Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ajakkie! klinkt niet leuk! maar waarom was je niet helemaal weg dan?

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Aan de telefoon zeiden ze dat dat zo zou zijn en vandaag werd er vaag over gedaan..
    Misschien dat de zenuwen ook voor minder verdoving zorgden, maar ik kreeg het idee dat het de bedoeling was dat ik niet helemaal knock-out zou gaan, dat werd op het laatste moment wat duidelijker..

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hee jakkie Lila, wat vervelend dat je niet helemaal weg was en het allemaal mee hebt moeten maken! Ik zou daar toch wel even op terug komen hoor bij de artsen, zeker omdat je een trauma hebt opgelopen in het verleden!

Verder heb ik niet echt terug gelezen, ik weet wel dat Jode haar man weer een beetje op aarde is en dat vind ik heel fijn voor je meid!

@ Mammamia, heel erg bedankt voor je lieve kaartje! Die ga ik zeker bewaren!!!

@ Hier, mijn website is ONLINE!!!! www.saskiakaagman.nl

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat vervelend meis pff. Sterkte he

Snapje meer kan ik niet zeggen.

En idd even verwerken pff. Komt goed he laat je niet kisten door die artsen ze zeggen a en ze doen b weet er alles van.

Als je weer zo iets moet mee maken wees duidelijk en laat een bewijs zien van wat je mee hebt gemaak ect dan kunnen ze er niet onderuit en ga je ondernarcose.

Hier mag geen een onderzoek meer doen zonder narcose aangezien kompleet uit me dak ga als ze wat met me doen. 'En na me laatste ervaring met galblaas ook daarna gelijk onder de kalmerings middelen.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Meid wat naar maar ik weet precies wat je bedoeld. Ik heb het 2x gehad met een ERCP waarbij de verdoving ook niet werkte en ik gewoon alles mee maakten maar je kan niets zeggen omdat er een slang in je keel zit vreselijk. Bij de gedachte dat ik ooit misschien wel weer een ERCP moet mee maken raak ik al in paniek.
    Ik snap goed dat je dit moet verwerken alsn ik er aan denk voel ik de pijn nog steeds die kan ik niet weg stoppen.

Dikke knuffel waarom doen ze z,n dingen ook niet onder algehele narcose:x

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Geld tijd:x

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Navond!

Relaaaax, heb gewoon al weekend hihi:p. Zal even bijlezen:p.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah superleuk dat kaartje!

Jammer, geen zorg, maar wel lekker thuis geweest met je 2 schatjes:D, das ook heerlijk!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjeetje, wat enorm slecht van ze zeg! Beetje meer inlevingsvermogen had wel gemogen!

Kan me voorstellen dat je dit moet verwerken! Hopelijk kun je het een plekje geven! Vind dat ze je een beetje als een klein kind behandeld hebben met je arm wegtrekken!

Het is achter de rug, en je bent er dus nu vanaf. Volgendekeer zou ik vragen om algehele narcose! Maar nog beter is natuurlijk dat er geen volgendekeer komt!

Wanneer krijg je de uitslag?

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah, wat enorm leuk je website (ga hem zo even beter bekijken!)

Die portretfoto die je meteen ziet is zoooooo mooi en lief:D

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, ben alweer bij! Das rappido!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee Bellie!

What's up met je werk?

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lila, wat balen dat het niet goed ging met de verdoving. Dat lijkt er ook niet op, dat ze het eerst toezeggen en het uiteindelijk niet zo blijkt te zijn.

Supermommy, mooi kaartje!

Troel, mooie website!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    What's up met mijn werk. Heb je even hihi:p?

Ben gisteren bij de bedrijfsarts geweest, vanwege mijn instorten (wat klinkt dat hopeloos zeg whaha) in september. Nu heb ik 2 maanden geleden aangegeven dat het opbouwen qua uren mij te snel gaat. Na tientallen telefoontjes en een mail naar de assistente van de bedrijfsarts kreeg ik nog steeds geen gehoor. Wat bleek: ze was ziek geweest en had vakantie gehad. Nouja, dat kan voorkomen natuurlijk, maakt mij allemaal niet uit. Daarna belde cheffie 2 keer, omdat ze dacht dat ik helemaal niet gebeld had, maar na 2 keer bellen had ook zij door dat er geen gehoor was aan de andere kant. Ze heeft een voicemail achter gelaten. 1 week later werd ik zelf gebeld door de bedrijfsarts. Gisteren was dus die afspraak.

