeilijk. snap niet dat ik me zo voel ze is prachtig enz
aaah meissie toch! Kan evy niet ergens heen? He, verdorie! wou dat ik met schip in je achtertuin lag, dan kwam ik dr halen zodat jij even rust had!
thanks gup, Ik zit nu echt met tranen in me ogen pffff zegt me moeder net ooo maar zo was jij ook als baby. Ik wil andere mensen niet lastig vallen met het huilen van evy. Ik heb wel besloten nu echt te stoppen met de bv ik heb er totaal geen energie meer voor. Misschien dat ik haar echt moet gaan inbakkeren ze ligt nu in een puckababy maar dat werkt overdag niet zo goed.
he bah, aan zo'n antw heb je toch niks! dat is al zo'n tijd geleden! Zit gewoon met tranen in mn ogen hier om jou. Ik wil je helpen, maar kan niet weg want wim heeft de auto zo nodig en jij hierheen lukt zeker ook niet? al is het alleen maar dat je dr/ze brengt zodat je ff alleen weg kan als je dat wil. Of bak koffie drinken of...
thanks gup!!! Ferry komt gelukkig zo thuis en dan gaan we effe wat kado,s halen voor sem want we hebben ook nog niets geregeld voor zijn verjaardag. dan ben ik er effe tussenuit en kan evy in de maxicosy slapen dat doet ze meestal wel goed. Ik vind het echt heel lief van je aangeboden als je eens in de buurt ligt moet je het effe zeggen cuijk ofzo dan kom ik een bakkie doen!! lijkt me leuk om je eens te ontmoeten
fijn dat ferry zo weer thuis is! cuijk komen we haast nooit maar zal het in de gaten houden wanneer we beetje in de buurt komen!
waarschijnlijk volgende week een keer, maar best kans dat we daar alleen ff moeten schutten Zijn nu nog niet klaar en met die carnaval werken ze minder, zijn woensdag alst goed is klaar, dan nog aan de reis zien te komen... hm, als ik het zo bekijk moet het mogelijk zijn om daar weekend te houden