@ Bel, nee helaas. Als Y niet jarig was geweest had ik gezegd JAAA! Maar... het is nogal druk dit weekeind. hihi. @ Lilalief, veel plezier morgen met de echo!
Gup! Heb je dat speelkleedje van dat piraatje gezien? Cute! Speelkleed Piraat van Arte Espina - trendy speelkleden voor de kinderkamer
tis maar wat je feestje vind...schoonouders komen niet...te ver rijden...Zus met man komen wss niet -> te ver rijden... Mijn ouders komen wel ast goed is met paar van broertjes en zusjes en that's it waarschijnlijk baal er zo van he! ik wil graag een grote verjaardag voor daan, maar als fam niet mee werkt... misschien komt 1van de bazen met vrouw wel
Heb ze hier op ZP maar in de lounge neer gezet, wie het eerst komt, wie het eerst maalt hihi. Voelt goed trouwens om voor oprah te spelen whahaha.
Dat is jammer! (Hier bellen of mailen ze gewoon af... ik denk dat ik veeel en veelste veel boodschappen heb in huis... denk ook dat het feestje niet zo groot wordt. Tja, en vriendinnetje is toevallig gister avond bevallen dus ik verwacht nou niet echt dat zij al op visite komt. p.s. niet vertellen aan Knor... maar ik heb zo'n schattig zooooo leuk anti meisje meisje, meisje kleding gevonden. Snappen jullie m? hihi. Ik zag het en dacht, DAT is het
Ja, geval van jammer dan he? Zag er zo klein en schattig uit. Maar nu ik naar de maat kijk... is ie iets groter dan ik dacht. hihi. solly
@ Bel, Kijk, heb je al heel vroeg, vroeg in het jaar, je goede daad voor dit jaar alweer gedaan. hihi. @ Ja, ik kan het je helaas niet laten zien... Maar zoooo leuk. hihi.
@bellie: oma is twee jaar geleden overleden en sindsdien woont hij in een rusthuis... Boni: fijne verjaardag morgen en alvast gefeliciteerd voor M.!
Whahaha, ja zo is het! Zonde om bij het oud papier te gooien toch! We zullen tegen die tijd vast wel spam zien als de kleine meis het aan heeft.