Februari mama's 2010 deel 6!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Gecondoleerd.
    Was het onverwachts??

2. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    gecondoleerd gup

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tja wat heet onverwachts. Dokter had al gezegt dat hij de winter niet zou overleven maar helemaal aankomen zie je het nooit al ging hij wel keihard achteruit. zat volledig aan de zuurstof en kreeg regelmatig morfinepleister de laatste tijd. Hij was gewoon op. Mag ook wel na 97 jaar

4. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    97 is wel een mooie leeftijd had het toen ook met mijn opa en oma iedereen die zei van jah ze zijn mooi oud geworden.
    het maakt het gemis er niet minder om of ze nu oud of jong zijn je kunt je er wat beter bij neerleggen.

maar heel veel sterkte komende tijd gup vooral nu je zwanger bent ben je vaak toch wat meer emo

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja, is toch moeilijk, maakt niet uit hoe oud ze dan zijn geworden.
    Dit is ook pas mn eerste grootouder waar ik het bewust van mee maak. 1oma is overleden toen ik baby was en paar jaar later was opa (die nog leeft) hergetrouwd dus heb voor mn gevoel altijd 4 opa's/oma's gehad

6. Gecondoleerd Gup.

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gecondoleerd gup!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi, kreeg post uit canada van oom en tante, zei mn schoonpa net, Gefeliciteerd met jullie trouwdag en geboorte van jullie zoontje:D:D:D lekker laat:D vorig jaar juni getrouwd:p met een heel klein slabje erbij, zegt wim: nou, dan moeten we er maar voor zorgen dat er nog een baby komt:p hun weten het nl nog niet(van ons dan):D

9. Hahaha en hoe reageerde je schoonpa?

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedenavond meiden,

@gup: Gecondoleerd met je opa! Sterkte!

ennuh...Leuke banner heb je:D

@mir: Wat een rotopmerking van je buurvrouw zeg, tsssss... denken sommige mensen nou helemaal niet na voordat ze hun mond open trekken:x

@donder: oke, leuk een zaaltje! ennuh, hoe is het met manlief nu afgelopen bij de HA?

@nelta: 2 gaatjes gevuld zonder verdoving... stoere meid;)

@jodela: geniet van je weekend samen met je man!

@super m: gefeliciteerd met je toets!!! Goed bezig hoor jij, je bent een goeie:D Veel bakplezier en een fijne verjaardag van je broertje morgen!

@hier: een dagje gewerkt op de babygroep. Was erg gezellig met de collega's en de kindjes waren schattig en redelijk lief!

Zit nu te wachten tot mijn schoonmoeder mijn lieve mannetje weer thuis brengt. Hij was erg vrolijk vandaag hoorde ik al. Gisteren ook al en slaapt ook weer goed de laatste week. Heerlijk!

Morgen lekker een dagje thuis en nog even de stad in en dan 's avonds naar mijn ouders en naar een vriendin die een house-warming geeft. Men moeder past dan op Etienne, vader gaat ook naar die house-warming. Heb er zin in!

Fijne avond allemaal ik ga zo lekker met Etienne knuffelen:D:D:D

XxX

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    drong niet door blijkbaar:D dus nu vertellen we het maar gewoon rond de 12 weken denk ik

bleh ik wil aan de wal maar kan niet want liggen naast een schip wat nog weg gaat vanavond maar de monteur is nog bij hun:x nu moet ik dus aan boord blijven tot hij weg is en daarna is het te laat:x

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gecondoleerd met het overleiden van je opa. 97 niet mis maar dat maakt het verdriet er niet minder om sterkte.

Wel bij gelezen niet veel blijven hangen sorry.;)

Trouwens vraagje.

Eten de kleintjes bij jullie ook minder. Dacht dat het na 1 jaar minder werd maar Karishma is nu al minder aan het eten.

Fruit heeft ze vandaag niet eens gehad.
    Wel groente en halve boterham. Een koekje en drie flessen waar van ze alle drie de flessen maar de helft op heeft. O ja en een beetje appelsap.

Ach maak me er niet druk om niet elk kind is het zelfde en bij de een begint het na het eerste jaar het meuten met eten en bij de andere voor het eerste jaar toch tot nu toe niet te klagen gehad qua haar eet gedrag. Gewoon alles steeds op de tijden aanbieden zo als normaal. Einde ego berichtje;)

13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey allemaal,

Pnirmal Bram eet ook minder hoor. Eerst ging zijn fruithap er zo in nu heeft hij met de helft al genoeg. Ook het avondeten eet hij niet altijd meer op.

Gup gecondoleerd met het verlies van je opa.

Mirr is die buurvrouw helemaal van de pot gerukt. Dat zeg je toch niet.
    Hopelijk zakt je misselijkheid snel.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Minder eten :$.
    Eten is volgens mij het allerbelangrijkste voor Stijn!

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Zo ik zit even met mijn knie omhoog. Ik ging vanmorgen op weg naar mijn werk goed op mijn plaat. :( en ik kreeg dus mijn trapper in mijn knie holte en gleed met mijn handen over het afvalt.
    Eenmaal op mijn werknaangekomen zag ik dat mijn knie holte open lag.
    Dus nu aardig last van mijn knie. Lang leven de gladheid:x

Verder vandaag een goed gesprek gehad met mijn manager en teamcoach. Ze zijn toch wel tevreden over mij en bewonderen mijn doorzettingskracht en eerlijkheid naar anderen en mezelf toe.
    Voel me hierdoor toch wel beter en ik kan nu lekker genieten van me weekje vrij:D

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Auw. Succes ermee.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Gup, gecondoleerd met je opa.

18. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ladytijger auw lijkt me erg pijnlijk

ga weer gauw de voice kijken

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Gecondoleerd Gup.. wat verdrietig..

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lila eet ook slechter sinds een poosje ja, wel voldoende maar minder!
    Ze peutert het met haar vingers sinds kort weer uit haar mond en smeert 't op de kinderstoel.. ;)

Deel Deze Pagina