Februari mama's 2010, deel 13!

Discussie in 'De mama's' gestart door knorretje84, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    #1921 belliebel, 27 feb 2012
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
    Fabiënne is ook een heeeeule leuke naam:D

Florien heb ik ook nog aan zitten denken trouwens, maar dat vond mannetje helemaal niets! Manouk had ik ook nog als optie, maar ook dat vond hij niks.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    LT: marieke, ilse, eva, evy, nienke, amy, linde, lotte, anoek, lisa, noa

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja ik ga ook echt slapen nu!

trusteeee!

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Wat een nacht zeg. Noor mocht niet ingebakerd, vanwege dr prikjes, maar die lag maar te maaien met dr armen en kwam om 1,2,4 en 6 uur....
    Stijn was weer helemaal vrolijk, alleen nog grote snottebellen, dus die is naar het kdv. Kan mama ff bijtanken, hoop ik.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaah arme Noor en arme mama! Heeft ze er veel last van?

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Ahhhh arme Noor!! Hopelijk kunnen jullie vandaag lekker bijtanken, knuff!! Wel fijn dat Stijn gewoon lekker opgeknapt is, behalve de snottebellen hihihi!!

Hier redelijk nachtje gehad. Kids lagen weer bij elkaar in bed vanochtend... ging tijdje goed maar helaas vanochtend niet. Gelukkig was het al rond 8 uur dus viel het mee. Nu zijn ze aan het spelen met de trein. Vandaag niet zoveel plannen... Zitten te denken om even midweekje weg te gaan met de kids. Gewoon even als gezin weg.

Miss straks nog ffies naar de markt, vis halen ofzo... hihi!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    SM: leuk een midweekje weg! Zat er toevallig hier ook aan te denken, maar dan een weekendje. Zeker omdat manlief volgende maand jarig is, is dat misschien wel een leuk cadeau. Hij weet anders toch niets te vragen!

Heeft er trouwens een van jullie ervaring met de mistery parken van center parcs? Ben zo bang dat je in een park terecht komt waar vrij weinig te doen is!

8. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    Goedemorgen!

Arme Noor en arme Nelta! Sterkte vandaag...
    Sm Lekker hoor weekje weg...
    Bellie volgens mij had bloempje dat laatst geboekt, wij gaan in ieder geval volgende week een weekend naar landal in Drenthe...heerlijk heb er helemaal zin in!

Hier redelijk geslapen, wel om 5 uur wakker...kon toen natuurlijk niet meteen doorslapen...ben dus net pas wakker..
    Straks ff uurtje naar mijn werk en vanmiddag komt mijn vriendinnetje!
    Gezellig!

Tot later...

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    gewoon doen wij kwamen in heijderbos vrienden in heijderbos en in kempervennen steeds 1x meerdal maar daar is ook veel te doen.

niet alle parken doen ook mee he.

Hoe werkt het?
    • Kies een weekend of midweek in een 2-, 4-, 6- of een 8-persoons cottage/appartement/hotelkamer.
    • Uw bestemming blijft nog even een verrassing! De parken die meedoen met de actie liggen in Nederland en België: het Heijderbos en het Meerdal in Limburg, de Eemhof in Flevoland, Port Zélande aan de kust, de Kempervennen in Brabant, de Huttenheugte in Drenthe en net over de belgische grens de Vossemeren (28 km vanaf Eindhoven) en Erperheide (40 km vanaf Eindhoven).
    • 4 dagen voor aankomst ontvangt u van Center Parcs de naam en het adres van het park waar u naar toe gaat. Bij een reservering gemaakt binnen 14 dagen voor de aankomstdatum is dit 2 dagen voor aankomst)

wij vonden het super en het scheelde echt 50% toen we waren voor 6 personen 4 volw en 2 kids 260 euro kwijt voor een verblijf vrij-ma

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden,

Bedankt nog voor het meedenken over namen.

Bellie als ik op de site van centerparcs kijk zie ik nergens mistery parks staan. Waar kan je dat dan op die site vinden.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    je moet op bungalows.nl kijken

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Dankje Ninja :D

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Zo vanmorgen Bram zijn haar laten knippen bij de kapper. De vorige keren deed ik het zelf maar hij heeft in de laatste maanden echt een volle kop met haar gekregen en zit ook niet meer stil. Dus ja dan is het beter om de kapper aan het werk te zetten. Dat was dus wel echt brullen want die vallende haartjes kwamen in zijn gezicht en dat was niet prettig natuurlijk. Maar goed hij is weer kort :D

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Net midweekje weg geboekt. We gaan naar Sunparks in België :D Zin in!! Zijn er ook wel even aan toe, eventjes als gezin weg en genieten!!

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    foto lt haha

sem gaat om de 6 weken naar de kapper hij zit vaak wel mooi stil maar op een gegeven moment kriebelt het teveel haha

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Stijn ook om de 6 weken idd.
    Hij heeft van die fijne kruinen boven op zn hoofd en anders zit het echt niet meer daarna.

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Lekker. Geniet ervan.
    Gaan jullie al snel?

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

;) Ja maandag tot vrijdag

20. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Good morning!

LT: geen engelse namen dus ;) en Mirthe? daar kwam ik gisteren ineens op in combinatie met Bram.

Mamamia: is ooke cht te zien dat je je goed voelt. Goed nieuws meis!

Laura: denk aan ejzelf! nog twee weken bikkelen dan genieten!

LT: Gwen vind ik ook leuk inderdaad. En met een tweede naam of verlengde van Gwen?

Lilalief: Zwaai! hoe is het?

Nelta: sterkte met bijtanken!

SM: lekker hoor weekje weg! lekker snel ook.

vakantie/weekje weg: hier ook drang en behoefte aan maar financieel niet mogelijk helaas. wordt weer een jaartje thuis blijven en waarschijnlijk zelfs geen dagjes weg.

Hier: stijve nek en last van mijn schoduer. Desondanks de hele ochtend gestreken en net de boodschappen opgeruimd. nu even bijkomen hoor.

Deel Deze Pagina