Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tja, hou wel in mn achterhoofd dat het langer kan duren.

Maar toch ga ik er stiekem een beetje vanuit dat het wel binnen een paar maanden raak zou zijn (heel naief; ik weet het). Wij zijn nog jong.

En wat betreft bv, ik heb gewoon een cyclus en voelde deze maand volgens mij ook mn eisprong.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tja die van mij zitten aan de andere kant van de wereld dan, dus ff heen weer rijden is geen optie.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mijn ouders willen van de zomer naar Polen, maar nu gaan ze waarschijnlijk in juli zodat ze in aug weer thuis zijn.

nelta, als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan hoor!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Daar heb je gelijk in. Met Arun was ik ook nog jong.26

Nu mag ik me scharen onder de ouderemoeders;) haha.36

Maar ik voel en denk nog als een 20tiger haha.;)

Op boni na ben ik de oudste raar eigenlijk.

Je zou denken dat je je leven na je 30 ste wel wat steviger ingericht had haha dan kom ik dus bedrogen uit. Je word wel rustiger maar of je echt wijzerwoord;) Ja iets. Ach ja van je foute leer je zegt men.

Hoor me zelf wel als ik 80 ben als ik dat haal :p
    Moet er nu niet aan denken maar ik word al weer 37 pff voel me oud haha.

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja we gaan er wel gewoon voor (mits het op het nieuwe werk van manlief goed bevalt).
    Maar zouden jullie het van te voren vertellen, zodat ze nog ff wachten met de tickets boeken. Of gelijk vertellen mocht het zo zijn en dan zijn de tickets misschien nog om te boeken.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

#2006 pnirmal, 10 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2011

Lastige vraag. Wat te doen.

Denk dat je deze beslissing pas moet nemen als je er echt voor gaat. Tot die tijd kan je wel een visje uit slaan van we zijn toe aan een 2de dan weten ze van he ze zijn misschien er al voor gegaan.

En pas vertellen als je echt zwanger bent. Lastige keuze idd.

Hou oud zijn jou ouders ook nog jong? Rond de 40 of iets verder.?

Heb zelf nog jonge ouders gezien mijn leeftijd mijn moeder is 58 en mijn vader word in maart 62. Mijn zusje was ook jong met kinderen krijgen ze was net 18 mijn nichtje word deze maand al weer 17 wat gaat dat hard en als ze op haar moederlijkt ( Hoop het niet) Niet naar jouw toe meis maar hoop dat ze toch nog wat van haar jeugd gaat genieten.

Niet dat jij niet geniet maar je bent bewust voor een gezinnetje gegaan denk ik. Mijn zusje ook wel maar toch onvolwassen nog ach ja. Lasig.:(

P.s deze vraag moet voor gup zijn sorry nelta verkeerde qout gepakt.:(

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wij hadden het niet verteld dat we voor een 2de gingen. Toen ik zwanger was wel vrij snel verteld omdat mn ma het toch ziet.
    Zelf zou ik er voor kiezen om het pas te vertellen als het raak is, maar dat is meer omdat mn ma er heel de tijd best negatief tegenover stond, tja, die voelt dr oud worden:D

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja, ze hadden het er gister over, van dat ze aan het plannen waren met werk ed. Dus ik vroeg al wanneer willen jullie boeken. Tja waarschijnlijk al maart. Ze gaan daar ook heen voor mn nieuwe nichtje of neefje die eind juni wordt geboren. Dus ik zei al van wacht je niet met boeken tot ze een week of 28 is. Maar ze zeiden toch wel te willen gaan, ook al mocht het fout gaan.

En tja wie weet ben ik die ronde wel helemaal niet zwanger, maar ben er nu toch wel mee bezig.

9. mammamia

mammamia Niet meer actief

Dames, ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg dag.

Kom morgen wel weer lezen en reageren.

Liefs, mij

Ps. Hopelijk slaapt het mannetje van8 weer goed:D duim duim

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    en nog iets, nelta, ik weet niet o je ze vaak ziet, maar als het paar maanden duurt lijkt het me moeilijk om elke keer de onerzoekende blikken van "is het al raak" van hun te moeten ondergaan

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Welterusten. Ik hoop dat je vannacht weer zo lekker slaapt.

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    truste mamamia!

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja daar heb je idd gelijk in. Dat vond ik zelf ook het grootste nadeel aan het vertellen.
    Ik zie gemiddeld 1 keer per week. Dus best vaak.

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat zou voor mij een (of de) reden zijn om het niet te vertellen

15. Nelta, ik zou het niet vertellen.
    Stel je verteld het, de kans dat ze de vakantie ervoor verzetten is volgens mij erg klein! Ze gaan er waarschijnlijk toch niet vanuit dat je meteen zwanger bent. Tenminste zo zouden mijn schoonouders redeneren. En, geheim houden is veel leuker!

16. Oh ja, je vroeg nog naar de foto voor op het kaartje. Dat heb ik online gemaakt met een programma pixlr. Uitleg staat op Youtube. Het is m'n eerste uitprobeersel.

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ok thnx, zal morgen eens kijken.

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dames ik ga naar bed. Wim kan de pot op met wachten tot film klaar is, dat gaat me echt te lang duren. Die heeft nog een uur nodig en ik vind het geeneens zo heel boeiend:p

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Voor de onderzoeken morgen.
    Ze gaan met cameraatjes in m'n maag en darmen en nemen wat biopten voor onderzoek in 't lab.
    Daarvoor moet je helemaal "leeg" zijn..

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lila succes en sterkte morgen.
    De rest: ik kom morgen wel ff langs.. heb lekker vrij.

Deel Deze Pagina