Slaap lekker mammamia! grrr, al voor de zoveelste keer op rij is het me niet gelukt om aan Dinand zijn fotoboek te werken!
Bellie: wat betreft de kaartjes, gaat hier over. wij hebben schaatsplannen dit weekend. lilalief: dank je! roodvonk is trouwens wel erg voor jouw als zwangere
Gup: dikke knuf. ik had dat gedoe vorig jaar met mijn lieftalige ex schoonfamilie. hoorde een week van te voren dat niemand kwam. gelukkig heeft l nu leuke extra familie die wel allemaal komen! ik moet slapen. truste
Grappig; gisteren aten we spinazie en vissticks. Lila wilde in de pan kijken dus Frank tilt haar op, hoor ik hmmmmm! Stikvis!
Goedemorgen, Bellie, ja daar moet je echt voor gaan zitten he. Ik denk dat ik in mn verlof ook alvast maar een begin gaan maken aan die voor volgend jaar. Donder, ben ook benieuwd . Kan je geen linkje pb-en Gup, das niet ook niet leuk dat er zoveel mensen hebben afgebeld . Duster, succes vandaag. Evenstar, hoe is het afgelopen met je echo gisteren. Knor, en hoe ging de eerste nacht. Heeft ze jullie nog een beetje laten slapen? . Hier vandaag samen met Noor. Straks even schoonmaken en de was wegwerken en vanmiddag langs de Etos om de babydoos op het halen. Kijken of daar nog wat leuks in zit. Vanavond moet manlief naar de vergadering van de VvE, dus weer een avond alleen. Gisteren was hij wel thuis, maar toen moest hij nog werken en maandag en dinsdag zat hij in het Duitsland..
@ Nelta, Nou, hopen dat die vergadering vanavond dan maar snel afgelopen is. Jammer dat jullie elkaar deze week zo weinig zien. Maar wel een fijne dag met Noor toegewenst! @ Ego: Ff een foto, ik zie er niet uit... ben MOEEE en de foto ligt op zijn zij.
Mijn haar ziet er stekeliger uit dan het in het echt is. Geen goede foto. Maar kleur is weer netjes en donker. Me happy bunny now.
Ik heb gisteren z,n kut avond gehad. We waren op feest bij me sm en op te rerug weg naar huis kreeg ik weer z,n buikpijn. Ik heb langs de weg alles eruit gegooid. Ben met evy naar huis gereden(ferry was effe iets ophalen bij mij ouders met sem) thuis gekomen ging de pijn maar niet weg en werd zo erg en evy moest net eten die was ook al aan het huilen. Meestal zakt de pijn naar een warm bad dus ik denk neem haar mee en leg ik haar in bad aan. Maar toen werd de pijn zo heftig ik werd zo duizelig enz had het gevoel weg te vallen dus heb ik evy in een handdoek gewikkeld en op de badkamervloer gelegd op een mat maar dat kind was natuurlijk helemaal over dr toeren man wat heb ik gejankt dus maar uit bad gegaan want de pijn zakte niet. Ferry gebeld die was gelukkig onderweg naar huis toe. Hij heeft een fles gemaakt voor dr toen was ze eindelijk rustig maar wat een pijn had ik zeg het hield gewoon 2 uur aan! Ik heb nu echt veel napijn. Maar dus gisteren besloten om direct te stoppen met de bv want ik ga hier aan onderdoor. Hopelijk slan de medicijnen aan. de vk belt me zo terug voor het afbouwen
maar evy deed het wel super in de nacht jammer dat ik nu niet heb kunnen slapen. Ze heeft van 22.30 tot 3.30 in haar kinderwagenbak gelegen. Daarna had ze veel last van dr verkoudheid dus weer bij ons in bed gelegd
ninja weten ze wat je aan je buik hebt iedere zoveel pijn is niet goed! Nelta lekker even met noor gup ook jullie als ze niet komen! Zo ook kaartjes halen niet vergeten! Ik heb pijn in mijn boobs au. Ik ga wat doen alweer bij10e