Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik bedoelde het niet verkeerd hoor, ik gun je gewoon vooruitgang, net als ik!

Maar ik begrijp het wel, eerst had ik er ook geen vertrouwen in en daarna geen energie om het aan te gaan..

Veel sterkte! *knuf*

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik had eerst frambozensirop zonder suiker (dat mag er niet in zitten) maar na 2 liter kon ik het niet meer door m'n keel krijgen.
    Frank heeft toen diksap bij de gezond&wel gehaald en dat ging iets beter, maar het is en blijft smerig.
    Morgenvroeg om 6 uur nog een liter.. jech!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wow das een hoop idd, en mag je morgen verder ook niks eten??

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Nee, maar gelukkig wordt ik in de ochtend geholpen.
    Moet zelf brood meenemen voor daarna, wat zal dat dan lekker smaken zeg!

5. Ga ook slapen, welterusten.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja iid, ik zou echt omvallen als ik zo weinig zou eten.

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @ Ladytijger (en de rest die iets meeneemt naar 't uitje)

De meeste dingen kan ik gewoon mee eten, als ik maar weet wat er in zit.
    Misschien dat er een paar dingen zijn die met een vervangend ingrediënt voor mij ook te eten zijn.
    Mocht je er rekening mee willen houden of willen weten of ik mee kan eten, dan is het misschien handig even in een PB te zetten wat het is en wat je erin doet, dan kan ik zo kijken of het voor mij ook te doen is!

Nogmaals, hoef niet alles, maar er blijft vast wel íets over, toch?
    Voor Lila neem ik zelf koekjes en rozijntjes mee.
    Er zal niet overal vanalles rondslingeren op de grond wat ze stiekem kan eten neem ik aan..

En wat ook fijn is, ik heb pilletjes nu die de ergste effecten van de allergie wegnemen wanneer ik die voor het eten inneem.

Ik ben benieuwd, zou het fijn vinden als ik een paar PB-tjes krijg.

:):):)

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik voel me ook behoorlijk slap.. gelukkig mocht ik wel wat bouillon drinken..

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Owww oke!! Nou heel veel succes vandaag!!

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier was het weer vroeg dag. Ben nog steeds niet gebeld voor zorg... het is erg rustig. Zometeen mijn meisje weer naar de PSZ brengen. Dan ff wat dingen opruimen hier, pakketjes naar postkantoor brengen en dan is het al weer tijd op me meisje op te halen... de tijd vliegt zo snel voorbij!

@ Lila ik moet nog ff bedenken wat voor taart het word, en welke vulling enzo... dus dat hoor je nog wel!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ môge.

@ Lilalief, zou niet weten hoe ik scones zou moeten maken. Maar als je een resept hebt van broodjes die jij zou mogen hebben. Bak ik ze... doen we net alsof dat scones zijn. hihi. ;)
    En ik weet ook wel dat je er niets mee bedoelde ;). Ken je ondertussen wel een beetje. hihi...
    Jij sterkte vandaag!!!
    Knuf!!

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh oh! helemaal vergeten te zeggen!!!

De pinguïn waar mijn meisj zo bang voor was heeft ze gister her ontdekt! Ze tikt m aan, trekt aan zijn vleugeltje peutert in zijn neus en mept m de kamer bijna rond. Ze vind m nu opeens echt geweldig. Zo grappig.
    We hebben m gewoon al die tijd in de huiskamer laten staan... was voor ons ons hekje naar de keuken... hihi :D:p. Dan kroop ze daar niet naar binnen... bleef ze voor de pinguïn liggen. hihi. Mopperen omdat ze er niet langs durfde... nu moeten we iets anders bedenken. ;):D

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh! Nog niet bijgelezen, ben ook aant werk, dus beetje illegaal bezig!

Hier vanmorgen de VK gebeld. Het spoednummer, anders had ik morgen pas kunnen bellen voor een afspraak! Heb ik korte lijnen mijn verhaal verteld, en het eerst wat ze zei: jij meld je morgen maar eens ziek. Breng je urine weg zodat we zeker weten dat het geen blaasontsteking is, en heb je morgen in rust nog last van harde buiken dan moet je terug bellen en gaan we kijken wat we voor je kunnen doen!

