@jodela: succes met je stage en veeeeele opdrachten! @gup: trusten @lila: doe maar ff rustig aan meid... ennuh een man met weinig hobby's hahaha
@ Pnirmal Je mag het wel vragen hoor Ik krijg nu altijd een maand achteraf, dus krijg nu mijn salaris van dec. daarnaast word ik aangevuld door de bijstand. Dus geld heb ik wel hoor maar krijg idd alleen de uren uit betaald die ik werk, en daarnaast rijkosten vergoeding ed! @ Mammamia ja grappig is dat he?! Devin vind het ook super om te douchen. Jaylinn heeft een hele tijd een 'soort' angst gehad om te douchen en nu kwam ze er zelf echt super leuk! @ Gup slaap lekker!
Ik heb mijn man met een " van 9 tot 5 baan" laatst een keer gevraagd voor Sam te zorgen toen ik weg moest. Ik had groenten klaargelegd en macaroni. Had ie de rauwe groente door de macaroni gedaan omdat ik niet had gezegd dat ie die moest koken Nee! Lijkt me logisch! Sindsdien ben ik niet meer ;s avonds weg geweest.
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik vanochtend met Devin bij de orthoptist moest zijn.... oooooopppsssss!! Ik was de afsprakenkaart kwijt dus dacht bel ze even, had ik er om 11.30 moeten zijn nu moet hij 15 feb. dus alsnog naar de orthoptist.
Slik gewoon extra een zwangerschapsvitaminepil! Dan weet je echt zeker dat je niets tekort komt! Ik had ook geen trek die eerste weken, alleen een lekkere salade met croutons, tomaat, komkommer, pijnboompitjes en lekkere dressing ging erin! Dus at ik gewoon 2 keer per week sla!
8) Maar moet ook een beetje lachen zo iets kan nu echt alleen een man bedenken he haha. Wel gaan he meis. Jouw avond is jouw avond. Dan maar een potje klaar zetten voor een keertje.
Oeps. Ach ja je bent ook maar een mens. Trouwens ik ben ook altijd alles kwijt haha. En bedank voor je uitleg. Jammer dat je je meisje niet mee neemt snap het wel O ja mijn oproepje. Ninja je woont idd te ver om mij op te pikken Als ik dan toch met de trein moet. Dan zou het wel fijn zijn als ik opgepikt kan worden door iemand maar dan heb ik geen maxi bij me een maxi en een kinderwagen in de trein hihih. Nee dan raak ik meteen overspannen. Iemand nog een idee?
hahaha ja idd. Devin is al een handenbindertje, dus als ik Jaylinn ook nog mee neem... dan ben ik meer achter mijn kids aan het aanrennen dan dat ik gezellig met jullie kan kletsen hihihi
Hallo, ben ik weer even, @Guppie, ga lekker uitrusten meid! Tis niet niks, zwanger zijn en al een minidreumes rond hebben hobbelen! @Lila, jaaaa een man met een 9 tot 5 baan! Heerlijk! Hij moet alleen geen 9 tot 5 mentaliteit hebben, zo'n pietje precies is nou ook weer niks voor mij Ach ja, tis nooit goed @Supermum, oooh ja zelfs een supermum vergeet weleens een afspraak kan gebeuren hoor! Deden ze moeilijk? @mamamia, thanks, ik doe psychodiagnostiek en dat is wel erg interessant! Moeilijk maar heel leuk. Morgen nog 1 dag en dan begint mijn weekend!' @Bloempje, whahaha ja ik herken het! Niet met mijn man hoor, maar met mijn ex. Ik vroeg hem eens de woonkamer te zuigen en dweilen. Toen ik thuis kwam waren alle meubels aan 1 kant van de kamer opgestapeld terwijl hij een volle emmer sop aan de andere kant van de kamer over het laminaat had gegooid....... en met een hard vegertje stond te schrobben GRRRR Hoezo lomp???? @Olivier: hij heeft het zo vreselijk leuk nop het KDV! Ik ben helemaal fan van de juffen en van de ruimte. Het is helemaal super! Goed gevoel als ik op mijn stage ben. Vandaag een intake gedaan, gisteren een neuropsychologisch onderzoek. Veel theorie, planning maken, stageopdrachten, casus, literatuurlijst...... teveel om op te noemen maar het gaat me lukken!!! Kweetet zeker!
Ja laat wel even weten hoe het was bij de huisarts! Ben zelf zeer benieuwd! Hij zal wel denken, tjee, ben je er nu alweer. Gisterochtend was ik er voor de uitslag in me nek, vandaag voor urinetest en morgen weer whaha. Culemborg ligt wel op mijn route. Zal eens kijken hoever het omrijden is, anders pik ik je wel op!
natuurlijk laat ik morgen van me horen en als het even kan de echo zien als alles goed is natuurlijk! Hier ook helemaal geen trek in eten bleh ben al blij dat manlief sávonds wil koken anders ga ik al helemaal over mijn nek en na 2 3 happen zit ik al vol. Pak nu savonds ook eerder plakjes komkommer ipv chips
Tja, lastig, hier gaat het net zo. Maar moet zeggen dat wij toch wel iets meer tijd samen hebben. Sowieso is woensdagavond een avond samen!
Dinand vind douche ook heerlijk. Alleen die douchekop boven zijn hoofdje vind hij maar niks met haren wassen. MAargoed, moet gebeuren hihi.
Nou eerst wel, maar toen ik uitlegde dat ik dacht dat ik de kaart kwijt was en dacht dat ik de 27ste moest, begreep ze het wel. Dus heeft dat genoteerd en zou het volgens haar wel goed komen.