Morgen allemaal, Zo hier weer vroeg op, alhoewel Stijn nog ligt te slapen. Maar ik moet straks redelijk op tijd weg, naar de tandarts; 2 gaatjes laten vullen. Help! Donder, dikke knuffel Gup, leuk je nieuwe banner Uitje, ik wil evt ook wel wat bakken. Muffins of zo, maar ik kan ook wel wat wraps of andere hapjes maken.
Goedemorgen Uitje: als we allemaal wat maken? Maakt mij niet zoveel uit. Hier wel redelijk geslapen, maar ben echt moe nu... Denk dat het er nu uit komt... Zo nog ff naar school voor een praktijktoetsje. Moet even een flesje klaar maken en dan is het klaar. Dan is ook meteen de schoolperiode van 10 weken voorbij. Maandag dan weer werken in de kraamzorg! Heb er echt zin in, even iets anders dan in de boeken. @ Nelta succes bij de tandarts!
goede middag pff wat een rot sneeuw bah bah bah je kunt hier bijna niet lopen met de wandelwagen of met de auto rijden. grr wat kunnen sommige mensen toch achterlijk reageren zeg. buurvrouw iets verder op zegt doodleuk op mijn reactie dat ik zwanger ben. je laat het zeker toch wel weghalen. toen mijn reactie was van dat ik dat niet deed vond ze het ook nog raar ook. ga zo even wat hout bij elkaar zoeken en lekker de houtkachel aan doen en oh wat voel ik me beroerd hele dag al kotsmisselijk zo de jongste 2 op bed leggen tot laters allemaal
echt waar bah zeg ik had die buurvrouw dus een klap in dr gezicht verkocht wat een nare opmerking zeg veel plezier allemaal vandaag wij gaan dadelijk lekker zwemmen in cp 12 min rijden vanaf hier haha
nou idd ik vind het ook een rot opmerking, kijk als ze er nu zelf zo over denkt oke maar dat je het dan ook tegen een ander zegd. en dat ze vooral zo verbaasd was dat ik zei dat we erg gewoon voor gaan en dat het aug 2011 word
Zo dan mir, ik had het echt niet gepikt. Ook ik heb een rare reactie gehad hoor, wat voor tokkies we waren om zo snel alweer aan een 2e te beginnen. Gelukkig weet ik nu wel beter en gaat het het ene oor in en de andere weer uit! Maar zulk soort opmerkingen kunnen echt niet. Waar haalt ze het lef vandaan zeg! Enne probeer lekker rustig aan te doen he! Zeker op de momenten dat het gewoon kan, lekker met die benen omhoog, dat doe ik nu namelijk ook hihi.
Zo, vriendinnetje komt zo langs. Gezellig. Net ff lekker muffins met blauwe bessen gebakken. Tandarts viel een beetje tegen. Hij zei vorige keer 2 gaatjes vullen en nu waren het er ineens 3. Maar ik had ook maar een afspraak voor 2 gaatjes. Dus ik moet in januari nog een keer terug. Maar ik heb ze wel zonder verdoving laten vullen. Vond ik wel stoer van mezelf (meestal doe ik met)
goeie grutten, wat een reactie van de buurvrouw! maar hoe weet ze eigenlijk dat je zwanger bent? had je het haar verteld? reacties op zwangerschap...ben ik ook bang voor, vooral van mn ma omdat ze nogal scherp uit de hoek kan komen en me al die tijd al zegt dat we met een 2de nog moeten wachten. Maar als ik dan kijk hoe het bij ons thuis ging dnek ik: kzal je eens laten horen hoeveel maanden er bij ons telkens tussen zit Maar ik weet ook dat als de eerste reactie voorbij is ze een nog trotsere oma word! was bij daniel nl ook zo, niet dat ze hem verwend enzo, maar ik merk het aan heel dr houding. wat zijn jullie weekendplannen? bij ons kerstmarkten afstruinen alsik tenmisnte energie genoeg heb het weekend. Maar ik wil sowiso naar 1 het weekend, waarschijnlijk word het dusseldorf
Tja, blijkbaar geen tijd. Ik had ook graag gehad dat hij die andere ook had gedaan, was ik er in een keer vanaf. Maar ik ben ook niet echt tevreden over deze tandarts. Alleen het is zo lastig om een andere tandarts te vinden. Heel veel praktijken zitten vol. Leuk, kerstmarkten. Tja ik denk dat mijn moeder ook zo zou reageren. Mn schoonmoeder daarintegen kan het niet snel genoeg gaan volgens mij . Ze heeft er zelf 9 en mn 2 schoonszusje hadden de eerste 2 ook vrij snel achter elkaar...
