Das geloof ik bij alle vitamines zo toch, alles wat je teveel hebt, plas je weer uit...geloof ik hihi.
Jep, weet ff niet zo snel welke. Edit: Kun je ook te veel vitamines slikken? - Dossier Vitamines - Gezondheidsplein.nl
klopt een teveel kan inderdaad wel kwaad maar niet van foliumzuur. gekke vond ik dat 5 mg foliumzuur dus met googlen allene maar aangefeet dat je dit nodig hebt als je zwanger bent. andere verhalen erover zijn helaas niet te vinden. maar zal wel goed zijn. ik ga bankhangen en vroeg naar me bedje. morgen belangrijke dag....zie er best tegenop. truste!
Ja ik blijf er altijd bij. Wat ik (tijdens mijn LKC opleiding) geleerd heb is dat kindjes de reflex missen om te handelen in nood. Stel een peuter valt met zijn gezicht in een plasje water van 2 cm diep, dan kan het zijn dat hij van schrik huilt (water binnenkrijgt) en in shock wacht tot jij hem optilt. In zo'n geval verdrinkt het kindje in een plasje water.. Bedenk soortgelijk iets in bad en het kan zomaar misgaan..
Veel sterkte morgen Back!! @hier, op het KDV is roodvonk gespot.. Toch wel naar zoiets! 'gelukkig' niet op Lila's groep. En dan hoor/lees je voor het eerst de naam Aoife, is er een gedoetje op Facebook waarbij je erachter komt hoe je telefoon heet, nou ja.. Was er iemand waarbij de uitkomst Aoife was! Ook toevallig.. Hier zit ik alleen, Frank slaapt vanacht in een hotel. Morgen weer naar de VK, spannend..
Oh en ik ben vannacht in m'n dromen bevallen?!?! Was kennelijk meer met Knor bezig dan ik dacht! Volgens mij ging ik het ook dromen na de sms, daar werd ik wakker van en na met een half oog gelezen te hebben verder geslapen. Vaag..
@bel: klopt helemaal, goed onthouden oude opa E.tienne noemen we hem hier voor E. hihi Hij kijkt de hele tijd voor zich uit en er komt bijna niks uit zijn mond, is heel wazig...ligt in het zh van genk...
Ladytijger gecondoleerd met je opa. Mammamia sterkte met jouw (schoon)opa. Duster succes met de operatie morgen. Renske, van harte! En hoe was de echo evenstar?
Zo, kadootjes ingepakt, ballonnen opgeblazen, stoel versierd en man hangt nu de slingers op. Wij zijn klaar voor M's 2e verjaardag
Hihi, dat soort dingen onthou ik wel, maar als ik boodschappen moet gaan doen, moet ik echt een briefje meenemen. Denk ook dat het komt doordat je dat toen verteld had en etienne niet een naam is die je heel veel hoort. Denk dat het daardoor komt dat ik het onthouden heb! Dat hij wazig is, kan ik me goed voorstellen. Hopelijk is het in een gebied geweest wat wel kan herstellen. Woonde hij nog thuis?
Boni: heel erg veel plezier morgen, en alvast gefeliciteerd! Ook zo voor Renske nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!