Goedemiddag dames, Heb eindelijk ff tijd om bij te lezen/ te reageren. Druk ochtendje gehad. Etienne heeft vanochtend misschien halfuurtje/3 kwartier geslapen en kon ik mooi even de vaatwasser uitruimen en een wasje opvouwen. Toen werd ie alweer wakker. Had weinig zin in brood en z'n fruit. Later nog wel een bordje pap gegeten, maar hij was merendeel sjagrijnig of gewoon aan dingen zitten die niet mogen, dus had mijn handen er ff vol aan hihi... Net weer op bed gelegd en na heel even mopperen is hij in slaap gevallen (tenminste, ik hoor hem nu al een kwartier niet, dus het zal wel...)... ff rust haha... Verder is hij wel vrolijk hoor, lekker veel lachen en heeeeel ondeugend zijn! Maar als hij niet wilt slapen, word ik daar een btje moedeloos van, wil ook ff wat tijd voor mezelf... snap dat dat niet altijd kan, maar goed... Kennisje/beetje vriendinnetje uit de buurt van Groningen heeft vandaag op haar hyves gezet dat ze zwanger is! Van de 2e, super leuk voor haar. Maar ze is nog maar 5 weken zwanger en heeft nog geen controle gehad bij de vk. Zou het zelf niet zo snel al op men hyves zetten, maar goed, ieder voor zich he... @lilalief: wat een schattig kaartje! @super m: hopelijk word je nu wel snel gebeld voor een gezinnetje, zou leuk zijn! Geniet van je dag... @belliebel: druk ochtendje dus voor jouw. Succes morgen bij de dokter. Komt wel goed! @hier: ga ff op de bank ploffen en de vriendin verder lezen... hopelijk slaapt meneertje een paar uurtjes! Ik ben benieuwd hihi... Fijne dag allemaal! XxX
Lila: Jij bent ook lief hoor. Ladytijger: Succes bij het cb. Dinand heeft ze vorigeweek gehad, heeft er gelukkig geen last van gehad! Mammamia: Is het geen idee om hem 1 keer per dag te laten slapen. Als ik Dinand 's morgens op bed gooi sliep hij op een gegeven moment ook nog maar tussen de 30 minuten en een uur. Ben je net even lekker bezig, wordt kindlief alweer wakker. Sinds een week of 2 zijn we over op 1 slaapje per dag. Als hij half 8 wakker wordt, gaat hij na zijn middageten naar bed. Ik probeer zijn brood tussen 12 en half 1 te geven. Hij is vaak dan zo verschrikkelijk moe dat hij van half 1 tot half 4 / 4 uur slaapt. Is toch 3,5 uur. Daarna is hij weer zo vrolijk als een zonnetje! Misschien eens de moeite waard om te proberen! Nouja, ik ga even kijken of ze ergens leuke uitnodigingen hebben!
Heb er ook al over na zitten denken jah. Maar dit is pas dag 1 dat hij zo moeilijk doet met slapen hoor, misschien is het eenmalig. Gisteren heeft hij wel gewoon 1,5 uur geslapen en vorige week ook nog 2 a 2,5 uur 's ochtend en 's middags ook nog langer dan een uur. Dus ik kijk het nog even aan en dan zien we wel hoe het loopt. Anders laat ik hem idd nog 1x slapen, is ook prima... komt goed! Hij slaapt nu alweer bijna 2 uur
Ah, ik hoor hem. Ga eens bij hem kijken. Wat ook irritant is, is dat ik ff naar buiten met hem wil. Gewoon ff een boodschap doen, maar het is zulk zeikweer... Hoop dat het nog een btje droog wordt, dan is het wel te doen... X
Whaha, dat heb ik dus ook altijd, als ik hier schrijf dat hij lekker slaapt, hoor ik hem 5 minuten later zijn bed in elkaar timmeren. Hier boodschapjes gedaan. En ja het is echt verschrikkelijk zeikweer, bah!
Ben nog steeds niet bij hem wezen kijken, hij is weer stil. Hoest af en toe... Hij slaapt al vanaf een uurtje of 1 Edit: hoor weer een huiltje, eens kijken of het door gaat zetten. Blijf nog ff zitten hihi...
Hihi, blijf ook altijd gewoon zitten. Meestal gaat hij eerst lekker spelen en timmeren. Daarna hoor ik geluiden: aaaabaaaa, bwah bwah bwah, maaaammaaaa, aaaaaabaaaa, dat gaat op een gegeven moment over in zeuren, en dan ga ik pas naar hem toe hihi. Tjee wat gaat het toch hard met die kleintjes he. Vorigjaar waren ze nog inieminie!
Heerlijk he. Of Etienne babbelt gezellig en wacht tot ik naar hem toe ga. Of hij begint gelijk zielig te huilen. Idd vorig jaar rond deze tijd wist ik nog niet eens dat ik op 27 jan. zou bevallen hihi...
Nee, zo bizar als je er nu over nadenkt. Vorigjaar waren we met zijn alle hoog zwanger en met verlof! Moest gister opeens denken dat 11 januari vorigjaar mijn laatste werkdag was en ik eindelijk verlof had. Niet wetende dat ik 3 weken later al zou bevallen.
Oh gawd.. impulsieve aktie; ik heb me ingeschreven bij de sportschool.. Vind het doodeng, of ik het wel kan al enzo, maar ze gaan me begeleiden.. zal wel goedkomen maar toch.. Ik wil nie alleeeeeen en ik wl me nie uitkleden om te douchen daaaar (maar daar douchen is ook wel prettig i.p.v. thuis nog. Komt goed; breathe in, breathe out, breathe in..
komt wel goed toch? als je begeleiding krijgt moet het lukken! En waarom wil je daar neit douchen? zijn het geen aparte hokjes?
en nu ben je weer zwanger zeikweer: in duitsland ook dus heb het al niet veel beter oh,en bel, laat je niet op je kop zitten he! zorg voor je eigen!
daniel klimt, graait en pakt een appel van de fruitschaal die ik niet meer af mag pakken. Ach, er zijn slechtere dingen om aan te kluiven
kleine mannetje is voor het eerst ziek koorts en hoesten en snotterig echt heel erg zielig kijkt me dan ook aan met die waterige oogjes. Wil het wel goed in de gaten houden vind dat hij wel een raar kuchje heeft. Joehoe nog een nachtje en dan de echo vind het net zo spannend als bij de eerste en denk dat er dan ook een hoop spanning van me afvalt. Elise heeft gisteren een gehoortest gehad, en haar gehoor is helemaal dik in orde dus ik ook weer helemaal blij.\ gaan zo aardappels met rode kool en hachee eten jummie hoop dat ik niet te veel last krijg van de uien hahaha. hoe is het met de rest ook al druk met het verjaardagsfeestje aan het voorbereiden???
mwa, nmiet zo heel druk. Kan weinig doen he als ik niet waar we zijn dan. Maar gaan zaterdag waarschijnlijk op kadootjesjacht
ik ga ff gillen daniel liep net 5meter achter elkaar los!!! en onderweg ff gestopt omdat wim er wat van zei, hij bleef staan en liep gewoon weer verder!!! voel me echt zo trots he!