Ohja, heb mezelf laten pendelen. De eerste 2 heb ik terug, de een zegt een jongen en weet nog niet wanneer ik ga bevallen, de tweede zegt een meid en dat ik eind mei zal bevallen. We wachten geduldig af!
4 tot 5 weken eerder! Opzich niet schrikbarend, maar het mag van mij wel tot week 38 blijven zitten hoor!
Ow oke, dat valt dan nog enigszins mee... Door wie heb jij je laten pendelen? Ik bij gimena en caruli. Gimena zegt: febr 2013 een jongen en caruli zegt juni 2011 een meisje. (die laatste lijkt me sterk, want ben dan zeker nog niet van plan om mijn spiraaltje te laten verwijderen)
Eeehm heb ze nu terug van gimena: die zegt een jongen en nog geen bevaldatum, en wilma26: die zegt meisje en eind mei! Slaap lekker meid!
Goedemorgen @ Mammamia thnx! Zit al vanaf maandag te wachten, tis erg stil. Morgen lekker dagje vrij, dus hopelijk daarna wel weer zorg. Nu maar wachten tot er iets is... Hier wel goed geslapen, alleen jammer dat de wekker ging. Devin was ook al wakker, dus even blijven liggen kon helaas niet. De kids zijn nu lekker aan het spelen en ik hang beetje op de bank. Ben nog moe hahaha! Plannen voor vandaag: wachten tot ik gebeld word, vanmiddag ff naar me ouders, en ff wat boodschapjes doen. Ook nog ff aan mijn werkstuk werken en dan niks doen.
Moguh allemaal! Nou hier al druk ochtendje gehad. Dinand naar het KDV, door naar dokter, urine laten testen, geen blaasontsteking, maar wel heel lichtelijk wat eiwitten in mijn urine. Was verder niet erg! Daarna door naar huis, VK gebeld met uitslag en gevraagd hoe nu verder? Hun mogen wel een advies geven, maar mogen niet zeggen, stop maar met werken. Daarvoor moest ik naar de huisarts toe. Prima, ik de huisarts gebeld, morgen om 10.10 uur een afspraak! Hopelijk kan hij iets op papier zetten wat ik aan cheffie kan laten zien (en gaat ze daar ook akkoord mee, zonder dat weeeer die bedrijfsarts erbij gehaald wordt!) Afijn, Dat waren mijn eerste 2 uur van de dag! SM: Jammer dat er nog geen zorg is. Maaarrr, vandaag nog een lekker dagje vrij, en hopelijk morgen zorg! Zou toch wel lekker zijn. Hoe zit dat trouwens als je geen zorg hebt? Neem aan dat je dan ook niet betaald krijgt toch?
krijg niet betaaldals er geen zorg is, helaas. Morgen dagje 'echt vrij' en dan weer 5 dgn dus hoop dan wel iets te krijgen. Gelukkig geen blaasontsteking! Hoop dat je ha iets voor je op papier kan zetten. Enne denk aan jezelf hoor! De pot op met dat 'cheffie'. Knufff
Om mezelf af te leiden ben ik tot in de nacht crea geweest om ook een uitnodigingskaartje te maken voor Lila's verjaardag. Hij is nog niet af, maar al wel heel mooi al zeg ik 't zelf..
Oh, das wel balen ja! Je hebt dus nooit een vast salaris als ik het zo bekijk? Oh, dus vandaag kan je nog wel gebeld worden voor zorg! Heb ik verkeerd gelezen hihi. Ja hoop ook dat mijn HA wat op papier kan zetten voor me. We wachten het af morgen! Ben wel heel benieuwd wat cheffie ervan gaat zeggen!
Oh, ja Lila, die is mooi aan het worden! Waarom ben ik niet zo crea bea met dit soort dingen? Ik ga straks maar naar de winkel om uitnodigingskaartjes te halen!
Nee klopt, mijn salaris wisseld nu nog. Maar als ik klaar ben met de opleiding krijg je het aantal uur uitbetaald wat op je contract staat. Ik werk nu bijv. 100,80 uur per 4 weken, dus die uren krijg ik gewoon uitbetaald (over een jaar) en overuren een maand later. Ik kan nog gebeld worden, maar die kans is klein. Hoop dat me auto klaar is die moest nog ff naar de dealer voor een beurt. Kaartje: leuk toch een zelfgemaakt kaartje
Ik wil er ook wel eentje voor je maken hoor, als je thema, kleuren, tekst en foto geeft kan ik er wel iets van maken.
Hey allemaal, Straks met Bram naar take 2 van de cb afspraak van vorrige week. Nu alleen dus heen voor de prikjes. @ uitnodigingskaartjes. Het ziet er allemaal er leuk uit. Ik wil het ook proberen maar ik heb nog maar 11 dagen voordat we het vieren. Ik weet niet of ik dat nog ga redden Verder zien jullie kaartjes er supper uit. Mirr jij had toch een Sesamstraat kaartje. Waar heb je dat mee gemaakt? Vond hem wel heel erg leuk. Lilalief wat onzettend klote dat het onderzoek niet is mee gevallen. En wat vreslijk dat je daardoor werd geconfronteerd met je verleden. Belliebel fijn dat je geen blaasontsteking heb. Hopelijk kan de huisarts morgen wat voor je doen zodat je nog minder op je werk hoef te zijn. En niet tegen de snoet van je chef aan moet te kijken.
Dankjewel suppermummy nu weet ik dat bloempje zo'n kaartje had gemaakt. Bloempje mag ik jouw vragen waar je dat kaartje had gemaakt?