Net al met 1 van de eerste medewerkster al een gesprekje gehad dat ik dit niet ga trekken. Met haar kan ik gelukkig goed over dit soort dingen praten. Ze raadde me ook aan om voor mezelf te kiezen, het werkt blijft toch wel liggen, of ik er nu ben of niet. Huilen staat me nader dan het lachen momenteel. Voel me gewoon zo rot onder de hele situatie! Maar wat jullie allemaal zeggen, wat de vk zegt en wat hier de eerste medewerkster zegt, jullie hebben groot gelijk en ik ga voor mezelf kiezen. Wil kunnen genieten van deze zwangerschap, en ook deze zwangerschap goed kunnen afronden zonder dat ik straks in me verlof in de stress schiet omdat ik al die tijd alles van mezefl gegeven heb.

Thnx allemaal! Jullie woorden doen me goed!

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het was even moelijk maar je gaat de juiste keuze maken top meis.

Je komt er wel.;)

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gelukkig is ze nu niet meer bang hihih.

Karishma was eerst bang voor haar loopwagen maar nu niet meer nu is ze er gek op haha gekke meid.

En idd nu wat anders verzinnen.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dames ik doe toch nog een ps oproepje.

Wie zou er nog plek hebben om mij en Karishma mee te kunnen nemen uitraard tegen een vergoeding.

Als het niet lukt ik probeer als nog te komen dan. Wil jullie toch wel eens weer zien. Ook al zal ik dan minder praten haha. Was toen zo verlegen. Zal dat nu ook zo zijn?;)

Zie het niet zitten met de trein en dan ook nog daar zien te komen. Pff lastig. Het is omdat het te ver is anders zou ik tegen vriend zeggen breng me maar even weg.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Belliebel, groot gelijk! You go girl. Je bent zelf het belangrijkst.

Lilalief, ik hoop dat je de onderzoeken achter de rug hebt nu.

Ben vandaag lekker vrij maar ben druk met sorteren van oude foto's en negatieven. Dat was een klusje dat ik al wil doen zolang als we hier wonen :D dat is nu meer dan 6 jaar...

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Waar zou ik je bv op moeten halen? Ik weet de weg ook niet daar haha. Kom je naar het station toe dan of bedoel je bij je thuis want dat is wel om denk ik. Vanaf het station gaat het wel lukken denk ik. Heb je wel een maxicosy dan? en er past maar 1 kinderwagen in me auto

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond

Rustig hier :)
    Vandaag weer geen zorg :( wel jammer! Maar ja ff lekker thuis met me 2 schatjes is ook wel ff lekker!

Heb net ff kaartje voor mijn schatje gemaakt :D

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hier ben ik dan.. ben keelpijn en een soort van (aanvulling op mijn ) trauma rijker..

Ik zou helemaal weg zijn, en dat was niet zo, ik heb alles meegemaakt.

Het begon al met infuus prikken, dat ging net als bij mijn bevalling mis!
    Gelukkig prikten ze toen 7 keer en nu maar 2 keer..

Wat ik hier niet verteld heb (misschien een tijd geleden) maar vanmorgen uitgelegd heb wáárom ik het niet mee wilde maken; ik heb jaren geleden een gekneusd stottenhoofd gehad door wurging.
    Daar heb ik een trauma aan opgelopen en EMDR voor gehad.
    Ik kan er niet tegen als iemand aan mijn keel zit en zelfs van overgeven ga ik helemaal over de rooie..
    Mijn keel leren ontspannen om te kunnen zingen was een hele opgave en een soort van aanvulling op mijn therapie, en soms heb ik er nog moeite mee.

Maar om een lang verhaal kort te maken, ik was alleen stoned en maakte alles mee, uit paniek wilde ik de slang eruit trekken maar iemand achter me hield trok steeds mijn arm weg..

Het darm onderzoek deed vreselijk pijn en ik heb gezegd dat ze op moesten houden, ik hoorde alleen vaag "nog even de bocht om" "we zijn er bijna".

Ik heb het gevoel dat ik dit echt even moet verwerken, klinkt misschien stom, maar ik ben er helemaal ondersteboven van..

Deel Deze Pagina