Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

zo nu gaan we weer verder

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    jeeeeeeeeeej deel III :D

Zo nu ga ik echt naar mijn bedje! trusten meiden!

3. AHzondag

senso, weltruste en werkze morgen!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    WOOOOW :$:$:$ Deel III alweer!! :D:D
    We gaan goed meiden!

@senso, trusten!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En....abo! :D

*wacht 10 sec...*

6. AHzondag

masu, ik herken het wel hoor, wesey wordt ook altidh vervelend om half 6 uur en soms als hij echt te moe is of echt heel vervelend geef ik de fles al om half 7, hij slaap er niet minder lang door dus we kunnen dat doen.

ik had niet gedacht dat we het nog zouden redden in het oude jaar!

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Fijn (nou ja, voor mij dan;)) dat jij het ook herkent sammie. Senso ook al, dus het zal er wel bij horen.

Ik had ook niet verwacht dat we in 2011 nog aan deel III zouden beginnen. Maar de laatste tijd is er veel gekletst dus dan schiet 't wel op.

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Stip,ben er morgen weer

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    @Masu... hier geen probs overdag...

we zijn zonder de grote kinderen en willen iets leuks gaan doen, kan zijn dat we eens naar sluis af zakken :D of center parks... weet nog niet :p

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Jeeej, deel 3 :D :p

Even een berichtje om te reageren over het feit dat ik gisteren geen pauze had.

Ik heb gisteren inderdaad geen pauze gehad en krijg die ook niet doorbetaald, ben ook nog een half uur langer gebleven, krijg ik ook niks voor terug, het enige voordeel wat het geeft is dat de bedrijfsleidster wel erg makkelijk is als er eens iets is en je een dag of een paar uurtjes vrij wil. Voor wat hoort wat zeg maar...

Gisteravond ben ik om half 9 mijn bed in gegaan en er nu net uit, maar ben nog hondsmoe, nog 2 daagjes te gaan!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goooooooooodmorning ladies! :D

@nachzon, lekker hoor er even tussen uit!

@Mlien, bij manlief hier werkt het net zo. Krijgt geen overuren betaald maar ze houden ook niet echt vrije dagen bij. BIj ons mag je elk overuurtje schrijven maar moet je ook alle uurtjes die je opneemt registreren. Heeft allebei zijn voordelen vind ik :) lekker hoor dat je zo lang geslapen hebt, nog 2 daagjes en dan heb je weer weekend! hoop dat het vandaag iets minder druk is op je werk.

@hier, goeie nacht gehad. Werd wakker van Jos die aan het zingen was om 5.30 uur maar dat duurde maar een minuutje. Nu slaapt meneertje nog en ben ik bijna klaar om te gaan werken.

Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat met manlief en Jos, vond het toch wel erg sneu hoor ;)

Meiden maak er een leuke dag van en tot vanmiddag!

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nou zeg mijn reactie weg grrr..

Goeiemorgen!!

Masu vrees dat het erbij hoort. Afsluiting van de dag. Alles verwerken. Hier merken we dat ze beide drukker worden om 16:00 en dan huilerig en hangerig. Helaas heeft Jamie daar nog steeds last van en wij zonderen ons altijd helemaal af haha..
    Lekker erin mee gaan.

--

Hier een goede nacht gehad. Yara drie keer speen. Als ik niet wakker was geworden van Jamie die bij mij in bed kroop dan had ik een hele lange nachtrust gehad. Dus laten huilen kan dus echt helpen! Niet verwacht (had alweer horrorvoorstellingen als hoe het met Jamie ging)

Straks mijn lenzen ophalen!! Zo blij mee.

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    jippie deel 3!!! De werkdienst gisteren overleefd maar wat een dienst...
    Vandaag lekker vrij. Stijn heeft zijn 1e nacht met helm overleefd. Wel kwam hij 2x voor speentje maar verder lekker getukt. Helaas lag ik zelf wel steeds lang wakker. De kleine kwam vanmorgen rond half 8. Hem lekker bij mij in bed genomen en nog even gekroeld. Nu zijn flesje en ik denk zo weer slapen. Ik moet even opruimen in huis en zal voor masu ff aan zus vragen voor de teckel :D

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goedemorgen

yara 3 x speen, is dat alsnog weinig dan? ik vind dat nog best veel (nou wordt ik altijd helemaal koud van dat kleine stukje naar de kamer toe)

hier ook altijd rond 18.00 dat huilmoment voor het slapen gaan hoor.....lijkt erbij te horen ofzo

senso: ja dan is het ook eerlijker geregeld kwa de uurtjes zo.....

zo drukke dag vandaag, straks gaat cj voor het eerst even 1,5 uur naar de creche van de sportschool, aangezien er niemand thuis is en ze hieraan moet wennen zodat moeders vaker kan sporten......
    maar daarvoor moet ik nog voeding halen enz.....baal wel want mijn vent (de luiaard) is gewoon weer terug zijn bed in gekropen (en dat om 09.00 he) en nu moet ik of wachten tot hij uitgeslapen is of ik moet het kind helemaal me gaan slepen.......
    nou als ie om 10.00 er nog niet uit is dan schop ik hem eruit....

ben toch al niet in de goede hum
    kreeg net privebericht dat aandacht voor een goed doel voor arme gezinnen niet mag
    nee maar serious request topic mag wel he
    hoezo meten met 2 maten?> het is ook op elk forum hetzelfde...

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Kibbeling fijn dat je nachtdienst er weer op zit en top dat het goed gegaan is met zijn helmpje!

BB ja vind 3x niet veel.. Vergeleken met twee keer flessen en dan nog tig keer speen.. Is afbouwend he! Eerste nacht huilen, tweede nacht minder huilen. Derde nacht 5x speen en nu 3x.. Ik neem er vrede mee.
    Succes met sporten straks!

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bb wat goed dat je gaat sporten en dat cj dan op de opvang daar lan. Kan je Cj niet bij papa.laten dan of is zij wel al wakker?

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mamalijn ik had avonddienst gistsren. Maar idd wel weer overleefd:D

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nee zij is wakker, hij slaapt.....als hij wakker wordt dan rookt ie z'n peuk op het balkon, drinkt z'n koffie en dan gaat hij douchen en de deur uit....;)

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sorry haha!

20. AHzondag

goedemorgen,

mamalijntje, het gaat echt de goede kant op he met yara, hou wel rekening mee dat ze even kan terugvallen.

kibbeling, wat goed dat stijn met zijn helmpje op heeft geslapen.
    hoe gaat het eigenlijk met spugen bij stijn, is dat helemaal weg door de nieuwe voeding?

hier, een goede nacht gehad. wesley werd om half 9 wakker en meteen gedoucht en aangekleed. wesley lag vanmorgen andersom in bed met zijn laken te spelen;)
    de was zit in de machinen en vanmiddag verhuisdozen scoren en we gaan alvast wat dingen weg doen.

Deel Deze Pagina