ja ze roepen steeds prikkelbare darmen maar ja me buik is tijdens z,n aanval zo hard als steen. Ik kan daardoor haast niet ademen.
belde ze maar af. Alleen zus belde en die probeer ik nu om te praten door ze ye laten mee eten. Schoonouders weet ik het zo al wwel van dat ze het te lang vinden en ander s gebruiken ze schoonzusje als smoes wss hopelij is noor lief zodat je even flink aan de slag kan voor stijn er werr is!
Even snel ego. Jasmijn is vanochtend geholpen. Ze is nogal hysterisch en wil niet drinken. Ze is ook erg boos (ik heb al flink wat schoppen en klapten gehad) Dirk ligt ziek op bed en ik vind het best lastig in mijn eentje. Als het goed is mogen we om 11u30 naar huis
@ Duster! Sterke met Jasmijn! En ook nog een zieke thuis. Helemaal sterkte!! @ Ninja, oh man! Wat erg! Jij ook heel veel sterkte. En misschien idd een second opinion aanvragen. dit is toch niets. Meis toch. voorzichtige knuffel! @ Gup, zow... die heeft lekker lang geslapen. hihi
Gup, Noor is lief, want ze ligt in de wieg te slapen . Heb inmiddels al gezogen en gedweild. Wasmachine is bijna klaar. Nog geen eens afbellen, dat is ook niet netjes zeg. Duster, hopelijk is Jasmijn snel weer de oude en het lijkt me ook best pittig in je eentje zo. Heb je oppas voor Matthijs? Ninja, pff wat heftig zeg. Dikke knuffel. Ga je vandaag gelijk beginnen met de medicijnen? Ik hoop echt dat ze snel aanslaan.
Jeetje Ninja, das inderdaad niet goed als je zoveel pijn hebt! Kun je niet eens een second opinion laten doen in een ander ziekenhuis? Prikkelbare darmen lijkt me denk ik niet dat dat het is wat zoveel pijn kan veroorzaken! Maar ben geen arts natuurlijk! Sterkte en beterschap! En vergeet niet dat je geen slechte moeder bent he, nu je met de bv stopt! Je hebt jezelf voor de volle 200% gegeven, maar het is nu tijd om aan jezelf te denken! Je hebt Evy een hele goede start gegeven en daar mag je trots op wezen!
Adres: heb even gekeken in gmail, maar adres klopt hoor! @ hier: Druk bezig met het huishouden. Alle bedden zijn al verschoond, heb nog 3 wassen liggen die gewassen moeten worden, dus kan me lol op vandaag hihi. Ach, als ik het vandaag allemaal af krijg, hoef ik morgen niets te doen!
@ Gup, die was moe... @ Mammamia, gecondoleerd met je opa. Sterkte aan jou en je familie toegewenst! @ Bel, ook lekker bezig! @ Nelta, ook lekker bezig! @ nu moet ik echt weg. doeg doeg!!