Lieverd een huilbaby is héél zwaar! (weet niet of je het je nog herinnert, Lila huilde 18 uur per dag) Dat gevoel dat je haar iets aan wilt doen is heel normaal, te weinig rust en slaap maakt je labiel. Ik ben destijds doorverwezen naar de huilpoly in Arnhem, zouden ze daar niet iets voor jullie kunnen betekenen? Zou Evy misschien ook allergisch kunnen zijn? Lila spuugde ook heel veel (en ver) met witte brokjes, en overstrekte, liep rood aan, gilde en krijste..
Kaarten: heeft iedereen hem gekregen? (persoonlijke controle of mannetje ze op de bus heeft gedaan ) SM: beterschap wijffie! Gup: is niet sneu, laat gewoon zien dat hij het geweldig vind.
back, post bekijk ik morgen ja juist daarom vind ik het sneu dat ik hem niet heb laten gaan vanochtedn!
oke. Nee joh, zo weet je alleen maar dat die niet elke keer kan gaan. snap jouw gevoel wel hoor knuf!
Back, leuke fotos Bellie, ach lief dat staartje. Ik ben bang dat dat hier nog een hele tijd gaat duren. Was zelf pas 2,5 toen ik een staartje kon Hier is gisteren de koelkast en vriezer overleden. Manlief is nu aan het kijken voor een nieuwe, hopelijk eentje die wel snel in huis hebben, want zonder koelkast en vriezer is niet echt handig.
Er zijn er 2 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat zijn zij! gefeliciteerd! @nelta, balen van koelkast+diepvries! @sm, back en ninja, kaartjes zijn binnen, dank jullie wel! @hoofdpijn is zo goed als over, daniel heeft heel de nacht doorgeslapen in zn eigen bed en lydia was om 5u ff wakker maar viel heel snel wer in slaap, wilde om 7u een fles hebben dus das ook nog goed te doen. Ze worden alleen steeds vroeger wakker... plannen vandaag: opruimen, opruimen, opruimen en vanmiddag denk met zn alle ff weg
Gefeliciteerd jarigen!!! (hihi in z'n slaapzak op de stoel ) Renske is ook nogsteeds een beetje jarig, haar feestje is vorige week in de ijzel gevallen Opa's en oma's komen dus vandaag. Ik ga een verantwoorde appeltaart bakken (ach ja, dat volkorenmeel weegt weer op tegen de roomboter he? ) Verder erg moe. De baby is druk, soms ook 's nachts. Renske sliep gewoon door en dan word ik wakker... zucht.