of je 2 of 3 gaatjes vult maakt toch niet veel uit in tijd? lijkt mij, maari k heb er weinig verstand van. Tja, volgens mijn schoonma hoef ik ok geen jaar te wachten na en KS want dat hoefde vroeger ook niet en bij haar is het ook goed gegaan. Ze denkt heel erg dat alles nog hetzelfde is als vroeger en dat schiet bij mij vaak in het verkeerde keelgat. kerstmartk: ik hoop dat het leuk word, vorig jaar had ik veel last van de lucht van bratwurst, bier en gluhwijn! Hoop dat ik er nu ff betr tegen kan
jah omdat ik veel contact heb met haar had ik het verteld maar z'n reactie had ik niet verwacht. Veel mensen zeggen ook niets zonder er eerst bij na te denken. Ik heb het afgelopen zondag tegen mijn moeder verteld die vond het wel leuk nog een erbij en mijn vader ook die had eerst wel loppen mokken maar na 10 min vond hij het helemaal geweldig om nog een keer opa te worden. Er zijn idd mensen die het laten weghalen nou het is bij ons met liefde gemaakt en word ook met liefde opgegroeid. we zijn er beide bij geweest. plannen weekend denk een beetje niksen hahahahha kerstmarkt nu niet veel zin in ben ook erg moe net even lekker op de bank liggen dutten veel plezier gup
Goedemiddag Zo heb de praktijktoets gehaald, was echt piece of cake. Met gemak gehaald. En ook hoorde ik van mijn mentor dat ze me erg gemotiveerd vinden en inzet toon, en vooral dat ik een goede kraamverzorgster zou worden!! * trots* Helaas waren de uitslagen van de andere toets nog niet binnen... *baal* hihihi!! Verder ff naar Makro geweest, toen naar ikea, h&m geweest. Straks nog ff met me broertje zijn verjaardagskado ophalen, dan ff naar een winkeltje voor een paar dingen voor me taart. Dan vanavond taartje maken voor me broertje. Morgen viert hij zijn verjaardag, en vroeg ik of de taart wou maken! Zal hem spammen als hij af is... @ Mirr wat een absoluut belachelijke opmerking zeg!! Hou dan gewoon je mond dicht, blehhhh!! (jij niet hoor maar die buurvrouw!!) Goed dat je gewoon gezegd hebt dat jullie er gewoon voor gaan!! Kan echt niet tegen die opmerkingen, weet dat ik ze ook weer zou krijgen als ik zwanger ben, en wanneer dat is maakt dan niet uit... (alsof ik geen kinderen mag krijgen ofzo.... echt sommige mensen!! Grrrrr) Anyway geniet er van (ondanks dat je je nu zo beroerd voelt!!) @ Gup ook al zo bang voor de opmerking van je mams... Sterkte!! En wie weet valt haar reactie wel mee, maar moet ze er gewoon even aan wennen in het begin. Jij ook sterkte met je kwaaltjes!! Wat lijk jij op je zusje zeg (of andersom ) enne leuke foto's van Daniel
supermum, fijn, weer en toets binnen! op mn zus lijken... tja tis familie he "vroeger" leek ik ook erg op mn nicht maar dat word steeds minder. Jongste zusje lijkt weer op mij En daniel heb de neus van zusje onder me en zie steeds meer trekjes van mn broer boven komen. Grappig, hoe dat allemaal verweven zit. En mn moeder... ik weet dat ze er wel blij mee/om gaat zijn, maar eerste opmerking zal denk negatief zijn. Ze moet er ff aan wennen. Daniel heb weer luieruitslag. Had goedkoop soort gekocht in duitsland, maar 1x poepen en het is weer helemaal rood misschien heeft mn tante er nog wat aan