Daarin heb ik mijn mond open getrokken. VErteld hoe alles is gelopen, en dat mijn chef (je weet geloof ik wel dat dat een verschrikkelijk mens is) al mijn meningen met een handgebaar weg wuift. Iets wat bij mij tegen het zeker been is, want ik heb al een paar keer aangegeven dat ik een probleem heb met de manier waarop ze leiding geeft, maar volgens haar is dit onzin. Heb verteld dat ik 2 dagen na ons eerste gesprek (met de bedrijfsarts) er achter kwam dat ik zwanger ben van de 2e, in december kreeg ik te horen dat mijn contract niet verlengd werd, en dat daardoor mijn motivatie om nog iets uit mijn handen te krijgen 0,0 is! Daarbij komt cheffie om de hoek kijken die verwacht dat ik positief tegen mijn werk aankijk (tja hoe ga je dat doen als je weet dat je eruit lig!) Ze probeert me elke keer weer op stang te jagen door te vragen o ik langer wil werken, dingen van me te vragen waarvan je zoiets hebt: waar ben jij in hemelsnaam mee bezig, hoe durf je het uberhaupt te vragen! Uiteindelijk ben ik in janken uitgebarsten daar omdat het me teveel werd! (dat is uiteindelijk goed geweest hoor dat die uitbarsting er kwam!) Ik sta verdorie zondagavond al te janken als ik bedenk dat ik de volgende dag weer moet werken. Maandagochtend wordt ik wakker, kijk op de wekker, en het eerste wat ik doe is janken. Moet mezelf echt mijn bed uitslepen en mezelf ertoe dwingen om te gaan werken. Echt niet gezond dus!

Ze zag duidelijk aan me dat ik er moeite mee had, feliciteerde me met mijn zwangerschap en kon zich heel erg goed voorstellen dat ik hierdoor verschrikkelijk moe ben. Ze heeft dan ook maar max. 6 uur werken per dag geadviseerd. Ook wordt ik nu 100% beter gemeld en word dit onder het kopje zwangerschap gerelateerde klachten gegooid. Nu kan ik dus wat meer in werking zetten via de vk of mijn huisarts, want gisteravond besefte ik me opeens dat ik zelfs die 6 uur niet ga trekken tot het einde van mei! Heb zitten janken als een klein kind gisteravond tegenover manlief. Kreeg er zelfs harde buiken van. Geen pijnlijke, maar vind het toch niet gezond dat ik het nu al heb.

Kan geen kwaad zoals de vk vanmorgen zei, want die heb ik meteen gebeld (op het spoednummer wel te verstaan, wilde niet wachten tot morgen), maar let op jezelf zei ze er achter aan! Ik heb ik korte lijnen dingen uitgelegd en verteld dat ik dit niet ga trekken tot het einde van me verlof. Het eerste wat ze daarna zei: jij meld je morgen maar eens ziek, breng urine weg zodat we zeker weten dat je geen blaasontsteking hebt, kijk even aan vandaag en morgen wat rust met die harde buiken doet en bel ons dan terug als je de uitslag hebt van de urine. Ik ga er gewoon op staan dat ze iets in werking gaan zetten, als ik tot het einde zo door moet blijven lopen, dan kunnen ze me straks opvegen! Iets waar ik voor pas. Als hun niets willen regelen ga ik wel naar mijn huisarts toe! Die heet in oktober al gezegd: meld jij je maar eens een tijd ziek. Maar nee ik met me domme kop ging toch voor 2 uur aan het werk.

Afijn, goed, uiteindelijk zal alles wel goed komen hoor, zeker op het moment dat ik rust zal krijgen.

Ik merk nu al dat ik er erg rustig onder ben omdat ik morgen niet hoef te werken.

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Navond meiden,

@troel: graag gedaan voor het kaartje, vond ik wel zo aardig van mezelf:D super mooie website heb je, leuk dat Etienne er ook bij op staat;)

@super m: leuke uitnodiging van Devin, jij bent ook al zo creatief:D en hoeveel dagen heb je nu al geen gezinnetje gehad dan? Lekker thuis met je schatjes is ook leuk hihi...

@lila: bah bah bah, lijkt me zo erg om alles te voelen/meemaken. Vreselijk. Sterkte met de verwerking en hopelijk voel je je gauw weer ok/fit! Knuf!

@bellie: GOED ZO MEID, voor jezelf kiezen jij!!! en die cheffie van je die kan de pot op:p Wanneer komt ze terug van vakantie?

@boni: na 6 jaar met de foto's bezig... you go girl:p

@lila: ik weet nog niet wat ik meeneem naar het uitje, maar zodra ik het weet (iets te eten of wat te drinken) dan hoor je het van me...

@hier: pfffff.... heb eindelijk een rustig avondje. Die begon pas rond 9 uur. Etienne was super vrolijk van het kdv terug gekomen, maar wilde na zijn flesje dus niet gaan slapen. Meestal lukt het dan na een halfuurtje wel weer, maar ook toen wilde hij niet gaan slapen. Janken, overstrekken, niks was goed. De 3e x is manlief het gaan proberen en ook toen, nee hoor meneer ging niet slapen... toen maar nog even een paar liedjes geluisterd op youtube en een bumba filmpje gekeken. Toen begon hij te gapen en ging hij uiteindelijk lief in bed liggen. Sliep binnen 5 min. hahaha... Was blij dat ik lekker beneden op de bank kon ploffen met een warme choco:D

Van8 had ie ook doorgeslapen, hoorde em af en toe wat mopperen en toen dacht ik: oh nee, daar gaan we weer... maar het viel mee. Maar had zelf niet zo heel goed geslapen, maar was vandaag niet moe gelukkig. Lekker gewerkt en morgen weer een mama-dagje! I Like It!

www.kraambord.nl

en dan het bumba bord, die komt in de tuin te staan als we Etienne's verjaardag vieren:D

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Cheffie komt komende week weer terug!

17. mammamia

Wish you good luck!
    Hoe oud is ze eigelijk?

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    28 of 29...geen kinderen, mankeert nooit wat, is keihard voor zichzelf (en voor anderen dat blijkt wel), moeten altijd vertellen hoe iets voelt als wij iets "mankeren". Oftewel het inlevingsvermogen van een gebraden kip!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En dat wish you good luck, komt allemaal wel goed. Ik ben ten eerste al zeer benieuwd hoe ze op die maximale 6 uur gaat reageren die de BA heeft voorgeschreven, ik zie haar er namelijk voor aan dat ze dan aan mij gaat vragen of ik dan de donderdag niet extra kan komen werken. Ik werk normaal 24 uur en nu 6 uur x 3 dagen is 18 uur. Kom dus 6 uur tekort. Als ik mezelf een beetje in haar schoenen verplaatst, gaat ze dit zeker aan me vragen, heeft ze namelijk al eerder gevraagd of ik niet wat extra uurtjes op de donderdag of vrijdag kan maken.

Ja he, ik ben gek, maar niet zo gek!

20. mammamia

Pok pok pok poooooooook, gebraden kippie haha... vreselijk zo'n chef!
    Mijn manager is een meid van 26, hele lieve meid hoor, maar af en toe ook een btje haantje de voorste. Moest vandaag iets uitprinten (zij was naar een vergadering) en toen kwamen er nog 2 papieren van haar uit die zij geprint had, de lijst met de datums voor de ehbo cursus en wie wanneer aan de beurt was. Dus ik had er ff vluchtig op gekeken wanneer ik moest en ook paar collega's. Dus ik had dat al aan een paar collega's verteld van: jij moet dan en dan... nou, dat vond ze niet zo leuk dat ik voor 'onrust' had gezorgd en ik moest niet zomaar op papieren kijken die voor haar waren, maar had het gelijk weg moeten leggen. bla bla... is goed joh, wat jij wilt! grrrrr...

Dus Dinand ging ook laat slapen vanavond haha, lekker achter de katten aan, heerlijk!

Deel Deze Pagina